N. 232/2018 - 531239-2018 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 5 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 232/2018 - 531239-2018
Publicatiedatum:01/12/2018
Uiterste datum:07/01/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Documentbeheerdiensten
Aanbestedende overheid:
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department 0247.499.953_241

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
72512000
Beschrijving:
Documentbeheerdiensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department 0247.499.953_241 Koningsstraat 76 Brussel 1000 Telefoon: +32 25638118 _hidden_@mivb.brussels www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=MIVB+-+STIB+Procurement+%26+Logistics-AL_3906%2FEA%2FPVH-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

AL_3906_Levering van diensten in informatiebeheer

MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3906/EA/PVH-F05_0

Een raamovereenkomst voor de levering van diensten in informatiebeheer, o.a.:

1. Dienst « behoeftenanalyse »

2. Dienst « informatiearchitectuur ».

3. Dienst « technische configuratie ».

4. Dienst « geassisteerde migratie "

5. Dienst « knowledge management ».

Geraamde totale waarde: 743000.00

Een raamovereenkomst voor de levering van diensten in informatiebeheer, o.a.:

1. Dienst « behoeftenanalyse » in functie van de activiteit of het doelpubliek. Dit omvat de identificatie van de documenten en

Hun registratie, hun nummering indien nodig, de installatie van de gewenste informatiearchitectuur, de automatisering en de

Vereenvoudiging van de informatiebeheerprocessen, en tot slot de keuze van de uit te werken tools en projecten.

2. Dienst « informatiearchitectuur ». Dit omvat de bijstand aan de teams bij het analyseren en definiëren van hun informatiearchitectuur

Op het niveau van de sites, bibliotheken en gegevens.

3. Dienst « technische configuratie ». Dit omvat de bijstand aan de teams bij het configureren van Sharepoint-sites, Office 365

En gegevensuitwisselingen tussen Sharepoint en Documentum.

4. Dienst « geassisteerde migratie » van hun bestanden van de oude systemen naar de nieuwe werkomgeving.

Dit omvat het inventariseren van de documenten en het evalueren van de complexiteit en het type migratie, de schoonmaak

En voorbereiding, de migratie zelf met het tool waarover hij beschikt en de begeleiding van de verandering tijdens en na de

Migratie.

5. Dienst « knowledge management ». Dit omvat het in kaart brengen van de kennis, het proces van kennisoverdracht, een

Database met de expertises en de installatie en opvolging van CoP (community of practices).

Gunningscriteria Waarde zonder btw 743000.00 Looptijd in maanden 48 10

De kandidatenselectie zal gebeuren op basis van de kwalitatieve

Selectiecriteria die in de voorliggende aankondiging opgegeven worden.

Bij een te hoog aantal zal de selectie van de kandidaten gebeuren op basis van:

- de beoordeling van de kwaliteit en pertinentie van de opgegeven gelijkaardige referenties gedurende de laatste 4 jaren.

Deze aankondiging van opdracht betreft een oproep tot kandidaatstelling.

De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier zoals beschreven in paragraaf III.1) “Voorwaarden

Voor deelneming”.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

De kandidaat mag niet in een van de situaties verkeren zoals beschreven in art.

67 tot 69 van de wet van 17.6.2016:

Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage: moet verplicht ingevuld worden via website https://

Ec.europa.eu/tools/espd.

De kandidaat zal zijn economische en financiële draagkracht aantonen door

De bewijsstukken bij te voegen die voor elk criterium gevraagd worden. De criteria staan hierna opgesomd:

1 o . De economische en financiële draagkracht van de kandidaten zal gecontroleerd worden op basis van financiële gegevens

(de omzet, balansen en resultatenrekeningen). De kandidaat zal aan de MIVB de laatste 2 neergelegde balansen en

Resultatenrekeningen van de onderneming (modellen neergelegd bij de NBB) overmaken of de link meedelen naar de website

Waar die documenten kosteloos gedownload kunnen worden. Voor de Belgische bedrijven is dit niet verplicht omdat de MIVB

De jaarrekeningen kan opvragen afkomstig van de balanscentrale van de Nationale Bank van België, voor zover ze gepubliceerd

Werden.

2 o . De specifieke jaaromzet: de omzet die hij realiseerde met het gedeelte waar de aankondiging van opdracht betrekking

Op heeft. De kandidaat zal een aangifte indienen betreffende zijn omzet voor de gevraagde diensten, en dit voor de 2 meest

Recente beschikbare boekjaren (in te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt B).

