N. 216/2019 - 530537-2019 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 5 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 216/2019 - 530537-2019
Publicatiedatum:08/11/2019
Uiterste datum:10/12/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Aanbestedende overheid:
De Vlaamse Waterweg nv 0216.173.309_16711

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
71000000, 71200000, 71220000, 71221000, 71240000, 71250000, 71300000, 71310000, 71311000, 71311300, 71312000, 71320000, 71322000, 71322300, 71325000, 71330000, 71350000, 71355000, 71355200, 71400000, 71410000, 71420000, 71500000
Beschrijving:
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie.
Dienstverlening op het gebied van architectuur en dergelijke.
Maken van bouwkundige ontwerpen.
Diensten door architectenbureaus voor gebouwen.
Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde en planning.
Dienstverlening van architecten en bouwkundigen, en controles.
Dienstverlening door ingenieurs.
Adviezen inzake techniek en bouw.
Adviezen inzake bouwkunde.
Adviezen inzake infrastructuur.
Bouwkundig advies.
Technische ontwerpdiensten.
Technische ontwerpen voor constructie van civieltechnische werken.
Brugontwerpdiensten.
Ontwerpen van fundering.
Diverse technische dienstverlening.
Dienstverlening inzake wetenschappen en techniek.
Landmeetkundige diensten.
Topografische opmetingen.
Dienstverlening op het gebied van stedenbouw en landschapsarchitectuur.
Stedenbouw.
Landschapsarchitectuurdiensten.
Diensten in verband met de bouw.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

De Vlaamse Waterweg nv 0216.173.309_16711 Havenstraat 44 Hasselt 3500 Ir. Renate Buysse _hidden_@vlaamsewaterweg.be www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=357546 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=357546 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=De+Vlaamse+Waterweg-ABS-19-034-F02 Waterbouwkundige werken en diensten

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Dender te Ninove en Geraardsbergen. Vervolgstudie vernieuwing stuwsluiscomplex Pollare en vernieuwing stuwsluiscomplex Idegem

De Vlaamse Waterweg-ABS-19-034-F02_0

De diensten hebben betrekking op de vernieuwing van de stuwsluiscomplexen van Pollare en Idegem, i.c. het vervangen van de bestaande stuwen, het bouwen van een vispassage, het bouwen van een vaste wegbrug (enkel Idegem), het realiseren van een gebouw met technisch ruimtes, de omgevingsaanleg en alle bijhorende werken.

Pollare en Idegem.

De diensten hebben betrekking op de vernieuwing van de stuwsluiscomplexen van Pollare en Idegem, i.c. het vervangen van de bestaande stuwen, het bouwen van een vispassage, het bouwen van een vaste wegbrug (enkel Idegem), het realiseren van een gebouw met technisch ruimtes, de omgevingsaanleg en alle bijhorende werken.

Gunningscriteria Kostencriterium Naam: Offertebedrag Weging: 70 Kostencriterium Naam: Plan van aanpak Weging: 30 Looptijd in dagen 1

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie bestek.

Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken (indien van toepassing), tonen de inschrijvers hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document:

- een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn; de jaarlijkse omzet dient minimaal 1 200 000 EUR te bedragen,

- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico’s.

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:

1) Referenties van diensten. 3 relevante (naar inhoud, omvang, [...]) referenties van diensten die opgeleverd werden in de 3 jaar voorafgaand aan de publicatie van deze opdracht, waaruit de ervaring van de dienstverlener blijkt en die worden gestaafd met getuigschriften van goede uitvoering. De door de inschrijver opgegeven referenties moeten expertise in minimaal elk van de volgende domeinen aantonen. Elke referentie heeft betrekking op minstens één van de volgende domeinen. Alle volgende domeinen dienen gevat te zijn door het geheel van de drie referenties.

- Vaste waterbouwkundige constructies voor bevaarbare waterlopen,

- Beweegbare waterbouwkundige constructies voor bevaarbare waterlopen,

- Inrichting van het openbaar domein.

De referenties worden vergezeld van volgende informatie:

- de inhoud van de opdracht,

- het bedrag van de opdracht,

- de uitvoeringsperiode van de opdracht,

- de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht,

- of de diensten werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht,

- een attest van goede uitvoering

In geval van diensten voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.

