N. 85/2023 - 260621-2023 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 3 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 85/2023 - 260621-2023
Publicatiedatum:02/05/2023
Uiterste datum:08/06/2023
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Aanbestedende overheid:
Vrije Universiteit Brussel

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72000000
Beschrijving:
IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Vrije Universiteit Brussel Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder Telefoon: +32 26292294 _hidden_@vub.be www.vub.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/785/NS/2023 Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Henri Vanroelen Telefoon: +32 26148656 _hidden_@vub.be www.vub.be https://eten.publicprocurement.be Universiteit

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst voor inhuren van ICT- profielen

VUB/2023/DICT/001

Het voorwerp van de raamovereenkomst betreft het ter beschikking stellen aan de aanbestedende overheid Vrije Universiteit Brussel (VUB) van ervaren en bekwame profielen (natuurlijke personen), die door de opdrachtnemer technisch en methodologisch ondersteund worden.

In occasionele gezamenlijke opdracht schrijft Université Libre de Bruxelles (ULB) in op deze opdracht.

De Aanbestedende Overheid is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de aanvragen van Université Libre de Bruxelles.

De kandidaat kan een aanvraag tot deelneming indienen voor één of voor meerdere percelen. De kandidaten dienen er rekening mee te houden dat elk perceel apart kan toegewezen worden aan verschillende dienstverleners.

De aanbestedende overheid heeft het recht om slechts enkele percelen te gunnen en eventueel te besluiten om de andere percelen op te nemen in één of meer nieuwe opdrachten die desnoods op een andere wijze zullen geplaatst worden.

Geraamde totale waarde: 37650000.00

Administratie ICT

Perceel nr.: 1

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 800000.00 Looptijd in maanden 48

Advisory & Management

Perceel nr.: 2

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Ontwikkeling, Data & Informatie

Perceel nr.: 3

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Architectuur & analayse

Perceel nr.: 4

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 7150000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Data & AI

Perceel nr.: 5

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

ISO - IAM, Security & Privacy

Perceel nr.: 6

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 2050000.00 Looptijd in maanden 48

ISO - Niet ICT

Perceel nr.: 7

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 1600000.00 Looptijd in maanden 48

NETWORKING & TELECOM

Perceel nr.: 8

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 2500000.00 Looptijd in maanden 48

SERVER - & STORAGE INFRASTRUCTUUR, VIRTUALISATIE & CLOUD

Perceel nr.: 9

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

SCIENTIFIC DATA & COMPUTING

Perceel nr.: 10

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 3050000.00 Looptijd in maanden 48

SERVICE DESK

Perceel nr.: 11

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Omzetverklaring

2. Bankverklaring

1. De inschrijver dient voor de laatste drie beschikbare boekjaren een verklaring voor te leggen die, per perceel waarop wordt ingeschreven, een

minimum jaarlijkse omzet aantoont zoals hieronder opgelijst:

Perceel Benaming Omzet per jaar

1 ADMINISTRATIEVE ICT: 250.000 EUR

2 ADVISORY & MANAGEMENT: 1.250.000 EUR

3 DEVELOPMENT - ONTWIKKELING, DATA & INFORMATIE 1.250.000 EUR

4 DEVELOPMENT - ARCHITECTUUR & ANALYSE 2.150.000 EUR

5 DEVELOPMENT - DATA & AI 1.250.000 EUR

6 ISO-IAM, SECURITY & PRIVACY 650.000 EUR

7 ISO - NIET ICT 500.000 EUR

8 NETWORKING & TELECOM 750.000 EUR

9 SERVER- & STORAGE INFRASTRUCTUUR, VIRTUALISATIE & CLOUD 1.250.000 EUR

10 SCIENTIFIC DATA & COMPUTING 950.000 EUR

11 SERVICEDESK 1.250.000 EUR

2. De inschrijver dient een recente bankverklaring te voorzien waaruit blijkt dat hij/zij aan alle financiële verplichtingen t.a.v. de bank voldoet volgens model in bijlage B.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Klantereferenties

1. De kandidaat dient minstens 3 referenties (niet-VUB, niet-ULB en niet-UZ Brussel) voor te leggen aangaande een gelijkaardige opdracht, voor de percelen waaraan deelgenomen wordt. De diensten dienen gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar te zijn verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Eenzelfde referentie mag worden gebruikt voor meerdere percelen.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-06-08 Plaatselijke tijd: 09:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-12-05 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-06-08 Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Vragen kunnen uitsluitend per email worden gesteld aan _hidden_@vub.be met als onderwerp van uw e-mail "“Raamovereenkomst voor inhuren van ICT-profielen” tot uiterlijk 11 mei 2023 te 12u00.

