N. 243/2018 - 555568-2018 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

dinsdag 7 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 243/2018 - 555568-2018
Publicatiedatum:18/12/2018
Uiterste datum:15/01/2019
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Verzenddiensten
Aanbestedende overheid:
Landsbond Christelijke Mutualiteiten

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
79571000
Beschrijving:
Verzenddiensten.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Landsbond Christelijke Mutualiteiten Haachtsesteenweg 579, Postbus 40 Brussel 1031 Mevrouw Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.cm.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/288/WQ/2018 Landsbond Christelijke Mutualiteiten Haachtsesteenweg 579, Postbus 40 Brussel 1031 Mevrouw Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.cm.be https://eten.publicprocurement.be Andere

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Het afsluiten van een raamovereenkomst m.b.t. diensten voor de uitvoering van mailings

2018_10027

De opdracht is een overheidsopdracht van diensten met betrekking tot het printen, nabehandelen en versturen van mailings.

Jaarlijks worden verschillende opdrachten uitgeschreven voor diverse mailings binnen onze CM organisatie.

Dit bestek wordt uitgeschreven om een raamovereenkomst te sluiten met 1 deelnemer per perceel.

De inschrijver moet kunnen werken met Papyrus en 12 maanden per jaar open zijn.

De inschrijver verbindt zich tot een 100 % zending.

De te leveren diensten bij een mailingopdracht zijn:

1. voorbereiden van printbestanden

2. aanleveren en uitvoeren van printproeven en testscenario’s

3. printen van documenten

4. onder omslag steken (eventueel met bijlagen)

5. aflevering bij de post;

6. rapportering en informatieplicht;

7. Tijdelijk stockeren van materiaal (bijlage, enveloppen,...);

8. alle diensten gelinkt aan een mailingopdracht vb digital scan...(zie opdrachtdocumenten)

Perceel 1. Commerciële mailings

Perceel nr.: 1

Betreft de uitvoering van commerciële mailingopdrachten, met een geschat jaarvolume van 350 000 zendingen. Dit zijn de Marketing gerichte mailings. Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer levert de zendingen tijdig af aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 4

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

Perceel 2. Administratieve mailings

Perceel nr.: 2

Betreft de uitvoering van administratieve mailingopdrachten, met een geschatte jaarvolume van 850 000 zendingen.

Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer moet over voldoende productiecapaciteit beschikken om een lot van 40 000 zendingen af te leveren aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 5

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

Perceel 3. Bijdrage mailings

Perceel nr.: 3

Betreft de uitvoering van administratieve mailingopdrachten, met een geschatte jaarvolume van 3 600 000 zendingen/ jaar.

Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer moet over voldoende productiecapaciteit beschikken om een lot van 300 000 zendingen af te leveren aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.

Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een aanvraag tot deelneming indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat een beroep doet met het oog op het voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie (zie verder). De aanbestedende overheid onderzoekt de uitsluitingsgronden dus zowel in hoofde van de kandidaat als in hoofde van alle leden van de combinatie/ entiteiten op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.

De verplichte uitsluitingsgronden zijn ook van toepassing in hoofde van personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de inschrijver of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben.

De kandidaat legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor als bewijs dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is. Zie verder voor meer informatie over het UEA.

De achterliggende bewijsdocumenten (fiscaal- en RSZ attest, attest niet-faillissement) zoekt de aanbestedende overheid zelf op via elektronische weg (toepassing Telemarc).

De overige bewijsdocumenten die niet beschikbaar zijn via elektronische weg (met name de uittreksels uit het strafregister alsook de documenten voor buitenlandse inschrijvers), dient de kandidaat bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen.

De kandidaat verklaart op het deelnameformulier het volgende:

- de kandidaat stelt (enkel) personeel tewerk dat onderworpen is aan de wet van 27.6.1969 tot herziening van de besluitwet van 28.12.1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders (=Belgische sociale zekerheid); en/of

- de kandidaat stelt personeel tewerk uit een andere lidstaat van de Europese Unie.

