N. 181/2018 - 410013-2018 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

vrijdag 17 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 181/2018 - 410013-2018 ( Ref: 376554-2018)
Publicatiedatum:20/09/2018
Uiterste datum:22/10/2018
 
Type:Aanvullende inlichtingen
Land:BE
Onderwerp:
Aardolieproducten, brandstof, elektriciteit en andere energiebronnen
Aanbestedende overheid:
Sibelga

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
09000000
Beschrijving:
Aardolieproducten, brandstof, elektriciteit en andere energiebronnen.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Sibelga 0222.869.673_21692 Werkuizenkaai 16 Brussel 1000 Telefoon: +32 22743004 _hidden_@sibelga.be www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318256

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Aankoopcentrale Sibelga - Aankoop van primaire energie - Levering van elektriciteit en gas - Periode 2020 en 2021

Sibelga-SIB17LF1705-F02_1

Het voorwerp van de procedure voor het plaatsen van de opdracht is de levering:

• Van elektriciteit (elektrisch vermogen):

O Om de eigen behoeften van elke begunstigde aanbestedende overheid te dekken; inclusief die van Sibelga;

O Om de netverliezen van Sibelga te dekken die niet door de eigen productie van de warmtekrachtkoppelingsinstallaties van Sibelga worden gedekt;

O Voor de gemeentelijke openbare verlichting ten laste van Sibelga;

O Voor de bevoorrading van beschermde en winter klanten van Sibelga.

• Van gas:

O Om de eigen behoeften van elke begunstigde aanbestedende overheid te dekken; inclusief die van Sibelga

O Voor de bevoorrading van de warmtekrachtkoppelingsinstallaties van Sibelga;

O Voor de bevoorrading van beschermde en winter klanten van Sibelga.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-09-18 Nummer van de aankondiging in het PB S: 2018/S 165-376554 IV.2.2) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 IV.2.7) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 VI.3) Nadere inlichtingen

De uitwisseling van Vragen/Antwoorden tussen de Inschrijvers en de aanbestedende overheid zal uitsluitend geschieden via de door het E- Procurement-platform ter beschikking gestelde Forum-functie.

De Inschrijver stelt uiterlijk tot en met 17.9.2018 schriftelijk de vragen die hij nodig acht om het bestek correct te interpreteren en om zijn volledige offerte te kunnen opmaken. Na deze datum behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om deze laattijdige vragen niet te beantwoorden.

De aanbestedende overheid tracht minstens zes dagen vóór de indiening van de offerte alle vragen te beantwoorden. Deze datum kan lichtjes variëren afhankelijk van de aard van en het aantal te beantwoorden vragen.

Het staat de aanbestedende overheid echter vrij bepaalde vragen niet te beantwoorden wanneer zij deze niet relevant acht met betrekking tot het Bestek of wanneer zij werden overgemaakt na de hierboven vastgestelde uiterste datum.

1. Omwille van het ontbreken van de bijlagen is de uiterste datum voor het indienen van offertes uitgesteld tot 22.10.2018 om 14:00 uur.

2. De bijlagen warden toegevoegd

3. De uitwisseling van Vragen/Antwoorden tussen de Inschrijvers en de Aanbestedende Overheid zal uitsluitend geschieden via de door het E- Procurement-platform ter beschikking gestelde Forum-functie.

De Inschrijver stelt uiterlijk tot en met 17.9.2018 schriftelijk de vragen die hij nodig acht om het bestek correct te interpreteren en om zijn volledige offerte te kunnen opmaken. Na deze datum behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om deze laattijdige vragen niet te beantwoorden.

De aanbestedende overheid tracht minstens zes dagen vóór de indiening van de offerte alle vragen te beantwoorden. Deze datum kan lichtjes variëren afhankelijk van de aard van en het aantal te beantwoorden vragen.

Het staat de aanbestedende overheid echter vrij bepaalde vragen niet te beantwoorden wanneer zij deze niet relevant acht met betrekking tot het bestek of wanneer zij werden overgemaakt na de hierboven vastgestelde uiterste datum.

III.1.3) Eventuele minimumeisen

Klasse: N/A, Categorie: N/A

III.1.1) Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden

Voor de percelen 1, 2, 3, 4 en 5:

De hoedanigheid hebben van evenwichtsverantwoordelijke (ARP) van het net van Elia of een evenwichtscontract afgesloten hebben met een ARP van het net van Elia

Voor de percelen 1, 2, 3, 4 en 5:

Houder zijn van een leveringsvergunning voor elektriciteit afgeleverd door de bevoegde federale en/of gewestelijke overheden

Voor de percelen 6, 7, 8 en 9:

Rechtstreeks of onrechtreeks via de gebruiker van het gastransmissienet die hij heeft aangewezen, een contract met Fluxys hebben afgesloten en, in voorkomend geval, het bewijs van de samenwerking met een gebruiker van het gastransmissienet verstrekken

Voor de percelen 6, 7, 8 en 9:

Houder zijn van een leveringsvergunning voor gas afgeleverd door de bevoegde federale en/of gewestelijke overheden

1. Omwille van de onbeschikbaarheid van de bijlagen is de uiterste datum voor het indienen van de offertes uitgesteld tot 22.10.2018 om 14:00 uur.

