N. 194/2019 - 471919-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

maandag 6 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 194/2019 - 471919-2019
Publicatiedatum:08/10/2019
Uiterste datum:18/11/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Aanbestedende overheid:
Brussels woning 0403.357.276_538533

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
71000000
Beschrijving:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Brussels woning 0403.357.276_538533 Kardinaal Mercierstraat 37 Brussel 1000 Investeringsdienst Telefoon: +32 24352807 _hidden_@lbw.brussels http://logementbruxellois.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=LBW-2140+0032+MS_AP_01+20191003-F02 Openbare Vastgoedmaatschappij (OVM) Onroerend patrimoniumbeheer (sociale woningen)

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie binnen een geheel van sociale wooncomplexen

LBW-2140 0032 MS_AP_01 20191003-F02_0

Volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie en de isolatie van de buitenschillen, de installatie van een ventilatiesysteem of de aanpassing van de bestaande systemen, voor bepaalde complexen het in overeenstemming brengen van de gas- en/of elektriciteitsinstallaties, de vervanging van de (individuele of collectieve) verwarmingsketels, de plaatsing van thermostatische kranen, de plaatsing van brandwerende deuren en de asbestverwijdering in bepaalde zones, in een duurzame en ecologische visie.

Cfr. II.2.4).

De opdracht heeft als doel het sluiten van een raamovereenkomst met 4 opdrachtnemers. Het betreft multidisciplinaire teams van ontwerpers die belast worden met de volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie en de isolatie van de buitenschillen, de installatie van een ventilatiesysteem of de aanpassing van de bestaande systemen en voor bepaalde complexen het in overeenstemming brengen van de gas- en/of elektriciteitsinstallaties en de vervanging van de (individuele of collectieve) verwarmingsketels, in een duurzame en ecologische visie. Een beschrijving van de 5 opeenvolgende opdrachten, gebaseerd op de raamovereenkomst, vind je in bijlage 1 en 2 van deze aankondiging.

Gunningscriteria Looptijd in dagen 1460 8

De rangschikking zal alleen uitgevoerd worden indien meer dan 8 kandidaten aan de selectiecriteria voldoen. De kandidaten voegen bij het UEA-document (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) en de documenten die in bijlage 1 vermeld zijn. Zie bijlage 1 voor objectieve criteria voor de beperking van het aantal gegadigden.

Er wordt voorzien in een verplichte optie betreffende de opdracht als EPB-adviseur. De aanbestedende dienst behoudt zich het recht voor deze optie al dan niet te lichten en deze bijkomende opdracht toe te wijzen. Aangezien de optie verplicht is, worden kandidaturen waarin geen EPB-adviesopdracht is opgenomen onontvankelijk beschouwd.

De kandidaten zullen het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) invullen. Zie bijlage 1 van deze aankondiging ven opdracht.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie bijlage 1 van deze aankondiging van opdracht.

Zie bijlage 1 van deze aankondiging van opdracht.

Klasse: n.v.t., categorie: n.v.t.

Zie punt III.1.3).

AFDELING: PROCEDURE

4 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-11-18 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

1) Art. 42: herhaling van soortgelijke diensten. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om over te gaan tot de herhaling van soortgelijke diensten via een onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking. De aanbestedende overheid zal zich tot alle opdrachtnemers van de raamovereenkomst wenden voor een nieuwe oproep tot mededinging. De gunningscriteria zijn identiek aan die voor de toewijzing van de raamovereenkomst. Omvang van de mogelijke bijkomende diensten: deze diensten zullen betrekking moeten hebben op soortgelijke opdrachten aan het voorwerp van deze raamovereenkomst en op het gehele woningenbestand van de Brusselse Woning;

2) De raamovereenkomst zal worden gesloten met 4 opdrachtnemers. Het totaal aantal volgende opdrachten bedraagt 5, voor een geraamd totaal van werken van 14 221 040,42 EUR excl. btw. De opdrachtnemers zullen geen enkele vergoeding mogen eisen wegens een vermindering van de effectief gegunde volgende opdrachten. Het mechanisme van gunning van de opdrachten die gebaseerd zijn op de raamovereenkomst verloopt zonder nieuwe oproep tot mededinging: elke volgende opdracht zal volgens de rangschikking gegund worden aan de opdrachtnemers van de raamovereenkomst. Volgens deze volgorde:

- volgende opdracht - Munthof: als nr. 1 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Lift van de Marollen: als nr. 2 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Justitiepaleis: als nr. 3 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Project Vossenplein: als nr. 4 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Project Haren: als nr. 1 gerangschikte opdrachtnemer.

