N. 235/2018 - 538224-2018 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 235/2018 - 538224-2018 | |
Publicatiedatum: | 06/12/2018 |
Uiterste datum: | 15/01/2019 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Onderwerp: Bereiden van maaltijden | |
Aanbestedende overheid: OCMW Zaventem 0212.185.520 |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
55321000, 55322000 |
Beschrijving: |
Bereiden van maaltijden. Koken van maaltijden. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Zaventem 0212.185.520 Hector Henneaulaan 1 Zaventem 1930 De heer Luc De Blieck Telefoon: +32 27208884 _hidden_@ocmw-zaventem.org www.ocmw-zaventem.org https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1224/GH/2018 https://eten.publicprocurement.beUitnodiging tot indienen offerte - Uitbating centrale keuken en bereiden van dagverse maaltijden voor WZC en instellingen van het OCMW Zaventem - vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
CAD/2018/493/OCMW/1224Zie II.2.4
OCMW Zaventem, Hector Henneaulaan 1 te 1930 Zaventem
De uit te voeren opdracht ten behoeve van het OCMW Zaventem, de opdrachtgever, betreft ondermeer:
- De uitbating van de centrale keuken onder leiding van de kok-keukenbeheerder, de bereiding van de maaltijden volgens voorgeschreven dieet en (de coördinatie van de) levering van de maaltijden aan volgende afzetpunten:
- Het woonzorgcentrum,
- De bewoners van serviceflats en assistentiewoningen die het middagmaal via het OCMW gebruiken
- De verantwoordelijkheid voor en het toezicht op de bereiding van de maaltijden, de naleving van de HACCP-normen tot en met de portionering/distributie/bedeling,
- Het bestellen en leveren van voedingsmiddelen aan de centrale keuken,
- Het beheer van de ingrediënten- en voedingsmiddelenstocks,
- Bestelling, ontvangst en de opslag van alle materialen en producten nodig voor de vaatwas, de schoonmaak van alle keukenlokalen, alsmede de wegwerpmaterialen die noodzakelijk zijn voor maaltijden (bijv. servetten, placemats bij feesten, afdekfolie, plastic recipiënten enz.)
- Het onderhoud van de centrale keuken en de vaat, alsook het proper houden van de afdelingskeukens,
- De organisatie van het personeel (uurroosters, verlofplanning enz.),
- Het toezicht op de veiligheid en energiezuinigheid,
- Verantwoordelijkheid voor de tracabiliteit en alle wettelijke regelgevingen,
- Het uitvoeren van tevredenheidsenquêtes 2 x per jaar en het presenteren ervan
- De kok-keukenbeheerder moet op vraag kunnen aanwezig zijn op de gebruikersraad (maximaal 4 keer per jaar gedurende ca 30’),
- Minstens maandelijks overleg tussen regiomanager en directie.
De leveringen van voedingsmiddelen en de uitvoering van de opdracht dienen te geschieden op het volgend adres: Woonzorgcentrum I.Trappeniers.
Het beheer van de centrale keuken en de bereiding van maaltijden gebeuren met de infrastructuur en het personeel aan de kok-keukenbeheerder ter beschikking gesteld door de opdrachtgever (eventueel aangevuld met personeel van de inschrijver).
De geleverde goederen dienen te beantwoorden aan de criteria hierna opgesomd.
Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden):
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016.
Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria):
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. De inschrijver kan zich, om aan te tonen dat hij voldoet aan de minimumeisen inzake financiële en economische draagkracht en technische bekwaamheid, beroepen op andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten.
In dat geval voegt de inschrijver bij zijn offerte een schriftelijke verbintenis van deze entiteiten, waaruit blijkt dat die voor de uitvoering van de (deel)opdracht de noodzakelijke financiële en/of technische middelen ter beschikking zullen stellen.
2. Zie opdrachtdocumenten.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-15 Plaatselijke tijd: 10:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-12-05Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Zaventem 0212.185.520 Hector Henneaulaan 1 Zaventem 1930 De heer Luc De Blieck Telefoon: +32 27208884 _hidden_@ocmw-zaventem.org www.ocmw-zaventem.org https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1224/GH/2018 https://eten.publicprocurement.beUitnodiging tot indienen offerte - Uitbating centrale keuken en bereiden van dagverse maaltijden voor WZC en instellingen van het OCMW Zaventem - vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
CAD/2018/493/OCMW/1224Zie II.2.4
OCMW Zaventem, Hector Henneaulaan 1 te 1930 Zaventem
De uit te voeren opdracht ten behoeve van het OCMW Zaventem, de opdrachtgever, betreft ondermeer:
- De uitbating van de centrale keuken onder leiding van de kok-keukenbeheerder, de bereiding van de maaltijden volgens voorgeschreven dieet en (de coördinatie van de) levering van de maaltijden aan volgende afzetpunten:
- Het woonzorgcentrum,
- De bewoners van serviceflats en assistentiewoningen die het middagmaal via het OCMW gebruiken
- De verantwoordelijkheid voor en het toezicht op de bereiding van de maaltijden, de naleving van de HACCP-normen tot en met de portionering/distributie/bedeling,
- Het bestellen en leveren van voedingsmiddelen aan de centrale keuken,
- Het beheer van de ingrediënten- en voedingsmiddelenstocks,
- Bestelling, ontvangst en de opslag van alle materialen en producten nodig voor de vaatwas, de schoonmaak van alle keukenlokalen, alsmede de wegwerpmaterialen die noodzakelijk zijn voor maaltijden (bijv. servetten, placemats bij feesten, afdekfolie, plastic recipiënten enz.)
- Het onderhoud van de centrale keuken en de vaat, alsook het proper houden van de afdelingskeukens,
- De organisatie van het personeel (uurroosters, verlofplanning enz.),
- Het toezicht op de veiligheid en energiezuinigheid,
- Verantwoordelijkheid voor de tracabiliteit en alle wettelijke regelgevingen,
- Het uitvoeren van tevredenheidsenquêtes 2 x per jaar en het presenteren ervan
- De kok-keukenbeheerder moet op vraag kunnen aanwezig zijn op de gebruikersraad (maximaal 4 keer per jaar gedurende ca 30’),
- Minstens maandelijks overleg tussen regiomanager en directie.
De leveringen van voedingsmiddelen en de uitvoering van de opdracht dienen te geschieden op het volgend adres: Woonzorgcentrum I.Trappeniers.
Het beheer van de centrale keuken en de bereiding van maaltijden gebeuren met de infrastructuur en het personeel aan de kok-keukenbeheerder ter beschikking gesteld door de opdrachtgever (eventueel aangevuld met personeel van de inschrijver).
De geleverde goederen dienen te beantwoorden aan de criteria hierna opgesomd.
Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden):
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17-6-2016.
Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria):
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. De inschrijver kan zich, om aan te tonen dat hij voldoet aan de minimumeisen inzake financiële en economische draagkracht en technische bekwaamheid, beroepen op andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten.
In dat geval voegt de inschrijver bij zijn offerte een schriftelijke verbintenis van deze entiteiten, waaruit blijkt dat die voor de uitvoering van de (deel)opdracht de noodzakelijke financiële en/of technische middelen ter beschikking zullen stellen.
2. Zie opdrachtdocumenten.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-15 Plaatselijke tijd: 10:00AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/
Raad van State Wetenschapsstraat 33 Brussel 1040 Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-12-05