N. 127/2023 - 405702-2023 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 127/2023 - 405702-2023 | |
Publicatiedatum: | 05/07/2023 |
Uiterste datum: | 18/09/2023 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Beknopte beschrijving: | |
Aanbestedende overheid: Gemeente Merelbeke 0207 453 207 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
35261000, 44112100, 79340000 |
Beschrijving: |
Informatieborden. Schuilhokjes. Reclame- en marketingdiensten. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Merelbeke 0207 453 207 Hundelgemsesteenweg 353 Merelbeke 9820 De heer Philippe Cappendyck Telefoon: +32 92103262 _hidden_@merelbeke.be Fax: +32 92103259 www.merelbeke.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2112/3O/2023 https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- en informatieborden 2024-2036
2023013zie II.2.4
grondgebied Merelbeke
In het kader van een optimale inrichting van het openbaar domein en het bevorderen van het gebruik van het openbaar vervoer, wenst de gemeente Merelbeke een nieuwe opdracht voor publicitair straatmeubilair (schuilhuisjes aan bushalten en plan- en informatieborden) uit te schrijven. In ruil voor het exclusieve recht om publiciteit te voeren op de schuilhuisjes en de borden vraagt de gemeente in de nieuwe overeenkomst met de publiciteitsfirma een jaarlijkse forfaitaire vergoeding, jaarlijks te indexeren op basis van de consumptieprijs-index.
De bestaande overeenkomst betreft 21 publicitaire schuilhuisjes en 12 publicitaire plan- / informatieborden.
De nieuwe overeenkomst betreft 34 publicitaire schuilhuisjes en 12 publicitaire plan- / informatieborden.
Op aanvraag kan het gemeentebestuur tijdens de duur van de overeenkomst opdracht geven ook op andere plaatsen publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden te plaatsen.
Een aantal publicitaire schuilhuisjes bevindt zich langsheen de gewestweg N444. De plaatsing ervan is afhankelijk van een voorafgaande goedkeuring ervan door het Vlaams Gewest (Agentschap Wegen en Verkeer). Indien voor bepaalde schuilhuisjes geen goedkeuring kan worden bekomen, kan de opdrachtnemer hiervoor geen vergoeding eisen.
De opdracht omvat meer bepaald:
- de voorbereidende werken voor de plaatsing van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden;
- de plaatsing van de nodige funderingen en verankeringen;
- de levering en plaatsing van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden met inbegrip van de aansluiting op de nutsvoorzieningen en de nodige coördinatie hieromtrent;
- alle aanpassingswerken die nodig zijn aan het openbaar domein voor het plaatsen van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden conform het standaardbestek 250;
- het regelmatig onderhoud van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden en hun onmiddellijke omgeving (aanbieden van een onderhoudscontract);
- het herstellen / vernieuwen van beschadigde schuilhuisjes;
- de levering van stadsplannen en het aanbrengen van stadsplannen of dergelijke (indien door de gemeente gewenst);
- in opdracht van het gemeentebestuur het tijdelijk verplaatsen, respectievelijk wegnemen en herplaatsen als gevolg van werken aan de openbare wegenis (op kosten van de opdrachthouder). Alle andere verplaatsingen of herplaatsingen op vraag van de gemeente zijn ten laste van de gemeente;
- het definitief wegnemen van de publicitaire schuilhuisjes de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden op het einde van het contract;
- alle aanpassingswerken die nodig zijn aan het openbaar domein bij het wegnemen van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden conform het standaardbestek 250.
Publicitaire plan- / informatieborden:
Momenteel zijn er 12 publicitaire plan- / informatieborden.
De locaties worden in overleg met de gemeente bepaald. Bij dit bestek wordt een lijst met huidige inplantingspunten gevoegd.
Eventuele nieuwe locaties of herlocaties worden in overleg met de gemeente bepaald. De inschrijver kan altijd bij het indienen van zijn offerte een voorstel doen.
