N. 159/2018 - 365688-2018 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

maandag 29 april 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 159/2018 - 365688-2018
Publicatiedatum:21/08/2018
Uiterste datum:17/09/2018
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Uitrusting voor veiligheid, brandweer, politie en leger
Aanbestedende overheid:
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
35000000
Beschrijving:
Uitrusting voor veiligheid, brandweer, politie en leger.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51 0869.763.267_25562 Marcel Broodthaersplein 2 Brussel 1060 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-I-FBA.51-81C%2F0000562416-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Valbeveiligingsmateriaal

I-FBA51-81C/0000562416-F05_0

Valbeveiligingsmateriaal

Harnas

Perceel nr.: 1

Harnas

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Ander valbeveiligingsmateriaal

Perceel nr.: 2

Ander valbeveiligingsmateriaal

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Hoofdlampen

Perceel nr.: 3

Hoofdlampen

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) (het UEA-document vindt u terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht (zie ook via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).

Indien de aanbestedende overheid het bewijsstuk rechtstreeks kan verkrijgen door raadpleging van een databank, bevat het Uniform Europees Aanbestedingsdocument ook de daartoe vereiste informatie, zoals het internetadres van de databank, alle identificatiegegevens en, in voorkomend geval, de benodigde verklaring van instemming.

Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.

De aanbestedende overheid kan kandidaten en inschrijvers tijdens de procedure te allen tijde verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure.

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten of andere bewijsstukken over te leggen indien en voor zover de aanbestedende overheid de certificaten of de relevante informatie rechtstreeks kan verkrijgen door raadpleging van een gratis toegankelijke nationale databank in elke lidstaat, zoals een nationaal aanbestedingsregister, een digitaal bedrijfsdossier, een systeem voor digitale documentopslag of een voorselectiesysteem.

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten over te leggen wanneer de aanbestedende overheid deze documenten reeds in haar bezit heeft ten gevolge van een opdracht of raamovereenkomst die eerder werd afgesloten. Dit op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

De kandidaat dient aan te tonen te beschikken over een jaaromzet die groter of gelijk is aan 500 000 EUR in de laatste 3 boekjaren.

De kandidaat moet beschikken over een Dun & Bradstreet risico indicator die kleiner of gelijk aan 2 is (elke firma kan zijn Eigen risico indicator gratis aanvragen bij D&B).

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten over te leggen wanneer de aanbestedende overheid deze documenten reeds in haar bezit heeft ten gevolge van een opdracht of raamovereenkomst die eerder werd afgesloten. Dit op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

De kandidaat dient ons:

- 3 referenties, jonger dan 5 jaar, te geven van gelijkaardige opdrachten (bij firma's met een personeelsbestand groter dan 5000 en een gerealiseerde omzet van minimum 100 000 EUR voor die opdracht). Per referentie wordt hetjaar van de geleverde prestaties gegeven, de contactpersonen en contactgegevens van de referentie

En een beschrijving van de opdrachten op maximaal 2 pagina's.

De kandidaat dient ons aan te tonen over een systeem te beschikken voor kwaliteitscontrole, lSO9001 of equivalent.

De kandidaat dient aan te tonen te beschikken over:

- een eigen tweetalige dienst na-verkoop

- een tweetalige single point of contact met een ervaring van min 3 jaar binnen de organisatie in een key account functie.

Er wordt een borgtocht geëist bij de bestelling.

De betaling zal worden uitgevoerd binnen de 30 kalenderdagen te rekenen vanaf de datum waarop de

Keuringsformaliteiten werden beëindigd, zo lnfrabel tezelfdertijd in het bezit is van de regelmatig opgemaakte factuur alsmede van de andere eventueel vereiste verplichtingen.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2018-09-17 Plaatselijke tijd: 12:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2018-10-08

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidatuur kan ingediend worden in papieren of elektronische versie per mail (naar

alexia.vousdoukos@infrabel.be) voor de vervaldatum van de termijn voor ontvangst van de aanvragen tot deelneming.