De inschrijver geeft niet meer dan drie referenties in totaal op.

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde opdrachten rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken kandidaat/inschrijver alsook onderzoek te verrichten betreffende de opdrachten, die de kandidaat/inschrijver bij andere entiteiten heeft verricht.

2) Studie- en beroepskwalificaties Een lijst van de studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener dat kan worden ingezet voor het uitvoeren van de opdracht. In deze lijst worden de namen, de studie- en beroepskwalificaties en de ervaring van de betrokken personen opgesomd. De dienstverlener dient aan te tonen, a.d.h.v. de diploma’s, dat hij minstens beschikt over de volgende profielen:

- 3 ingenieurs bouwkunde, waarvan minstens 2 burgerlijk ingenieurs bouwkunde,

- 1 (ingenieur) architect,

- 1 landschapsarchitect,

- 1 burgerlijk ingenieur elektromechanica,

- 2 masters die affiniteit hebben met de niet-bouwkundige of niet-elektromechanische aspecten van de opdracht.

De technische bekwaamheid wordt gestaafd a.d.h.v. max. 40 pagina’s, incl. bijlagen. De documenten worden opgemaakt in een voldoende grote lettergrootte (niet kleiner dan Arial pt. 10).

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde opdrachten rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken kandidaat/inschrijver alsook onderzoek te verrichten betreffende de opdrachten, die de kandidaat/inschrijver bij andere entiteiten heeft verricht.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-12-10 Plaatselijke tijd: 09:30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-12-10 Plaatselijke tijd: 09:30

Merelbeke

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

- Uitvoeringstermijn: zie bestek,

- Vanaf 1.1.2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in xml-formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing,

- Bij toepassing van art. 42, §1, 2 o Wet 2016 heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen,

- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.

De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.

Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze invulvelden.

De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.

Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-Tendering.

Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf-bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.

Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op: http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek,

- De inschrijver legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor. Het UEA, waarvan het in te vullen model als bijlage bij het bestek wordt gevoegd, bestaat uit een eigen verklaring die de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs aanvaardt dat op de inschrijver geen uitsluitingsgrond van toepassing is en dat de inschrijver voldoet aan de kwalitatieve selectiecriteria.

De huidige binnen opdracht 16EGGE1641 opgemaakte documenten zijn ter inzage bij de aanbestedende overheid.

Er dient voor het inkijken van de documenten via e-mail (gunther.vandenberghe@vlaamsewaterweg.be) een afspraak gemaakt te worden. Afspraken dienen gemaakt te worden voor 15.11.2019, de documenten dienen ingekeken te worden voor 30.11.2019.

Raad van State Brussel Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-11-04


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

De Vlaamse Waterweg nv 0216.173.309_16711 Havenstraat 44 Hasselt 3500 Ir. Renate Buysse _hidden_@vlaamsewaterweg.be www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=357546 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=357546 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=De+Vlaamse+Waterweg-ABS-19-034-F02 Waterbouwkundige werken en diensten

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Dender te Ninove en Geraardsbergen. Vervolgstudie vernieuwing stuwsluiscomplex Pollare en vernieuwing stuwsluiscomplex Idegem

De Vlaamse Waterweg-ABS-19-034-F02_0

De diensten hebben betrekking op de vernieuwing van de stuwsluiscomplexen van Pollare en Idegem, i.c. het vervangen van de bestaande stuwen, het bouwen van een vispassage, het bouwen van een vaste wegbrug (enkel Idegem), het realiseren van een gebouw met technisch ruimtes, de omgevingsaanleg en alle bijhorende werken.

Pollare en Idegem.

De diensten hebben betrekking op de vernieuwing van de stuwsluiscomplexen van Pollare en Idegem, i.c. het vervangen van de bestaande stuwen, het bouwen van een vispassage, het bouwen van een vaste wegbrug (enkel Idegem), het realiseren van een gebouw met technisch ruimtes, de omgevingsaanleg en alle bijhorende werken.