Eén van beide zijden van elk publicitaire plan- / informatieborden wordt voorbehouden voor publicitaire affichage door de opdrachthouder en dient zorgvuldig onderhouden en (aangeplakt) te worden door de opdrachthouder. De andere zijde wordt voorbehouden voor de gemeente.
Het hergebruik van de bestaande plan- / informatieborden wordt niet toegestaan. Alle bestaande borden dienen vervangen te worden.
Schuilhuisjes met publiciteitsrechten:
Het gemeentebestuur wenst het publiek een aangename wachtplaats aan te bieden bij het wachten op de bus.
Momentee...(zie opdrachtdocumenten)
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Estetische waarde van het aangeboden straatmeubilair Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde en duurzaamheid van het aangeboden straatmeubilair Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Werkwijze inzake herstelling, reiniging en onderhoud Weging: 20 Kostencriterium Naam: De omvang van de jaarlijks financiële vergoeding Weging: 60 Looptijd in maanden 144Vereiste opties (De modaliteiten van het onderhoudscontract moeten gedetailleerd benoemd worden. Zowel van het gewone onderhoudscontract als van het omnium onderhoudscontract)
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
1. Een passende bankverklaring
2. Een geldige polis
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. * Lijst van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar met vermelding van opdrachtgever, tijdstip en bedrag van de werken waarvoor een ontwerper werd aangesteld.
2. De beschrijving van het materiaal en de kwalificatie van het personeel dat zal worden ingezet voor de plaatsing en nazorg van het straatmeubilair gedurende de looptijd van de overeenkomst, alsook de frequentie van deze nazorg.
1. 3 gelijkaardige projecten, met vermelding van de opdrachtgever, de contactpersoon bij de opdrachtgever, het tijdstip en bedrag van de werken waarvoor een ontwerper werd aangesteld. Het opdrachtgevend bestuur houdt zich de mogelijkheid voor om contact op te nemen met de opgegeven referenties en deze te verifiëren.
2. Een lijst van het personeel en het materiaal dat gebruikt wordt voor plaatsing en nazorg straatmeubilair
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 14:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-12-17 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 14:00Philippe Cappendyck
Helga Breydels
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-06-30Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Merelbeke 0207 453 207 Hundelgemsesteenweg 353 Merelbeke 9820 De heer Philippe Cappendyck Telefoon: +32 92103262 _hidden_@merelbeke.be Fax: +32 92103259 www.merelbeke.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2112/3O/2023 https://eten.publicprocurement.beAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- en informatieborden 2024-2036
2023013zie II.2.4
grondgebied Merelbeke
In het kader van een optimale inrichting van het openbaar domein en het bevorderen van het gebruik van het openbaar vervoer, wenst de gemeente Merelbeke een nieuwe opdracht voor publicitair straatmeubilair (schuilhuisjes aan bushalten en plan- en informatieborden) uit te schrijven. In ruil voor het exclusieve recht om publiciteit te voeren op de schuilhuisjes en de borden vraagt de gemeente in de nieuwe overeenkomst met de publiciteitsfirma een jaarlijkse forfaitaire vergoeding, jaarlijks te indexeren op basis van de consumptieprijs-index.
De bestaande overeenkomst betreft 21 publicitaire schuilhuisjes en 12 publicitaire plan- / informatieborden.
De nieuwe overeenkomst betreft 34 publicitaire schuilhuisjes en 12 publicitaire plan- / informatieborden.
Op aanvraag kan het gemeentebestuur tijdens de duur van de overeenkomst opdracht geven ook op andere plaatsen publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden te plaatsen.
Een aantal publicitaire schuilhuisjes bevindt zich langsheen de gewestweg N444. De plaatsing ervan is afhankelijk van een voorafgaande goedkeuring ervan door het Vlaams Gewest (Agentschap Wegen en Verkeer). Indien voor bepaalde schuilhuisjes geen goedkeuring kan worden bekomen, kan de opdrachtnemer hiervoor geen vergoeding eisen.