1 o . Positief eigen vermogen

2 o . Specifieke omzet (voor het gevraagde type diensten) per jaar hoger dan 500 000 EUR.

De bewijzen betreffende de economische en financiële draagkracht alsook de bewijsstukken voor elk criterium moeten bij uw

Kandidaatstelling en uw UEA gevoegd worden.

De kandidaat zal zijn technische en beroepsbekwaamheid aantonen door de

Bewijsstukken bij te voegen die voor elk criterium gevraagd worden. De criteria staan hierna opgesomd:

1 o een lijst met referenties van prestaties die de kandidaat of zijn medewerkers per type gevraagde dienst geleverd heeft/

Hebben tijdens de laatste 4 jaar, met vermelding van:

- de beschrijving van de opdracht en de gepresteerde diensten

- het bedrag

- het aantal gepresteerde mandagen

- de betrokken modelprofielen en voor elk modelprofiel het aantal werknemers en de totale inspanningen (in mandagen)

- de looptijd van het contract, de datum

- de naam van de betrokken onderneming (+ de gegevens van een contactpersoon)

- het aantal betrokken consultants, opgedeeld volgens hun profiel

(In te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt C)

2 o ) Voor elke referentie ondertekende tevredenheidsattesten afleveren, opgemaakt door de klanten en die betrekking hebben

Op de referenties die onder 1 o vermeld staan (bij het kandidaatstellingsdossier te voegen)

3 o ) Een formele verklaring dat de kandidaatonderneming in staat is om het Nederlands en/of het Frans te gebruiken bij al haar

Contacten, inclusief met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen enz.)

4 o ) De kandidaat zal het aantal consultants leveren die voor de bij onderhavige opdracht betrokken taken ingezet kunnen

Worden

5 o ) De kandidaat zal het aandeel werknemers leveren die voor de bij onderhavige opdracht betrokken taken ingezet kunnen

Worden op basis van de volgende formule: aantal consultants op het gebied van de gevraagde dienst, gedeeld door het totale

Aantal werknemers minus het aantal administratieve personeelsleden

6 o ) Het bestaan aantonen en de beschrijving geven van de middelen die ingezet worden om de consultants op te leiden op het

Gebied van informatiebeheer; de relevante opleidingen die de consultants gevolgd hebben of hun certificaties en voor elke van

Hen het aantal betrokken consultants vermelden

7 o ) Het bewijs leveren dat men sinds meer dan 5 maanden lid is van een vereniging op het gebied van informatiebeheer (bijv.

AIIM, ABD, ...)

8 o ) Een formele verklaring betreffende de bereidheid om samen te werken op een forfaitaire basis.

1 o ) Minimum 10 referenties en minstens 2 per jaar

2 o ) Minimum 5 tevredenheidsattesten

4 o ) Aantal beschikbare consultants voor de opdracht moet 10 of meer bedragen

5 o ) Het aandeel moet minstens 30 % bedragen

6 o ) Minstens 1 opleiding/certificatie per jaar per 3 consultants

De bewijsstukken betreffende de technische en beroepsbekwaamheid alsook de ingevulde percelenmatrix moeten bij uw

Kandidaatstellingsdossier en UEA gevoegd worden.

Zullen gespecificeerd worden in het bestek

Zullen gespecificeerd worden in het bestek

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-07 Plaatselijke tijd: 10:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2019-02-11 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad van State Wetenschapsstraat, 33 Brussel 1040 Telefoon: +32 22349611 _hidden_@raadvst-consetat.be http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-11-28


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Société des transports intercommunaux de Bruxelles - Procurement & Logistics Department 0247.499.953_241 Rue Royale 76 Bruxelles 1000 Telefoon: +32 25638118 _hidden_@mivb.brussels www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=MIVB+-+STIB+Procurement+%26+Logistics-AL_3906%2FEA%2FPVH-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

AL_3906_Délivrance de services en gestion de l’information

MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3906/EA/PVH-F05_0

Un accord-cadre pour la délivrance de services en gestion de l’information, entre autres:

1) service «analyse des besoins»;

2) service «architecture de l’information»;

3) service «configuration technique»;

4) service «migration assistée»;

5) service «knowledge management».