De Belgische kandidaat dient met name de volgende documenten bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen:

- Een uittreksel strafregister op naam van de rechtspersoon (kandidaat),

- Een uittreksel strafregister voor alle personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben. Dit is een nieuwe verplichting, vervat in artikel 67 Wet overheidsopdrachten. Een uittreksel enkel op naam van de rechtspersoon volstaat dus niet.

De uittreksels uit het strafregister zijn maximaal 6 maanden oud op de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming. Meer info aangaande het bekomen van een uittreksel strafregister vindt u op de website van de FOD Justitie.

- de Belgische kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (of de vermelding via welke gratis toegankelijke elektronische toepassingen de aanbestedende overheid deze attesten zelf kan opzoeken).

De buitenlandse kandidaat dient alle bewijsdocumenten bij zijn aanvraag tot deeleming te voegen, gezien de aanbestedende overheid deze niet zelf kan opzoeken via elektronische weg (indien dat wel kan, vermeldt de kandidaat de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn). Het gaat om volgende documenten: uittreksels uit het strafregister (zie hiervoor), certificaten inzake fiscale en sociale schulden en een certificaat inzake niet-faillissement. Wanneer een do...(zie opdrachtdocumenten)

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Enkel voor perceel 1: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

2. Enkel voor perceel 2: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

3. Enkel voor perceel 3: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

4.

De economische en financiële draagkracht (solvabiliteit, de liquiditeit, de rentabiliteit en de kredietwaardigheid) van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, geattesteerd door de commissaris of door een daaraan gelijkgestelde accountant. Meer concreet kan de aanbestedende overheid op basis van deze jaarrekeningen de solvabiliteit, de liquiditeit en de rentabiliteit van de kandidaat (of, indien de kandidaat een combinatie betreft, de geconsolideerde situatie van de combinatie) globaal beoordelen.

Voor de kandidaten (of leden daarvan) die een Belgische rechtspersoon zijn, zal de aanbestedende overheid deze informatie kunnen verifiëren aan de hand van de neergelegde balansen bij de Balansencentrale van de Nationale Bank.

Niet-Belgische rechtspersonen die (lid van een) kandidaat zijn dienen voormelde jaarrekeningen aan te leveren bij hun aanvraag tot deelneming

1. Voor perceel 1 commerciële mailings: Minimaal een omzet van 250 000 euro/jaar volgens de laatst gepubliceerde jaarrekeningen

2. Voor perceel 2 admin mailings: Minimaal een omzet van 200 000 euro/jaar

3. Voor perceel 3 bijdrage mailings: Minimaal een omzet van 900 000 euro/jaar

4.

De kandidaat beschikt over een current ratio van > of = 1.2

Formule:

(vlottende activa - vorderingen op meer dan 1 jaar)/(schulden op ten hoogste 1 jaar + overlopende rekeningen (passiva))

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Technische uitrusting en organisatie

De kandidaat moet beschikken over de geschikte technische uitrusting en organisatiestructuur voor de uitvoering van de opdracht.

Bewijs:

• Een verklaring inzake de technische uitrusting, het machinepark en de organisatiestructuur waarover de kandidaat voor het realiseren van de opdracht beschikt conform de vragen hiernaast.

• Beschrijving van een back-up plan en de procedure om een adressenbestand aan te passen

2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

2. Enkel voor perceel 3: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

3. Een geldig ISO 9001:2015 certificaat, een geldig 140001 certificaat en een geldig 27001 certificaat of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking, milieumanagement en informatiebeveiliging:.

5.

Studie en beroepskwalificaties:

De kandidaat dient te beschikken over 1 bekwame projectleider/ contactpersoon van de opdrachtnemer, met afdoende kwalificaties

Bewijs:

CV van de projectleider (max. 3 pagina’s A4).

1. zie selectieleidraad

2. zie selectieleidraad

2. zie selectieleidraad

3. zie selectieleidraad

5. zie selectieleidraad

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-15 Plaatselijke tijd: 10:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

rechtbanken van het gerechtelijke Arrondissement van Brussel-Hoofdstad nvt

De partijen verbieden elkaar te dagvaarden zonder voorafgaande ingebrekestelling.