Het bestek alsook de technische voorwaarden worden enkel overgemaakt aan de inschrijvers na selectie van de kandidaten.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-08-17


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel SA - Procurement, division I-FBA.51 0869.763.267_25562 Place Marcel Broodthaers 2 Bruxelles 1060 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-I-FBA.51-81C%2F0000562416-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Matériel antichute

I-FBA51-81C/0000562416-F05_0

Matériel antichute.

Harnais

Perceel nr.: 1

Harnais.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Autre matériel antichute

Perceel nr.: 2

Autre matériel antichute.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Lampes frontales

Perceel nr.: 3

Lampes frontales.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Voir le Document unique de marché européen (DUME) en annexe de l’avis de marché (voir aussi le site Web suivant: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=fr).

Lorsque le pouvoir adjudicateur peut obtenir directement le document justificatif en accédant à une base de données, le document unique de marché européen contient également les renseignements requis à cette fin, tels que l’adresse internet de la base de données, toute donnée d’identification et, le cas échéant, la déclaration de consentement nécessaire.

Les opérateurs économiques peuvent réutiliser un document unique de marché européen qui a déjà été utilisé dans une procédure antérieure, à condition qu’ils confirment que les informations qui y figurent sont toujours valables.

Le pouvoir adjudicateur peut demander à des candidats et soumissionnaires, à tout moment de la procédure, de fournir tout ou partie des documents justificatifs, si cela est nécessaire pour assurer le bon déroulement de la procédure.

Les opérateurs économiques ne sont pas tenus de présenter des documents justificatifs ou d’autres pièces justificatives lorsque et dans la mesure où le pouvoir adjudicateur a la possibilité d’obtenir directement les certificats ou les informations pertinentes en accédant à une base de données nationale dans un État membre qui est accessible gratuitement, comme un registre national des marchés publics, un dossier virtuel d’entreprise, un système de stockage électronique de documents ou un système de pré-qualification.

Les opérateurs économiques ne sont pas tenus de présenter des documents justificatifs lorsque le pouvoir adjudicateur a déjà ces documents en sa possession suite à un marché ou un accord-cadre conclu précédemment, et ce, à condition que les opérateurs économiques concernés identifient dans leur demande de participation ou dans leur offre la procédure au cours de laquelle lesdits documents ont déjà été fournis et pour autant que les renseignements et documents mentionnés répondent encore aux exigences requises.

Le candidat doit démontrer qu'il dispose d'un chiffre d'affaires annuel qui est plus élevé ou égal à 500 000 EUR sur les 3 dernières années.

Le candidat doit disposer d'un indicateur de risque Dun & Bradstreet qui est plus petit ou égal à 2 (chaque firme peut gratuitement demander son indicateur de risque auprès de D&B).

Les opérateurs économiques ne sont pas tenus de présenter des documents justificatifs lorsque le pouvoir adjudicateur a déjà ces documents en sa possession suite à un marché ou un accord-cadre conclu précédemment, et ce, à condition que les opérateurs économiques concernés identifient dans leur demande de participation ou dans leur offre la procédure au cours de laquelle lesdits documents ont déjà été fournis et pour autant que les renseignements et documents mentionnés répondent encore aux exigences requises.

Le candidat doit fournir:

- 3 références, de moins de 5 ans, pour des marchés semblables (auprès de firmes ayant un effectif plus grand que 5 000 employés et un chiffre d'affaire de minimum 100 000 EUR pour ce marché). Par référence, il faut donner l'année de prestation, les coordonnées des personnes de contact et une description des marchés de maximum 2 pages.

Le candidat doit démontrer qu'il dispose d'un système de contrôle de qualité, lSO 9001 ou équivalent.

Le candidat doit démontrer qu'il a:

- son propre service après-vente,

- un seul point de contact bilingue avec une expérience de min 3 ans au sein de I'organisation dans une fonction key account.

Un cautionnement est exigé au moment de la commande.

Les paiements sont effectués dans les 30 jours de calendrier suivant la date de réception de la facture régulièrement établie et des autres documents éventuellements exigés, pour autant que les formalités de réception soient terminées.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2018-09-17 Plaatselijke tijd: 12:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2018-10-08

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

La candidature peut être introduite sous format papier ou électroniquement envoyé par courrier électronique (alexia.vousdoukos@infrabel.be) avant I'expiration du délai prévu pour la réception des demandes de participation.