Gunningscriteria Kostencriterium Naam: Offertebedrag Weging: 70 Kostencriterium Naam: Plan van aanpak Weging: 30 Looptijd in dagen 1

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Zie bestek.

Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken (indien van toepassing), tonen de inschrijvers hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document:

- een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn; de jaarlijkse omzet dient minimaal 1 200 000 EUR te bedragen,

- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico’s.

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:

1) Referenties van diensten. 3 relevante (naar inhoud, omvang, [...]) referenties van diensten die opgeleverd werden in de 3 jaar voorafgaand aan de publicatie van deze opdracht, waaruit de ervaring van de dienstverlener blijkt en die worden gestaafd met getuigschriften van goede uitvoering. De door de inschrijver opgegeven referenties moeten expertise in minimaal elk van de volgende domeinen aantonen. Elke referentie heeft betrekking op minstens één van de volgende domeinen. Alle volgende domeinen dienen gevat te zijn door het geheel van de drie referenties.

- Vaste waterbouwkundige constructies voor bevaarbare waterlopen,

- Beweegbare waterbouwkundige constructies voor bevaarbare waterlopen,

- Inrichting van het openbaar domein.

De referenties worden vergezeld van volgende informatie:

- de inhoud van de opdracht,

- het bedrag van de opdracht,

- de uitvoeringsperiode van de opdracht,

- de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht,

- of de diensten werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht,

- een attest van goede uitvoering

In geval van diensten voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.

De inschrijver geeft niet meer dan drie referenties in totaal op.

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde opdrachten rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken kandidaat/inschrijver alsook onderzoek te verrichten betreffende de opdrachten, die de kandidaat/inschrijver bij andere entiteiten heeft verricht.

2) Studie- en beroepskwalificaties Een lijst van de studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener dat kan worden ingezet voor het uitvoeren van de opdracht. In deze lijst worden de namen, de studie- en beroepskwalificaties en de ervaring van de betrokken personen opgesomd. De dienstverlener dient aan te tonen, a.d.h.v. de diploma’s, dat hij minstens beschikt over de volgende profielen:

- 3 ingenieurs bouwkunde, waarvan minstens 2 burgerlijk ingenieurs bouwkunde,

- 1 (ingenieur) architect,

- 1 landschapsarchitect,

- 1 burgerlijk ingenieur elektromechanica,

- 2 masters die affiniteit hebben met de niet-bouwkundige of niet-elektromechanische aspecten van de opdracht.

De technische bekwaamheid wordt gestaafd a.d.h.v. max. 40 pagina’s, incl. bijlagen. De documenten worden opgemaakt in een voldoende grote lettergrootte (niet kleiner dan Arial pt. 10).

De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde opdrachten rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken kandidaat/inschrijver alsook onderzoek te verrichten betreffende de opdrachten, die de kandidaat/inschrijver bij andere entiteiten heeft verricht.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-12-10 Plaatselijke tijd: 09:30 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2019-12-10 Plaatselijke tijd: 09:30

Merelbeke

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

- Uitvoeringstermijn: zie bestek,

- Vanaf 1.1.2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in xml-formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing,

- Bij toepassing van art. 42, §1, 2 o Wet 2016 heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen,

- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.

De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.

Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze invulvelden.

De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.

Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-Tendering.

Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf-bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.

Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op: http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek,

- De inschrijver legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor. Het UEA, waarvan het in te vullen model als bijlage bij het bestek wordt gevoegd, bestaat uit een eigen verklaring die de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs aanvaardt dat op de inschrijver geen uitsluitingsgrond van toepassing is en dat de inschrijver voldoet aan de kwalitatieve selectiecriteria.

De huidige binnen opdracht 16EGGE1641 opgemaakte documenten zijn ter inzage bij de aanbestedende overheid.

Er dient voor het inkijken van de documenten via e-mail (gunther.vandenberghe@vlaamsewaterweg.be) een afspraak gemaakt te worden. Afspraken dienen gemaakt te worden voor 15.11.2019, de documenten dienen ingekeken te worden voor 30.11.2019.

Raad van State Brussel Datum van verzending van deze aankondiging: 2019-11-04