Het cascademechanisme zal ook geactiveerd worden wanneer de raamovereenkomst met een deelnemer verbroken wordt.

3) Het bestek van de dienstenopdracht zal enkel beschikbaar zijn voor de teams die via deze procedure geselecteerd werden;

4) Een samenvattende fiche van het programma is bij de onderhavige aankondiging van de opdracht gevoegd (cf. bijlage 3).

De onderhavige aankondiging is niet kompleet. Meer informatie vind u in de verschillende bijlagen die de onderhavige aankondiging vervolledigen.

De duur van de opdracht die op punt II.2.7) looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische aankoopsysteem, in de aankondiging gemeld is, is ter informatie gegeven en is niet bindend voor de aanbestedende overheid. Er word op e-produrement een forum bijgehouden. Inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.

Rechtbank van eerste aanleg van Brussel Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 _hidden_@just.fgov.be https://justice.belgium.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-10-03


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Le logement Bruxellois 0403.357.276_538533 Rue du Cardinal Mercier 37 Bruxelles 1000 Département investissement Telefoon: +32 24352807 _hidden_@lbw.brussels http://logementbruxellois.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=LBW-2140+0032+MS_AP_01+20191003-F02 Société immobilière de service public (SISP) Gestion de patrimoine immobilier (logement sociaux)

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Mission complète d’étude et de suivi des travaux de rénovation d’un ensemble de complexes de logements sociaux

LBW-2140 0032 MS_AP_01 20191003-F02_0

Mission complète d’étude et de suivi des travaux de rénovation et d’isolation des enveloppes extérieures, d’installation d’un système de ventilation ou de l’adaptation des systèmes existant, pour certains complexes la mise en conformité des installations gaz - électricité, le remplacement des chaudières (individuelles ou collectives), le placement de vannes thermostatiques, le placement de portes RF et le désamiantage de certaines zones, dans une vision durable et écologique.

Cf. II.2.4).

Le marché vise à la conclusion d’un accord-cadre avec 4 attributaires. Il s’agit d’ équipes pluridisciplinaires d’auteurs de projet chargées de la mission complète d’étude et de suivi des travaux de rénovation et d’isolation des enveloppes extérieures, d’installation d’un système de ventilation ou de l’adaptation des systèmes existant et pour certains complexes la mise en conformité des installations gaz - électricité et le remplacement des chaudières (individuelles ou collectives), dans une vision durable et écologique.

Une description des 5 marchés subséquents, fondés sur l'accord-cadre est jointe en annexes 1 et 2 du présent avis de marché.

Gunningscriteria Looptijd in dagen 1460 8

Le classement ne sera effectué que si plus de 8 candidats satisfont aux critères de sélection.

Les candidats annexeront au DUME (Document unique de marchés européens) les documents mentionnés à l'annexe 1 de l'avis de marché.

Voir annexe 1 pour les critères objectifs de limitation du nombre de candidats.

Une option obligatoire relative à la mission de conseiller PEB est prévue. Le pouvoir adjudicateur se réserve le droit de lever ou non cette option et d’attribuer cette mission supplémentaire. Le caractère obligatoire de l’option a pour conséquence qu’une candidature ne présentant pas de conseiller PEB sera considérée comme irrecevable.

Chaque opérateur membre d’un groupement d’opérateurs économiques remet son DUME. Voir l'annexe 1 du présent avis de marché.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Voir annexe 1 du présent avis de marché.

Voir annexe 1 du présent avis de marché.