Le cahier spécial des charges ainsi que les spécifications techniques seront uniquement transmis aux soumissionnaires une fois que la sélection des candidats aura été opérée.

Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-08-17

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51 0869.763.267_25562 Marcel Broodthaersplein 2 Brussel 1060 _hidden_@infrabel.be www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316934 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-I-FBA.51-81C%2F0000562416-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Valbeveiligingsmateriaal

I-FBA51-81C/0000562416-F05_0

Valbeveiligingsmateriaal

Harnas

Perceel nr.: 1

Harnas

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Ander valbeveiligingsmateriaal

Perceel nr.: 2

Ander valbeveiligingsmateriaal

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

Hoofdlampen

Perceel nr.: 3

Hoofdlampen

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) (het UEA-document vindt u terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht (zie ook via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).

Indien de aanbestedende overheid het bewijsstuk rechtstreeks kan verkrijgen door raadpleging van een databank, bevat het Uniform Europees Aanbestedingsdocument ook de daartoe vereiste informatie, zoals het internetadres van de databank, alle identificatiegegevens en, in voorkomend geval, de benodigde verklaring van instemming.

Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.

De aanbestedende overheid kan kandidaten en inschrijvers tijdens de procedure te allen tijde verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure.

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten of andere bewijsstukken over te leggen indien en voor zover de aanbestedende overheid de certificaten of de relevante informatie rechtstreeks kan verkrijgen door raadpleging van een gratis toegankelijke nationale databank in elke lidstaat, zoals een nationaal aanbestedingsregister, een digitaal bedrijfsdossier, een systeem voor digitale documentopslag of een voorselectiesysteem.

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten over te leggen wanneer de aanbestedende overheid deze documenten reeds in haar bezit heeft ten gevolge van een opdracht of raamovereenkomst die eerder werd afgesloten. Dit op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

De kandidaat dient aan te tonen te beschikken over een jaaromzet die groter of gelijk is aan 500 000 EUR in de laatste 3 boekjaren.

De kandidaat moet beschikken over een Dun & Bradstreet risico indicator die kleiner of gelijk aan 2 is (elke firma kan zijn Eigen risico indicator gratis aanvragen bij D&B).

De ondernemers zijn niet verplicht ondersteunende documenten over te leggen wanneer de aanbestedende overheid deze documenten reeds in haar bezit heeft ten gevolge van een opdracht of raamovereenkomst die eerder werd afgesloten. Dit op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten.

De kandidaat dient ons:

- 3 referenties, jonger dan 5 jaar, te geven van gelijkaardige opdrachten (bij firma's met een personeelsbestand groter dan 5000 en een gerealiseerde omzet van minimum 100 000 EUR voor die opdracht). Per referentie wordt hetjaar van de geleverde prestaties gegeven, de contactpersonen en contactgegevens van de referentie

En een beschrijving van de opdrachten op maximaal 2 pagina's.

De kandidaat dient ons aan te tonen over een systeem te beschikken voor kwaliteitscontrole, lSO9001 of equivalent.

De kandidaat dient aan te tonen te beschikken over:

- een eigen tweetalige dienst na-verkoop

- een tweetalige single point of contact met een ervaring van min 3 jaar binnen de organisatie in een key account functie.

Er wordt een borgtocht geëist bij de bestelling.

De betaling zal worden uitgevoerd binnen de 30 kalenderdagen te rekenen vanaf de datum waarop de

Keuringsformaliteiten werden beëindigd, zo lnfrabel tezelfdertijd in het bezit is van de regelmatig opgemaakte factuur alsmede van de andere eventueel vereiste verplichtingen.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2018-09-17 Plaatselijke tijd: 12:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2018-10-08

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidatuur kan ingediend worden in papieren of elektronische versie per mail (naar

alexia.vousdoukos@infrabel.be) voor de vervaldatum van de termijn voor ontvangst van de aanvragen tot deelneming.

Het bestek alsook de technische voorwaarden worden enkel overgemaakt aan de inschrijvers na selectie van de kandidaten.

Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-08-17