2. De ontbrekende bijlagen warden toegevoegd.



Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Sibelga 0222.869.673_21692 Quai des usines 16 Bruxelles 1000 Telefoon: +32 22743004 _hidden_@sibelga.be www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318256

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Centrale d'achat Sibelga - achat d'énergie primaire - fourniture d'électricité et de gaz - période 2020 et 2021

Sibelga-SIB17LF1705-F02_1

L’objet de la procédure de passation de marché est la fourniture:

- d’électricité (puissance électrique):

-- pour couvrir les besoins propres de chaque Pouvoir Adjudicateur Bénéficiaire, y inclus ceux de Sibelga,

-- pour couvrir les pertes sur le réseau de Sibelga qui ne peuvent être couvertes directement par la production des installations de cogénération de Sibelga,

-- pour l’éclairage public communal pris en charge par Sibelga,

-- pour l’approvisionnement des clients protégés et hivernaux de Sibelga,

- de gaz:

-- pour couvrir les besoins propres de chaque pouvoir adjudicateur bénéficiaire, y inclus ceux de Sibelga,

-- pour l’approvisionnement des installations de cogénération de Sibelga,

-- pour l’approvisionnement des clients protégés et hivernaux de Sibelga.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-09-18 Nummer van de aankondiging in het PB S: 2018/S 165-376554 IV.2.2) Date limite de réception des offres ou des demandes de participation 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 IV.2.7) Modalités d’ouverture des offres 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 VI.3) Informations complémentaires

L’échange questions/réponses entre les soumissionnaires et le pouvoir adjudicateur se fera exclusivement au travers de la fonction Forum mise à disposition par la plateforme E- Procurement.

Le Soumissionnaire posera par écrit jusqu'au 17.9.2018 inclus les questions qu’il juge utiles en vue de l'interprétation correcte du cahier spécial des charges et de l'établissement de son offre. Après cette date, le pouvoir adjudicateur se réserve le droit de ne pas répondre à ces questions tardives.

Le pouvoir adjudicateur tentera de répondre à toutes les questions au minimum 6 jours avant la date de remise d’offre. Cette date pourra varier légèrement en fonction de la nature et du nombre de questions.

Le pouvoir adjudicateur sera toutefois libre de ne pas répondre à certaines questions dès lors que celles-ci ne sont pas pertinentes au vu du cahier spécial des charges ou qu’elles lui aient été transmises après la date limite définie ci-dessus.

1) suite à l’indisponibilité des certaines annexes, la date de remise d’offre a été postposée au 22.10.2018 (14:00);

2) les annexes ont été rajouté;

3) l’échange questions/réponses entre les soumissionnaires et le pouvoir adjudicateur se fera exclusivement au travers de la fonction Forum mise à disposition par la plateforme E- Procurement.

Le soumissionnaire posera par écrit jusqu'au 17.9.2018 inclus les questions qu’il juge utiles en vue de l'interprétation correcte du cahier spécial des charges et de l'établissement de son offre. Après cette date, le pouvoir adjudicateur se réserve le droit de ne pas répondre à ces questions tardives.

Le pouvoir adjudicateur tentera de répondre à toutes les questions au minimum 6 jours avant la date de remise d’offre. Cette date pourra varier légèrement en fonction de la nature et du nombre de questions.

Le pouvoir adjudicateur sera toutefois libre de ne pas répondre à certaines questions dès lors que celles-ci ne sont pas pertinentes au vu du cahier spécial des charges ou qu’elles lui aient été transmises après la date limite définie ci-dessus.

III.1.3) Niveau(x) spécifique(s) minimal/minimaux exigé(s)

Classe: N/A, catégorie: N/A

III.1.1) Liste et description succincte des conditions

Pour les lots 1, 2, 3, 4 et 5:

Avoir la qualité de responsable d’équilibre (ARP) sur le réseau d’Elia ou avoir conclu un contrat d’équilibre avec un ARP du réseau d’Elia

Pour les lots 1, 2, 3, 4 et 5:

Être titulaire d’une autorisation de fourniture d’électricité délivrée par les autorités fédérales et/ou régionales compétentes

Pour les lots 6, 7, 8 et 9:

Avoir conclu un contrat avec Fluxys directement ou indirectement par l’intermédiaire de l’utilisateur du réseau de transport de gaz désigné et, le cas échéant, fournir la preuve de la collaboration avec un utilisateur du réseau de transmission de gaz

Pour les lots 6, 7, 8 et 9:

Être titulaire d’une autorisation de fourniture de gaz délivrée par les autorités fédérales et/ou régionales compétentes

1) suite à l’indisponibilité des certaines annexes, la date de remise d’offre a été postposée au 22.10.2018 (14:00);

2) les annexes manquantes ont été rajoutée.