Classe: N/A, catégorie: N/A.

Voir point III.1.3) du présent avis de marché.

AFDELING: PROCEDURE

4 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-11-18 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

A) Art. 42: répétition de services similaires.

Le pouvoir adjudicateur se réserve le droit de procéder à la répétition de services similaires par voie de procédure négociée sans publication préalable. Le pouvoir adjudicateur s’adressera à tous les attributaires de l’accord-cadre pour une remise en concurrence. Les critères d’attribution sont identiques à ceux de l’attribution de l’accord-cadre.

Étendue des services supplémentaires possibles: ces services devront porter sur des missions similaires à l’objet du présent accord-cadre et sur l’ensemble du patrimoine du logement Bruxellois.

B) L’accord-cadre sera conclu avec 4 attributaires.

Le nombre total de marchés subséquents est de 5, pour un total estimé de travaux de 14 221 040,42 EUR HTVA. Les attributaires ne pourront réclamer aucune indemnité du fait de la diminution des marches subséquents effectivement attribués.

Le mécanisme d’attribution des marchés fondés sur l’accord-cadre se fait sans remise en concurrence: chaque marché subséquent sera attribué par ordre de classement aux attributaires de l’accord-cadre. Suivant cet ordre:

- marché subséquent - Hôtel des Monnaies: attributaire classé nº 1,

- marché subséquent - Ascenseur des Marolles: attributaire classé nº 2,

- marché subséquent - Palais de justice: attributaire classé nº 3,

- marché subséquent - Projet jeux de bal: attributaire classé nº 4,

- marché subséquent - Projet Haeren: attributaire classé nº 1.

Le mécanisme de la cascade sera également activé lorsque l’accord-cadre est résilié avec un participant.

C) Le cahier des charges du marché de service ne sera disponible que pour les équipes qui auront été sélectionnées par cette procédure.

D) Une fiche récapitulative du programme est annexée au présent avis de marché (cf. annexe 3).

Cet avis de marché n'est pas complet, il requière des informations contenues dans les annexes jointes à ce document.

La durée du marché telle qu’elle est indiquée au point «II.2.7) Durée du marché, de l'accord-cadre ou du système d'acquisition dynamique» dans l’avis de marché est renseignée à titre indicative et n’engage pas le pouvoir adjudicateur.

Un forum sera tenu sur e-procurement. Les soumissionnaires sont priés de poser leurs questions uniquement sur celui-ci, et il ne sera répondu à leurs questions que par son biais.

Tribunal de première instance de Bruxelles Bruxelles 1000 _hidden_@just.fgov.be https://justice.belgium.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-10-03

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Brussels woning 0403.357.276_538533 Kardinaal Mercierstraat 37 Brussel 1000 Investeringsdienst Telefoon: +32 24352807 _hidden_@lbw.brussels http://logementbruxellois.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354631 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=LBW-2140+0032+MS_AP_01+20191003-F02 Openbare Vastgoedmaatschappij (OVM) Onroerend patrimoniumbeheer (sociale woningen)

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie binnen een geheel van sociale wooncomplexen

LBW-2140 0032 MS_AP_01 20191003-F02_0

Volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie en de isolatie van de buitenschillen, de installatie van een ventilatiesysteem of de aanpassing van de bestaande systemen, voor bepaalde complexen het in overeenstemming brengen van de gas- en/of elektriciteitsinstallaties, de vervanging van de (individuele of collectieve) verwarmingsketels, de plaatsing van thermostatische kranen, de plaatsing van brandwerende deuren en de asbestverwijdering in bepaalde zones, in een duurzame en ecologische visie.

Cfr. II.2.4).

De opdracht heeft als doel het sluiten van een raamovereenkomst met 4 opdrachtnemers. Het betreft multidisciplinaire teams van ontwerpers die belast worden met de volledige opdracht van studie en opvolging van de werken voor de renovatie en de isolatie van de buitenschillen, de installatie van een ventilatiesysteem of de aanpassing van de bestaande systemen en voor bepaalde complexen het in overeenstemming brengen van de gas- en/of elektriciteitsinstallaties en de vervanging van de (individuele of collectieve) verwarmingsketels, in een duurzame en ecologische visie. Een beschrijving van de 5 opeenvolgende opdrachten, gebaseerd op de raamovereenkomst, vind je in bijlage 1 en 2 van deze aankondiging.