Elk geschil tussen de partijen dat niet door vrijwillige verzoening in der minne geregeld kan worden, zal voor de rechtbanken van het gerechtelijke Arrondissement van Brussel-Hoofdstad gebracht worden.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-12-12


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Alliance nationale mutualités chrétiennes Chaussée de Haecht 579, Boîte 40 Bruxelles 1031 Mme Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.mc.be/ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/288/WQ/2018 Alliance nationale mutualités chrétiennes Chaussée de Haecht 579, Boîte 40 Bruxelles 1031 Mme Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.mc.be/ https://eten.publicprocurement.be Autre

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Appel à demandes de participation - La conclusion d’un accord-cadre relatif à des services d’exécution de mailings

2018_10027

Le marché est un marché public de services qui a pour objet l'impression, le traitement ultérieur et l'envoi de mailings.

Plusieurs appels d'offres sont lancés chaque année pour divers mailings au sein de l'organisation des Mutualités chrétiennes.

Le présent cahier des charges est rédigé afin de conclure un accord-cadre avec 1 soumissionnaire par lot.

Le soumissionnaire doit être en mesure de travailler avec Papyrus et être ouvert 12 mois par an.

Le soumissionnaire s’engage à effectuer une expédition à hauteur de 100 %.

Les services à prester dans le cadre d'une demande de mailing sont:

1) la préparation des fichiers imprimés;

2) la fourniture et l'exécution des épreuves d'impression et des scénarios de test;

3) l'impression des documents;

4) la mise sous pli (l'ajout éventuel d'annexes);

5) l'envoi à la poste;

6) l'établissement de rapports et information;

7) le stockage temporai… (voir documents du marché).

Lot 1. mailings commerciaux

Perceel nr.: 1

Concerne l'exécution de marchés de mailings commerciaux, d'un volume annuel estimé à 350 000 envois.

Il s’agit des mailings axés sur le marketing.

Ces chiffres ne lient en aucun cas le pouvoir adjudicateur et sont purement indicatifs. Compte tenu de l’évolution actuelle du marché, nous estimons que le volume ne fera que diminuer et il nous est impossible d’estimer le pourcentage pour le moment. L’adjudicataire livre les envois au distributeur d’envois postaux en temps utile.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 4

Le pouvoir adjudicateur choisira un maximum de 3 candidats par lot, à savoir les candidats les plus appropriés sur la base des critères de sélection susmentionnés en matière d’aptitudes techniques et professionnelles n o 1, 2 et 4, et dans la mesure où les candidats appropriés sont suffisamment nombreux. Le poids de ces critères de sélection est mentionné ci-dessous.

Le poids de ces critères de sélection est le suivant:

- nº 1: références: 30/100,

- nº 2: équipement technique et organisation: 50/100,

- nº 4: études et qualifications professionnelles: 20/100.

Les autres critères de sélection ne sont pas évalués en fonction de la limitation de sélection et ne comportent donc que d’exigences minimales.

Si la différence de points entre le 3 e et le(s) suivant(s) est inférieure à 5 points, les candidats suivants du classement (4 e par exemple) peuvent également être sélectionnés.

Lot 2. Mailings administratifs

Perceel nr.: 2

Concerne l'exécution de marchés de mailings administratifs, d'un volume annuel estimé à 850 000 envois.

Ces chiffres ne lient en aucun cas le pouvoir adjudicateur et sont purement indicatifs. Compte tenu de l’évolution actuelle du marché, nous estimons que le volume ne fera que diminuer et il nous est impossible d’estimer le pourcentage pour le moment.

L’adjudicataire doit avoir une capacité de production suffisante pour livrer un lot de 40 000 envois/jour au distributeur d’envois postaux.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 5

Le pouvoir adjudicateur choisira un maximum de 3 candidats par lot, à savoir les candidats les plus appropriés sur la base des critères de sélection susmentionnés en matière d’aptitudes techniques et professionnelles n o 1, 2 et 4, et dans la mesure où les candidats appropriés sont suffisamment nombreux. Le poids de ces critères de sélection est mentionné ci-dessous.

Le poids de ces critères de sélection est le suivant:

- nº 1: références: 30/100,

- nº 2: équipement technique et organisation: 50/100,

- nº 4: études et qualifications professionnelles: 20/100.