Geraamde totale waarde: 743000.00

Un accord-cadre pour la délivrance de services en gestion de l’information, entre autres:

1) service «analyse des besoins» en fonction de l’activité ou du public cible. Il comprend l’identification des documents et leur enregistrement, leur numérisation si nécessaire, la mise en place de l’architecture de l’information souhaitée, l’automatisation et la simplification des processus de gestion de l’information et enfin le choix des outils, les projets à mettre en place;

2) service «architecture de l’information». Il comprend l’assistance des équipes dans l’analyse et la définition de leur architecture de l’information, au niveau des sites, des librairies et des data;

3) Service «configuration technique». Il comprend l’assistance des équipes dans la configuration de sites Sharepoint, Office 365 et des échanges de données entre Sharepoint et Documentum;

4) service «migration assistée» de leurs fichiers des anciens systèmes vers le nouvel environnement de travail.

Il comprend l’inventaire des documents et l’évaluation de la complexité et du type de la migration, le nettoyage et la préparation, la migration propre avec l’outil dont il dispose et l’accompagnement du changement pendant et post migration;

5) service «knowledge management». Il comprend la cartographie des connaissances, le processus de transfert de connaissances, une base de données des expertises, et la mise en place et suivi de CoP (community of practices).

Gunningscriteria Waarde zonder btw 743000.00 Looptijd in maanden 48 10

La sélection des candidats sera opérée sur base des critères de sélection qualitative définis dans le présent avis.

En cas de surnombre, la sélection des candidats se fera sur base:

- de la qualité et la pertinence des références similaires renseignées pendant les 4 dernières années.

Cet avis de marché concerne un appel à candidatures.

La candidature doit être introduite par la remise d’un dossier tel que décrit dans le paragraphe III.1) «Conditions de participation» du présent avis de marché.

Dans une 2 e phase, après l’évaluation des candidatures, les candidats sélectionnés recevront le cahier spécial des charges, afin de pouvoir remettre leur offre.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Le candidat ne peut pas se trouver dans une des situations des articles 67 à 69 de la loi du 17.6.2016:

Voir Document unique de marché européen (DUME) en annexe à compléter obligatoirement sur le site https://ec.europa.eu/Tools/espd.

Le candidat démontrera sa capacité économique et financière en en joignant les justificatifs demandées pour chaque critère. Les critères sont énumérés ci-dessous:

1) la capacité économique et financière des candidats sera contrôlée sur la base de données financières (chiffre d’affaires, bilans et comptes de résultat). Le candidat remettra à la STIB les 2 derniers bilans et comptes de résultat déposés de l’entreprise (modèles déposés à la BNB) ou communiquera le lien vers le site internet où ces documents peuvent être téléchargés sans frais. Pour les entreprises belges, ce n’est pas obligatoire car la STIB peut demander les comptes annuels provenant de la centrale des bilans de la Banque nationale de Belgique, pour autant qu’ils aient été publiés;

2) le chiffre d’affaires annuel spécifique: le chiffre d’affaires réalisé avec la partie sur laquelle porte l’avis de marche. Le candidat remettra une déclaration concernant son chiffre d’affaires pour les services demandés et ce, pour les 2 exercices disponibles les plus récents. (à compléter dans le DUME - Section IV: critères de sélection IV, point B).

1) capitaux propres positifs;

2) chiffre d’affaires spécifique (pour le type de services demandé) par an supérieur à 500 000 EUR.

Les preuves concernant la capacité économique et financière ainsi que les documents justificatifs pour chaque critère doivent être jointes à votre candidature et à votre DUME.

Le candidat démontrera sa capacité technique et professionnelle en

Joignant les justificatifs demandés pour chaque critère. Les critères sont énumérés ci-dessous:

1) une liste de références de prestations livrées par le ou les collaborateurs du candidat par type de service demandé au cours des 4 dernières années, avec mention de:

- une description du marché et des services prestés,

- le montant,

- le nombre de jours. hommes prestés,

- les profils types impliqués et pour chaque profil type, le nombre d’employés et les efforts totaux (en j. h),

- la durée du contrat, la date,

- le nom de l’entreprise concernée (+ les coordonnées d’une personne de, contact),

- le nombre de consultants impliqués répartis selon leur profil

(à compléter dans le DUME Section IV: Critères de sélection IV point C);

2) pour chaque référence, fournir des attestations de satisfaction signées, dressées par les clients et relatives aux références reprises sous 1 o (à joindre au dossier de candidature);

3) une déclaration formelle que l’entreprise-candidate est capable d’utiliser le français et/ou le néerlandais dans tous ses contacts y inclus avec la STIB (correspondance, visites, réunions etc.)