Gunningscriteria Looptijd in dagen 1460 8

De rangschikking zal alleen uitgevoerd worden indien meer dan 8 kandidaten aan de selectiecriteria voldoen. De kandidaten voegen bij het UEA-document (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) en de documenten die in bijlage 1 vermeld zijn. Zie bijlage 1 voor objectieve criteria voor de beperking van het aantal gegadigden.

Er wordt voorzien in een verplichte optie betreffende de opdracht als EPB-adviseur. De aanbestedende dienst behoudt zich het recht voor deze optie al dan niet te lichten en deze bijkomende opdracht toe te wijzen. Aangezien de optie verplicht is, worden kandidaturen waarin geen EPB-adviesopdracht is opgenomen onontvankelijk beschouwd.

De kandidaten zullen het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) invullen. Zie bijlage 1 van deze aankondiging ven opdracht.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie bijlage 1 van deze aankondiging van opdracht.

Zie bijlage 1 van deze aankondiging van opdracht.

Klasse: n.v.t., categorie: n.v.t.

Zie punt III.1.3).

AFDELING: PROCEDURE

4 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-11-18 Plaatselijke tijd: 09:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

1) Art. 42: herhaling van soortgelijke diensten. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om over te gaan tot de herhaling van soortgelijke diensten via een onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking. De aanbestedende overheid zal zich tot alle opdrachtnemers van de raamovereenkomst wenden voor een nieuwe oproep tot mededinging. De gunningscriteria zijn identiek aan die voor de toewijzing van de raamovereenkomst. Omvang van de mogelijke bijkomende diensten: deze diensten zullen betrekking moeten hebben op soortgelijke opdrachten aan het voorwerp van deze raamovereenkomst en op het gehele woningenbestand van de Brusselse Woning;

2) De raamovereenkomst zal worden gesloten met 4 opdrachtnemers. Het totaal aantal volgende opdrachten bedraagt 5, voor een geraamd totaal van werken van 14 221 040,42 EUR excl. btw. De opdrachtnemers zullen geen enkele vergoeding mogen eisen wegens een vermindering van de effectief gegunde volgende opdrachten. Het mechanisme van gunning van de opdrachten die gebaseerd zijn op de raamovereenkomst verloopt zonder nieuwe oproep tot mededinging: elke volgende opdracht zal volgens de rangschikking gegund worden aan de opdrachtnemers van de raamovereenkomst. Volgens deze volgorde:

- volgende opdracht - Munthof: als nr. 1 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Lift van de Marollen: als nr. 2 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Justitiepaleis: als nr. 3 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Project Vossenplein: als nr. 4 gerangschikte opdrachtnemer,

- volgende opdracht - Project Haren: als nr. 1 gerangschikte opdrachtnemer.

Het cascademechanisme zal ook geactiveerd worden wanneer de raamovereenkomst met een deelnemer verbroken wordt.

3) Het bestek van de dienstenopdracht zal enkel beschikbaar zijn voor de teams die via deze procedure geselecteerd werden;

4) Een samenvattende fiche van het programma is bij de onderhavige aankondiging van de opdracht gevoegd (cf. bijlage 3).

De onderhavige aankondiging is niet kompleet. Meer informatie vind u in de verschillende bijlagen die de onderhavige aankondiging vervolledigen.

De duur van de opdracht die op punt II.2.7) looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische aankoopsysteem, in de aankondiging gemeld is, is ter informatie gegeven en is niet bindend voor de aanbestedende overheid. Er word op e-produrement een forum bijgehouden. Inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.

Rechtbank van eerste aanleg van Brussel Quatre Brasstraat 13 Brussel 1000 _hidden_@just.fgov.be https://justice.belgium.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-10-03