Les autres critères de sélection ne sont pas évalués en fonction de la limitation de sélection et ne comportent donc que d’exigences minimales.

Si la différence de points entre le 3 e et le(s) suivant(s) est inférieure à 5 points, les candidats suivants du classement (4 e par exemple) peuvent également être sélectionnés.

Lot 3: mailings de contribution

Perceel nr.: 3

Concerne l'exécution de marchés de mailings de contribution, d'un volume annuel estimé à 3.600 000 envois.

Ces chiffres ne lient en aucun cas le pouvoir adjudicateur et sont purement indicatifs. Compte tenu de l’évolution actuelle du marché, nous estimons que le volume ne fera que diminuer et il nous est impossible d’estimer le pourcentage pour le moment.

L’adjudicataire doit avoir une capacité de production suffisante pour livrer un lot de 300 000 envois /jour au distributeur d’envois postaux.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3

Le pouvoir adjudicateur choisira un maximum de 3 candidats par lot, à savoir les candidats les plus appropriés sur la base des critères de sélection susmentionnés en matière d’Aptitudes techniques et professionnelles n o 1, 2 et 4, et dans la mesure où les candidats appropriés sont suffisamment nombreux. Le poids de ces critères de sélection est mentionné ci-dessous.

Le poids de ces critères de sélection est le suivant:

- nº 1: références: 30/100,

- nº 2 équipement technique et organisation: 50/100,

- nº 4: études et qualifications professionnelles: 20/100.

Les autres critères de sélection ne sont pas évalués en fonction de la limitation de sélection et ne comportent donc que d’exigences minimales.

Si la différence de points entre le 3 e et le(s) suivant(s) est inférieure à 5 points, les candidats suivants du classement (4 e par exemple) peuvent également être sélectionnés.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Le candidat ne peut se trouver dans aucune des situations mentionnées aux articles 67 à 69 de la loi sur les marchés publics. Ces situations comprennent les causes d’exclusion obligatoires, les causes d'exclusion liées à des dettes fiscales et sociales et les causes d'exclusion facultatives.

Cette disposition s’applique individuellement aux participants qui présentent conjointement une demande de participation, ainsi qu’aux entités à la capacité desquelles le candidat fait appel, en vue de satisfaire aux exigences de sélection qualitative (voir ci-dessous). Par conséquent, le pouvoir adjudicateur examine les causes d’exclusion dans le chef du candidat et de tous les membres du regroupement / des entités à la capacité desquelles il est fait appel.

Les causes d'exclusion obligatoires s'appliquent également aux personnes qui sont membres de l’organe d'administration, de direction ou de surveillance du soumissionnaire ou qui y sont représentées.

Le candidat soumet un document unique de marché européen (DUME) dûment complété comme preuve qu'aucune causef d'exclusion ne lui est applicable. Voir pour plus d'informations sur le DUME.

Les pièces justificatives (attestation fiscale et de sécurité sociale, attestation de non faillite) sont recherchées par les pouvoirs adjudicateurs eux-mêmes par voie électronique (application Telemarc).

Les autres pièces justificatives non disponibles par voie électronique (en particulier les extraits du casier judiciaire ainsi que les documents relatifs aux soumissionnaires étrangers) doivent être jointes par le candidat à sa demande de participation.

Le candidat déclare sur le formulaire de participation que:

- le candidat emploie (uniquement) du personnel soumis à la loi du 27.6.1969 portant révision du décret-loi du 28.12.1944 relatif à la sécurité sociale des travailleurs (= sécurité sociale belge); et / ou

- le candidat emploie du personnel d'un autre État membre de l'Union européenne.

Le candidat belge doit notamment joindre à sa demande de participation les documents suivants:

- un extrait de casier judiciaire au nom de la personne morale (candidat),

- un extrait de casier judiciaire pour toutes les personnes qui sont membres de l'organe d'administration, de direction ou de surveillance du candidat ou qui disposent d'une autorité de représentation, de décision ou de surveillance. Il s'agit d'une nouvelle obligation énoncée à l'article 67 de la loi sur les marchés publics. Un extrait au nom de la personne morale uniquement ne suffit donc pas.