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Sibelga 0222.869.673_21692 Werkuizenkaai 16 Brussel 1000 Telefoon: +32 22743004 _hidden_@sibelga.be www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318256

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Aankoopcentrale Sibelga - Aankoop van primaire energie - Levering van elektriciteit en gas - Periode 2020 en 2021

Sibelga-SIB17LF1705-F02_1

Het voorwerp van de procedure voor het plaatsen van de opdracht is de levering:

• Van elektriciteit (elektrisch vermogen):

O Om de eigen behoeften van elke begunstigde aanbestedende overheid te dekken; inclusief die van Sibelga;

O Om de netverliezen van Sibelga te dekken die niet door de eigen productie van de warmtekrachtkoppelingsinstallaties van Sibelga worden gedekt;

O Voor de gemeentelijke openbare verlichting ten laste van Sibelga;

O Voor de bevoorrading van beschermde en winter klanten van Sibelga.

• Van gas:

O Om de eigen behoeften van elke begunstigde aanbestedende overheid te dekken; inclusief die van Sibelga

O Voor de bevoorrading van de warmtekrachtkoppelingsinstallaties van Sibelga;

O Voor de bevoorrading van beschermde en winter klanten van Sibelga.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-09-18 Nummer van de aankondiging in het PB S: 2018/S 165-376554 IV.2.2) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 IV.2.7) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend 2018-09-27 14:00 2018-10-22 14:00 VI.3) Nadere inlichtingen

De uitwisseling van Vragen/Antwoorden tussen de Inschrijvers en de aanbestedende overheid zal uitsluitend geschieden via de door het E- Procurement-platform ter beschikking gestelde Forum-functie.

De Inschrijver stelt uiterlijk tot en met 17.9.2018 schriftelijk de vragen die hij nodig acht om het bestek correct te interpreteren en om zijn volledige offerte te kunnen opmaken. Na deze datum behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om deze laattijdige vragen niet te beantwoorden.

De aanbestedende overheid tracht minstens zes dagen vóór de indiening van de offerte alle vragen te beantwoorden. Deze datum kan lichtjes variëren afhankelijk van de aard van en het aantal te beantwoorden vragen.

Het staat de aanbestedende overheid echter vrij bepaalde vragen niet te beantwoorden wanneer zij deze niet relevant acht met betrekking tot het Bestek of wanneer zij werden overgemaakt na de hierboven vastgestelde uiterste datum.

1. Omwille van het ontbreken van de bijlagen is de uiterste datum voor het indienen van offertes uitgesteld tot 22.10.2018 om 14:00 uur.

2. De bijlagen warden toegevoegd

3. De uitwisseling van Vragen/Antwoorden tussen de Inschrijvers en de Aanbestedende Overheid zal uitsluitend geschieden via de door het E- Procurement-platform ter beschikking gestelde Forum-functie.

De Inschrijver stelt uiterlijk tot en met 17.9.2018 schriftelijk de vragen die hij nodig acht om het bestek correct te interpreteren en om zijn volledige offerte te kunnen opmaken. Na deze datum behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om deze laattijdige vragen niet te beantwoorden.

De aanbestedende overheid tracht minstens zes dagen vóór de indiening van de offerte alle vragen te beantwoorden. Deze datum kan lichtjes variëren afhankelijk van de aard van en het aantal te beantwoorden vragen.

Het staat de aanbestedende overheid echter vrij bepaalde vragen niet te beantwoorden wanneer zij deze niet relevant acht met betrekking tot het bestek of wanneer zij werden overgemaakt na de hierboven vastgestelde uiterste datum.

III.1.3) Eventuele minimumeisen

Klasse: N/A, Categorie: N/A

III.1.1) Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden

Voor de percelen 1, 2, 3, 4 en 5:

De hoedanigheid hebben van evenwichtsverantwoordelijke (ARP) van het net van Elia of een evenwichtscontract afgesloten hebben met een ARP van het net van Elia

Voor de percelen 1, 2, 3, 4 en 5:

Houder zijn van een leveringsvergunning voor elektriciteit afgeleverd door de bevoegde federale en/of gewestelijke overheden

Voor de percelen 6, 7, 8 en 9:

Rechtstreeks of onrechtreeks via de gebruiker van het gastransmissienet die hij heeft aangewezen, een contract met Fluxys hebben afgesloten en, in voorkomend geval, het bewijs van de samenwerking met een gebruiker van het gastransmissienet verstrekken

Voor de percelen 6, 7, 8 en 9:

Houder zijn van een leveringsvergunning voor gas afgeleverd door de bevoegde federale en/of gewestelijke overheden

1. Omwille van de onbeschikbaarheid van de bijlagen is de uiterste datum voor het indienen van de offertes uitgesteld tot 22.10.2018 om 14:00 uur.

2. De ontbrekende bijlagen warden toegevoegd.