De opdracht omvat meer bepaald:
- de voorbereidende werken voor de plaatsing van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden;
- de plaatsing van de nodige funderingen en verankeringen;
- de levering en plaatsing van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden met inbegrip van de aansluiting op de nutsvoorzieningen en de nodige coördinatie hieromtrent;
- alle aanpassingswerken die nodig zijn aan het openbaar domein voor het plaatsen van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden conform het standaardbestek 250;
- het regelmatig onderhoud van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden en hun onmiddellijke omgeving (aanbieden van een onderhoudscontract);
- het herstellen / vernieuwen van beschadigde schuilhuisjes;
- de levering van stadsplannen en het aanbrengen van stadsplannen of dergelijke (indien door de gemeente gewenst);
- in opdracht van het gemeentebestuur het tijdelijk verplaatsen, respectievelijk wegnemen en herplaatsen als gevolg van werken aan de openbare wegenis (op kosten van de opdrachthouder). Alle andere verplaatsingen of herplaatsingen op vraag van de gemeente zijn ten laste van de gemeente;
- het definitief wegnemen van de publicitaire schuilhuisjes de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden op het einde van het contract;
- alle aanpassingswerken die nodig zijn aan het openbaar domein bij het wegnemen van de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire plan- / informatieborden conform het standaardbestek 250.
Publicitaire plan- / informatieborden:
Momenteel zijn er 12 publicitaire plan- / informatieborden.
De locaties worden in overleg met de gemeente bepaald. Bij dit bestek wordt een lijst met huidige inplantingspunten gevoegd.
Eventuele nieuwe locaties of herlocaties worden in overleg met de gemeente bepaald. De inschrijver kan altijd bij het indienen van zijn offerte een voorstel doen.
Eén van beide zijden van elk publicitaire plan- / informatieborden wordt voorbehouden voor publicitaire affichage door de opdrachthouder en dient zorgvuldig onderhouden en (aangeplakt) te worden door de opdrachthouder. De andere zijde wordt voorbehouden voor de gemeente.
Het hergebruik van de bestaande plan- / informatieborden wordt niet toegestaan. Alle bestaande borden dienen vervangen te worden.
Schuilhuisjes met publiciteitsrechten:
Het gemeentebestuur wenst het publiek een aangename wachtplaats aan te bieden bij het wachten op de bus.
Momentee...(zie opdrachtdocumenten)
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Estetische waarde van het aangeboden straatmeubilair Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Technische waarde en duurzaamheid van het aangeboden straatmeubilair Weging: 10 Kwaliteitscriterium Naam: Werkwijze inzake herstelling, reiniging en onderhoud Weging: 20 Kostencriterium Naam: De omvang van de jaarlijks financiële vergoeding Weging: 60 Looptijd in maanden 144Vereiste opties (De modaliteiten van het onderhoudscontract moeten gedetailleerd benoemd worden. Zowel van het gewone onderhoudscontract als van het omnium onderhoudscontract)
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
1. Een passende bankverklaring
2. Een geldige polis
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. * Lijst van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar met vermelding van opdrachtgever, tijdstip en bedrag van de werken waarvoor een ontwerper werd aangesteld.
2. De beschrijving van het materiaal en de kwalificatie van het personeel dat zal worden ingezet voor de plaatsing en nazorg van het straatmeubilair gedurende de looptijd van de overeenkomst, alsook de frequentie van deze nazorg.
1. 3 gelijkaardige projecten, met vermelding van de opdrachtgever, de contactpersoon bij de opdrachtgever, het tijdstip en bedrag van de werken waarvoor een ontwerper werd aangesteld. Het opdrachtgevend bestuur houdt zich de mogelijkheid voor om contact op te nemen met de opgegeven referenties en deze te verifiëren.
2. Een lijst van het personeel en het materiaal dat gebruikt wordt voor plaatsing en nazorg straatmeubilair
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 14:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-12-17 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 14:00Philippe Cappendyck
Helga Breydels
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-06-30