4) le candidat fournira le nombre de consultants pouvant être impliqués dans les missions concernées par le présent marché;

5) le candidat fournira la proportion d’employés pouvant être impliqués dans les missions concernées par le présent marché sur base de la formule suivante: nombre de consultants dans le domaine du service demandé, divisé par le nombre total d’employés moins le nombre de personnels administratifs;

6) démontrer l’existence et la description des moyens mis en oeuvre pour former les consultants dans les domaines de gestion de l’information. Les formations ou certifications pertinentes suivies par les consultants et, pour chacune d’elles, le nombre consultants concernés;

7) fournir la preuve d’être membre d’une association depuis plus de 5 mois dans le domaine de la gestion de l’information (par exemple AIIM, ABD, …);

8) une déclaration formelle relative à la volonté de collaborer sur une base forfaitaire.

1) minimum 10 références et minimum 2 par an;

2) minimum 5 lettres de satisfaction;

4) nombre de consultants disponibles pour le marché doit être supérieur ou égal à 10;

5) la proportion doit être au minimum de 30 %;

6) minimum 1 formation/certification par an par 3 consultants.

Les justificatifs concernant la capacité technique et professionnelle ainsi que la matrice des lots complétée doivent être joints à votre candidature et DUME.

Seront précisés dans le cahier spécial des charges.

Seront précisées dans le cahier spécial des charges.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-07 Plaatselijke tijd: 10:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2019-02-11 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Conseil d'État Rue de la Science 33 Bruxelles 1040 Telefoon: +32 22349611 _hidden_@raadvst-consetat.be http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-11-28

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department 0247.499.953_241 Koningsstraat 76 Brussel 1000 Telefoon: +32 25638118 _hidden_@mivb.brussels www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327042 https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=MIVB+-+STIB+Procurement+%26+Logistics-AL_3906%2FEA%2FPVH-F05

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

AL_3906_Levering van diensten in informatiebeheer

MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3906/EA/PVH-F05_0

Een raamovereenkomst voor de levering van diensten in informatiebeheer, o.a.:

1. Dienst « behoeftenanalyse »

2. Dienst « informatiearchitectuur ».

3. Dienst « technische configuratie ».

4. Dienst « geassisteerde migratie "

5. Dienst « knowledge management ».

Geraamde totale waarde: 743000.00

Een raamovereenkomst voor de levering van diensten in informatiebeheer, o.a.:

1. Dienst « behoeftenanalyse » in functie van de activiteit of het doelpubliek. Dit omvat de identificatie van de documenten en

Hun registratie, hun nummering indien nodig, de installatie van de gewenste informatiearchitectuur, de automatisering en de

Vereenvoudiging van de informatiebeheerprocessen, en tot slot de keuze van de uit te werken tools en projecten.

2. Dienst « informatiearchitectuur ». Dit omvat de bijstand aan de teams bij het analyseren en definiëren van hun informatiearchitectuur

Op het niveau van de sites, bibliotheken en gegevens.

3. Dienst « technische configuratie ». Dit omvat de bijstand aan de teams bij het configureren van Sharepoint-sites, Office 365

En gegevensuitwisselingen tussen Sharepoint en Documentum.

4. Dienst « geassisteerde migratie » van hun bestanden van de oude systemen naar de nieuwe werkomgeving.

Dit omvat het inventariseren van de documenten en het evalueren van de complexiteit en het type migratie, de schoonmaak

En voorbereiding, de migratie zelf met het tool waarover hij beschikt en de begeleiding van de verandering tijdens en na de

Migratie.

5. Dienst « knowledge management ». Dit omvat het in kaart brengen van de kennis, het proces van kennisoverdracht, een

Database met de expertises en de installatie en opvolging van CoP (community of practices).

Gunningscriteria Waarde zonder btw 743000.00 Looptijd in maanden 48 10

De kandidatenselectie zal gebeuren op basis van de kwalitatieve

Selectiecriteria die in de voorliggende aankondiging opgegeven worden.

Bij een te hoog aantal zal de selectie van de kandidaten gebeuren op basis van:

- de beoordeling van de kwaliteit en pertinentie van de opgegeven gelijkaardige referenties gedurende de laatste 4 jaren.

Deze aankondiging van opdracht betreft een oproep tot kandidaatstelling.

De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier zoals beschreven in paragraaf III.1) “Voorwaarden

Voor deelneming”.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

De kandidaat mag niet in een van de situaties verkeren zoals beschreven in art.

67 tot 69 van de wet van 17.6.2016:

Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage: moet verplicht ingevuld worden via website https://

Ec.europa.eu/tools/espd.