Les extraits du casier judiciaire datent de moins de 6 mois par rapport à la date limite de réception des demandes de participation. De plus informations sur l'obtention d'un extrait de casier judiciaire sont disponibles sur le site web du SPF justice

- le candidat belge employant du personnel soumis à la législation sur la sécurité sociale d'un autre État membre de l'Union européenne: un certificat récent délivré par l'autorité étrangère compétente confirmant qu'il a rempli ses obligations en matière de paiement de cotisations de sécurité sociale conformément aux dispositions légales du pays dans lequel il est établi (ou mentionnant les applications électroniques accessibles gratuitement que le pouvoir adjudicateur peut lui-même utiliser pour rechercher ces certificats).

Le candidat étranger doit joindre toutes les pièces justificatives à sa candidature, puisque le pouvoir adjudicateur ne peut les rechercher lui-même par voie électronique (si possible, le candidat mentionne les applications électroniques gratuites accessibles au pouvoir adjudicateur). Les documents concernés sont les suivants: extraits du casier judiciaire (voir ci-dessus), certificats en matière de dettes fiscales et sociales et certificat de non faillite. Si un document ou un certificat n'est pas délivré dans le pays concerné ou n’apporte pas de manière d…(voir documents du marché).

Le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) uniquement pour lot 1: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles.

Le pouvoir adjudicateur vérifie lui-même cette déclaration sur la base des comptes annuels simples et, le cas échéant, consolidés, des trois derniers exercices clôturés, tels qu'ils ont été déposés à la Banque nationale de Belgique.

Les personnes morales non belges doivent elles-mêmes soumettre les comptes annuels susmentionnés (ou signaler les applications électroniques accessibles gratuitement pour le pouvoir adjudicateur).

Les soumissionnaires qui ne publient pas de comptes annuels soumettent un certificat confirmatif d'un réviseur d’entreprise;

2) uniquement pour lot 2: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles.

Le pouvoir adjudicateur vérifie lui-même cette déclaration sur la base des comptes annuels simples et, le cas échéant, consolidés, des trois derniers exercices clôturés, tels qu'ils ont été déposés à la Banque nationale de Belgique.

Les personnes morales non belges doivent elles-mêmes soumettre les comptes annuels susmentionnés (ou signaler les applications électroniques accessibles gratuitement pour le pouvoir adjudicateur).

Les soumissionnaires qui ne publient pas de comptes annuels soumettent un certificat confirmatif d'un réviseur d’entreprise;

3) uniquement pour lot 3: une déclaration concernant le chiffre d'affaires global de l'entreprise et le chiffre d'affaires du domaine d'activités faisant l'objet du marché, portant sur les 3 derniers exercices disponibles en fonction de la date de création de l'entreprise ou du début d'activités de l'opérateur économique, dans la mesure où les informations sur ces chiffres d'affaires sont disponibles.

Le pouvoir adjudicateur vérifie lui-même cette déclaration sur la base des comptes annuels simples et, le cas échéant, consolidés, des 3 derniers exercices clôturés, tels qu'ils ont été déposés à la Banque Nationale de Belgique.

Les personnes morales non belges doivent elles-mêmes soumettre les comptes annuels susmentionnés (ou signaler les applications électroniques accessibles gratuitement pour le pouvoir adjudicateur).

Les soumissionnaires qui ne publient pas de comptes annuels soumettent un certificat confirmatif d'un réviseur d’entreprise;

4) la situation économique et financière du candidat (solvabilité, liquidité, rentabilité et qualité de crédit) sera évaluée sur la base des comptes annuels statutaires et, le cas échéant, consolidés, des 3 derniers exercices clôturés, attestés par le commissaire ou par un expert-comptable assimilé. Plus particulièrement, sur la base de ces comptes annuels, le pouvoir adjudicateur peut évaluer globalement la solvabilité, la liquidité et la rentabilité du candidat (ou, si le candidat est un regroupement, la situation consolidée du regroupement).