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Rechtbank van Eerste Aanleg Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-04-27


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Vrije Universiteit Brussel Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder Telefoon: +32 26292294 _hidden_@vub.be www.vub.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/785/NS/2023 Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT Pleinlaan 2 Brussel 1050 De heer Henri Vanroelen Telefoon: +32 26148656 _hidden_@vub.be www.vub.be https://eten.publicprocurement.be Universiteit

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst voor inhuren van ICT- profielen

VUB/2023/DICT/001

Het voorwerp van de raamovereenkomst betreft het ter beschikking stellen aan de aanbestedende overheid Vrije Universiteit Brussel (VUB) van ervaren en bekwame profielen (natuurlijke personen), die door de opdrachtnemer technisch en methodologisch ondersteund worden.

In occasionele gezamenlijke opdracht schrijft Université Libre de Bruxelles (ULB) in op deze opdracht.

De Aanbestedende Overheid is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de aanvragen van Université Libre de Bruxelles.

De kandidaat kan een aanvraag tot deelneming indienen voor één of voor meerdere percelen. De kandidaten dienen er rekening mee te houden dat elk perceel apart kan toegewezen worden aan verschillende dienstverleners.

De aanbestedende overheid heeft het recht om slechts enkele percelen te gunnen en eventueel te besluiten om de andere percelen op te nemen in één of meer nieuwe opdrachten die desnoods op een andere wijze zullen geplaatst worden.

Geraamde totale waarde: 37650000.00

Administratie ICT

Perceel nr.: 1

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 800000.00 Looptijd in maanden 48

Advisory & Management

Perceel nr.: 2

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Ontwikkeling, Data & Informatie

Perceel nr.: 3

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Architectuur & analayse

Perceel nr.: 4

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 7150000.00 Looptijd in maanden 48

Development - Data & AI

Perceel nr.: 5

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

ISO - IAM, Security & Privacy

Perceel nr.: 6

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 2050000.00 Looptijd in maanden 48

ISO - Niet ICT

Perceel nr.: 7

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 1600000.00 Looptijd in maanden 48

NETWORKING & TELECOM

Perceel nr.: 8

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 2500000.00 Looptijd in maanden 48

SERVER - & STORAGE INFRASTRUCTUUR, VIRTUALISATIE & CLOUD

Perceel nr.: 9

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

SCIENTIFIC DATA & COMPUTING

Perceel nr.: 10

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 3050000.00 Looptijd in maanden 48

SERVICE DESK

Perceel nr.: 11

Vrije Universiteit Brussel - Directie ICT, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

zie II.2.1

Gunningscriteria Waarde zonder btw 4100000.00 Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Omzetverklaring

2. Bankverklaring

1. De inschrijver dient voor de laatste drie beschikbare boekjaren een verklaring voor te leggen die, per perceel waarop wordt ingeschreven, een

minimum jaarlijkse omzet aantoont zoals hieronder opgelijst:

Perceel Benaming Omzet per jaar

1 ADMINISTRATIEVE ICT: 250.000 EUR

2 ADVISORY & MANAGEMENT: 1.250.000 EUR

3 DEVELOPMENT - ONTWIKKELING, DATA & INFORMATIE 1.250.000 EUR

4 DEVELOPMENT - ARCHITECTUUR & ANALYSE 2.150.000 EUR

5 DEVELOPMENT - DATA & AI 1.250.000 EUR

6 ISO-IAM, SECURITY & PRIVACY 650.000 EUR

7 ISO - NIET ICT 500.000 EUR

8 NETWORKING & TELECOM 750.000 EUR

9 SERVER- & STORAGE INFRASTRUCTUUR, VIRTUALISATIE & CLOUD 1.250.000 EUR

10 SCIENTIFIC DATA & COMPUTING 950.000 EUR

11 SERVICEDESK 1.250.000 EUR

2. De inschrijver dient een recente bankverklaring te voorzien waaruit blijkt dat hij/zij aan alle financiële verplichtingen t.a.v. de bank voldoet volgens model in bijlage B.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Klantereferenties

1. De kandidaat dient minstens 3 referenties (niet-VUB, niet-ULB en niet-UZ Brussel) voor te leggen aangaande een gelijkaardige opdracht, voor de percelen waaraan deelgenomen wordt. De diensten dienen gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar te zijn verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Eenzelfde referentie mag worden gebruikt voor meerdere percelen.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-06-08 Plaatselijke tijd: 09:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-12-05 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-06-08 Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Vragen kunnen uitsluitend per email worden gesteld aan _hidden_@vub.be met als onderwerp van uw e-mail "“Raamovereenkomst voor inhuren van ICT-profielen” tot uiterlijk 11 mei 2023 te 12u00.

De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

Rechtbank van Eerste Aanleg Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-04-27