De kandidaat zal zijn economische en financiële draagkracht aantonen door

De bewijsstukken bij te voegen die voor elk criterium gevraagd worden. De criteria staan hierna opgesomd:

1 o . De economische en financiële draagkracht van de kandidaten zal gecontroleerd worden op basis van financiële gegevens

(de omzet, balansen en resultatenrekeningen). De kandidaat zal aan de MIVB de laatste 2 neergelegde balansen en

Resultatenrekeningen van de onderneming (modellen neergelegd bij de NBB) overmaken of de link meedelen naar de website

Waar die documenten kosteloos gedownload kunnen worden. Voor de Belgische bedrijven is dit niet verplicht omdat de MIVB

De jaarrekeningen kan opvragen afkomstig van de balanscentrale van de Nationale Bank van België, voor zover ze gepubliceerd

Werden.

2 o . De specifieke jaaromzet: de omzet die hij realiseerde met het gedeelte waar de aankondiging van opdracht betrekking

Op heeft. De kandidaat zal een aangifte indienen betreffende zijn omzet voor de gevraagde diensten, en dit voor de 2 meest

Recente beschikbare boekjaren (in te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt B).

1 o . Positief eigen vermogen

2 o . Specifieke omzet (voor het gevraagde type diensten) per jaar hoger dan 500 000 EUR.

De bewijzen betreffende de economische en financiële draagkracht alsook de bewijsstukken voor elk criterium moeten bij uw

Kandidaatstelling en uw UEA gevoegd worden.

De kandidaat zal zijn technische en beroepsbekwaamheid aantonen door de

Bewijsstukken bij te voegen die voor elk criterium gevraagd worden. De criteria staan hierna opgesomd:

1 o een lijst met referenties van prestaties die de kandidaat of zijn medewerkers per type gevraagde dienst geleverd heeft/

Hebben tijdens de laatste 4 jaar, met vermelding van:

- de beschrijving van de opdracht en de gepresteerde diensten

- het bedrag

- het aantal gepresteerde mandagen

- de betrokken modelprofielen en voor elk modelprofiel het aantal werknemers en de totale inspanningen (in mandagen)

- de looptijd van het contract, de datum

- de naam van de betrokken onderneming (+ de gegevens van een contactpersoon)

- het aantal betrokken consultants, opgedeeld volgens hun profiel

(In te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt C)

2 o ) Voor elke referentie ondertekende tevredenheidsattesten afleveren, opgemaakt door de klanten en die betrekking hebben

Op de referenties die onder 1 o vermeld staan (bij het kandidaatstellingsdossier te voegen)

3 o ) Een formele verklaring dat de kandidaatonderneming in staat is om het Nederlands en/of het Frans te gebruiken bij al haar

Contacten, inclusief met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen enz.)

4 o ) De kandidaat zal het aantal consultants leveren die voor de bij onderhavige opdracht betrokken taken ingezet kunnen

Worden

5 o ) De kandidaat zal het aandeel werknemers leveren die voor de bij onderhavige opdracht betrokken taken ingezet kunnen

Worden op basis van de volgende formule: aantal consultants op het gebied van de gevraagde dienst, gedeeld door het totale

Aantal werknemers minus het aantal administratieve personeelsleden

6 o ) Het bestaan aantonen en de beschrijving geven van de middelen die ingezet worden om de consultants op te leiden op het

Gebied van informatiebeheer; de relevante opleidingen die de consultants gevolgd hebben of hun certificaties en voor elke van

Hen het aantal betrokken consultants vermelden

7 o ) Het bewijs leveren dat men sinds meer dan 5 maanden lid is van een vereniging op het gebied van informatiebeheer (bijv.

AIIM, ABD, ...)

8 o ) Een formele verklaring betreffende de bereidheid om samen te werken op een forfaitaire basis.

1 o ) Minimum 10 referenties en minstens 2 per jaar

2 o ) Minimum 5 tevredenheidsattesten

4 o ) Aantal beschikbare consultants voor de opdracht moet 10 of meer bedragen

5 o ) Het aandeel moet minstens 30 % bedragen

6 o ) Minstens 1 opleiding/certificatie per jaar per 3 consultants

De bewijsstukken betreffende de technische en beroepsbekwaamheid alsook de ingevulde percelenmatrix moeten bij uw

Kandidaatstellingsdossier en UEA gevoegd worden.

Zullen gespecificeerd worden in het bestek

Zullen gespecificeerd worden in het bestek

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-07 Plaatselijke tijd: 10:00 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden: 2019-02-11 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raad van State Wetenschapsstraat, 33 Brussel 1040 Telefoon: +32 22349611 _hidden_@raadvst-consetat.be http://www.raadvst-consetat.be Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-11-28