Pour les candidats (ou leurs membres) qui sont des personnes morales de droit belge, le pouvoir adjudicateur sera en mesure de vérifier ces informations sur la base des bilans soumis à la centrale des bilans de la Banque nationale.

Les personnes morales non belges (membres d'un candidat) doivent sou…(voir documents du marché).

1) pour les envois commerciaux du lot 1: un chiffre d’affaires minimum de 250 000 EUR / an selon les derniers comptes annuels publiés;

2) pour les envois administratifs du lot 2: au moins 200 000 EUR de chiffre d'affaires par an;

3) pour les envois en matière de cotisations du lot 3: au moins 900 000 EUR de chiffre d'affaires par an;

4) le candidat dispose d’un ratio de liquidité générale > ou = 1.2.

Formule:

(Actifs circulants - Créances à plus d'1 an) /(Dettes à 1 an au plus - Comptes de régularisation(passif)).

Le DUME, par lequel le soumissionnaire déclare qu'il satisfait aux critères de sélection suivants:

1) une déclaration indiquant l'outillage, le matériel et l'équipement technique dont le prestataire de services disposera pour la réalisation du marché.

Preuve:

- une déclaration concernant l’équipement technique, le parc de machines et la structure organisationnelle dont le candidat dispose pour la réalisation du marché,

- description d’un plan de back-up et procédure efficace pour adapter un répertoire;

2) uniquement pour lot 2: une liste des principaux services prestés au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé;

2) uniquement pour lot 3: une liste des principaux services prestés au cours des 3 dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé;

3) un certificat valable ISO 9001:2015, un certificat valable 140001 et un certificat valable 27001, ou une déclaration ou des preuves en matière de mesures équivalentes de garantie de la qualité, management de milieu et sécurité d'information;

5) études et qualifications professionnelles:

Le candidat doit disposer d’un responsable de projet / d’une personne de contact compétent(e) de l’adjudicataire, possédant des qualifications suffisantes. Preuve: CV du chef de projet (maximum 3 pages A4).

1) voyez guide de sélection;

2) voyez guide de sélection;

2) voyez guide de sélection;

3) voyez guide de sélection;

5) voyez guide de sélection.

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-15 Plaatselijke tijd: 10:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Les candidatures et offres peuvent uniquement être introduites électroniquement sur le site internet de e-Tendering https://eten.publicprocurement.be/.

Les tribunaux de l’arrondissement judiciaire de Bruxelles-Capitale NVT

Les parties s’interdisent toute citation en justice sans mise en demeure préalable.

Tout litige entre parties qui ne peut être réglé à l’amiable par voie de conciliation volontaire, sera porté devant les tribunaux de l’arrondissement judiciaire de Bruxelles-Capitale.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-12-12

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Landsbond Christelijke Mutualiteiten Haachtsesteenweg 579, Postbus 40 Brussel 1031 Mevrouw Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.cm.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/288/WQ/2018 Landsbond Christelijke Mutualiteiten Haachtsesteenweg 579, Postbus 40 Brussel 1031 Mevrouw Griet Deroover Telefoon: +32 22464820 _hidden_@cm.be http://www.cm.be https://eten.publicprocurement.be Andere

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Het afsluiten van een raamovereenkomst m.b.t. diensten voor de uitvoering van mailings

2018_10027

De opdracht is een overheidsopdracht van diensten met betrekking tot het printen, nabehandelen en versturen van mailings.

Jaarlijks worden verschillende opdrachten uitgeschreven voor diverse mailings binnen onze CM organisatie.

Dit bestek wordt uitgeschreven om een raamovereenkomst te sluiten met 1 deelnemer per perceel.

De inschrijver moet kunnen werken met Papyrus en 12 maanden per jaar open zijn.

De inschrijver verbindt zich tot een 100 % zending.

De te leveren diensten bij een mailingopdracht zijn:

1. voorbereiden van printbestanden

2. aanleveren en uitvoeren van printproeven en testscenario’s

3. printen van documenten

4. onder omslag steken (eventueel met bijlagen)

5. aflevering bij de post;

6. rapportering en informatieplicht;

7. Tijdelijk stockeren van materiaal (bijlage, enveloppen,...);

8. alle diensten gelinkt aan een mailingopdracht vb digital scan...(zie opdrachtdocumenten)

Perceel 1. Commerciële mailings

Perceel nr.: 1

Betreft de uitvoering van commerciële mailingopdrachten, met een geschat jaarvolume van 350 000 zendingen. Dit zijn de Marketing gerichte mailings. Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer levert de zendingen tijdig af aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 4

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

Perceel 2. Administratieve mailings

Perceel nr.: 2

Betreft de uitvoering van administratieve mailingopdrachten, met een geschatte jaarvolume van 850 000 zendingen.

Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer moet over voldoende productiecapaciteit beschikken om een lot van 40 000 zendingen af te leveren aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3 5

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

Perceel 3. Bijdrage mailings

Perceel nr.: 3

Betreft de uitvoering van administratieve mailingopdrachten, met een geschatte jaarvolume van 3 600 000 zendingen/ jaar.

Deze cijfers verbinden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze en is louter indicatief. Met de huidige ontwikkelingen op de markt, schatten we in dat het volume alleen nog zal afnemen, en in welk percentage is voor ons onmogelijk op deze moment in te schatten.

De opdrachtnemer moet over voldoende productiecapaciteit beschikken om een lot van 300 000 zendingen af te leveren aan de distributeur van de poststukken.

Gunningscriteria Looptijd in maanden 48 3

De aanbestedende overheid zal maximaal 3 kandidaten selecteren per perceel, zijnde de meest geschikte kandidaten op grond van de voornoemde selectiecriteria inzake Technische en beroepsbekwaamheid nr. 1, 2 en 4, en dit voor zover er voldoende geschikte kandidaten zijn. Het gewicht van deze selectiecriteria is het volgende:

- Nr.1 Referenties:30 /100

- Nr. 2 Technische uitrusting en organisatie: 50/100

- Nr 4 Studie en beroepskwalificaties: 20/100

De overige selectiecriteria worden niet beoordeeld in functie van de selectiebeperking en bevatten dus enkel minimale vereisten.

Indien het puntenverschil tussen de 3de en de volgende gerangschikte(n) kleiner is dan 5 punten, kunnen ook de volgende kandidaten in de rangschikking (4de gerangschikte e.v.) geselecteerd worden.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

* De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.

Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een aanvraag tot deelneming indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat een beroep doet met het oog op het voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie (zie verder). De aanbestedende overheid onderzoekt de uitsluitingsgronden dus zowel in hoofde van de kandidaat als in hoofde van alle leden van de combinatie/ entiteiten op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.

De verplichte uitsluitingsgronden zijn ook van toepassing in hoofde van personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de inschrijver of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben.

De kandidaat legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor als bewijs dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is. Zie verder voor meer informatie over het UEA.

De achterliggende bewijsdocumenten (fiscaal- en RSZ attest, attest niet-faillissement) zoekt de aanbestedende overheid zelf op via elektronische weg (toepassing Telemarc).

De overige bewijsdocumenten die niet beschikbaar zijn via elektronische weg (met name de uittreksels uit het strafregister alsook de documenten voor buitenlandse inschrijvers), dient de kandidaat bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen.

De kandidaat verklaart op het deelnameformulier het volgende:

- de kandidaat stelt (enkel) personeel tewerk dat onderworpen is aan de wet van 27.6.1969 tot herziening van de besluitwet van 28.12.1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders (=Belgische sociale zekerheid); en/of

- de kandidaat stelt personeel tewerk uit een andere lidstaat van de Europese Unie.

De Belgische kandidaat dient met name de volgende documenten bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen:

- Een uittreksel strafregister op naam van de rechtspersoon (kandidaat),

- Een uittreksel strafregister voor alle personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben. Dit is een nieuwe verplichting, vervat in artikel 67 Wet overheidsopdrachten. Een uittreksel enkel op naam van de rechtspersoon volstaat dus niet.

De uittreksels uit het strafregister zijn maximaal 6 maanden oud op de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming. Meer info aangaande het bekomen van een uittreksel strafregister vindt u op de website van de FOD Justitie.

- de Belgische kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (of de vermelding via welke gratis toegankelijke elektronische toepassingen de aanbestedende overheid deze attesten zelf kan opzoeken).

De buitenlandse kandidaat dient alle bewijsdocumenten bij zijn aanvraag tot deeleming te voegen, gezien de aanbestedende overheid deze niet zelf kan opzoeken via elektronische weg (indien dat wel kan, vermeldt de kandidaat de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn). Het gaat om volgende documenten: uittreksels uit het strafregister (zie hiervoor), certificaten inzake fiscale en sociale schulden en een certificaat inzake niet-faillissement. Wanneer een do...(zie opdrachtdocumenten)

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Enkel voor perceel 1: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

2. Enkel voor perceel 2: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

3. Enkel voor perceel 3: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

De aanbestedende overheid zal deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België.

Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn)

Inschrijvers die geen jaarrekeningen publiceren leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor.

4.

De economische en financiële draagkracht (solvabiliteit, de liquiditeit, de rentabiliteit en de kredietwaardigheid) van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 afgesloten boekjaren, geattesteerd door de commissaris of door een daaraan gelijkgestelde accountant. Meer concreet kan de aanbestedende overheid op basis van deze jaarrekeningen de solvabiliteit, de liquiditeit en de rentabiliteit van de kandidaat (of, indien de kandidaat een combinatie betreft, de geconsolideerde situatie van de combinatie) globaal beoordelen.

Voor de kandidaten (of leden daarvan) die een Belgische rechtspersoon zijn, zal de aanbestedende overheid deze informatie kunnen verifiëren aan de hand van de neergelegde balansen bij de Balansencentrale van de Nationale Bank.

Niet-Belgische rechtspersonen die (lid van een) kandidaat zijn dienen voormelde jaarrekeningen aan te leveren bij hun aanvraag tot deelneming

1. Voor perceel 1 commerciële mailings: Minimaal een omzet van 250 000 euro/jaar volgens de laatst gepubliceerde jaarrekeningen

2. Voor perceel 2 admin mailings: Minimaal een omzet van 200 000 euro/jaar

3. Voor perceel 3 bijdrage mailings: Minimaal een omzet van 900 000 euro/jaar

4.

De kandidaat beschikt over een current ratio van > of = 1.2

Formule:

(vlottende activa - vorderingen op meer dan 1 jaar)/(schulden op ten hoogste 1 jaar + overlopende rekeningen (passiva))

Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

1. Technische uitrusting en organisatie

De kandidaat moet beschikken over de geschikte technische uitrusting en organisatiestructuur voor de uitvoering van de opdracht.

Bewijs:

• Een verklaring inzake de technische uitrusting, het machinepark en de organisatiestructuur waarover de kandidaat voor het realiseren van de opdracht beschikt conform de vragen hiernaast.

• Beschrijving van een back-up plan en de procedure om een adressenbestand aan te passen

2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

2. Enkel voor perceel 3: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

3. Een geldig ISO 9001:2015 certificaat, een geldig 140001 certificaat en een geldig 27001 certificaat of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking, milieumanagement en informatiebeveiliging:.

5.

Studie en beroepskwalificaties:

De kandidaat dient te beschikken over 1 bekwame projectleider/ contactpersoon van de opdrachtnemer, met afdoende kwalificaties

Bewijs:

CV van de projectleider (max. 3 pagina’s A4).

1. zie selectieleidraad

2. zie selectieleidraad

2. zie selectieleidraad

3. zie selectieleidraad

5. zie selectieleidraad

AFDELING: PROCEDURE

Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2019-01-15 Plaatselijke tijd: 10:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 4

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

rechtbanken van het gerechtelijke Arrondissement van Brussel-Hoofdstad nvt

De partijen verbieden elkaar te dagvaarden zonder voorafgaande ingebrekestelling.

Elk geschil tussen de partijen dat niet door vrijwillige verzoening in der minne geregeld kan worden, zal voor de rechtbanken van het gerechtelijke Arrondissement van Brussel-Hoofdstad gebracht worden.

Datum van verzending van deze aankondiging: 2018-12-12