N. 230/2021 - 605271-2021 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 230/2021 - 605271-2021 | |
Publicatiedatum: | 26/11/2021 |
Uiterste datum: | 06/01/2022 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Land: | BE |
Beknopte beschrijving: | |
Aanbestedende overheid: Universitair Ziekenhuis Brussel UZB |
CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten): |
79000000 |
Beschrijving: |
Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging. |
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Brussel UZB Laarbeeklaan 101 Brussel 1090 De heer Geert Depamelaere Telefoon: +32 24775635 _hidden_@uzbrussel.be Fax: +32 24775443 www.uzbrussel.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2194/CP/2021 Universitair Ziekenhuis Brussel UZB Laarbeeklaan 101 Brussel 1090 De heer Geert Depamelaere Telefoon: +32 24775635 _hidden_@uzbrussel.be Fax: +32 24775443 www.uzbrussel.be https://eten.publicprocurement.be Universitair ziekenhuisAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst rekruteringscommunicatie
2021889zie II.1.1
Rekruteringscommunicatie
Perceel nr.: 1Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
zie II.2.1
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Creatief concept en uitwerking opdracht 1 Weging: 50 Kwaliteitscriterium Naam: Samenstelling van dedicated team en SPOC Weging: 10 Kostencriterium Naam: Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 48Online communicatie/sociale media
Perceel nr.: 2Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
zie II.2.1
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Creatief concept en uitwerking opdracht 2 Weging: 50 Kwaliteitscriterium Naam: Samenstelling van dedicated team en SPOC Weging: 10 Kostencriterium Naam: Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
1. Geen negatief eigen vermogen.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
1. Geen negatief eigen vermogen.
2. Idem als vereiste bewijssstuk.
3. Het aandeel dat het UZ Brussel in uw klantenbestand zou vertegenwoordigen mag niet meer zijn dan 50%.
1. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van een grote organisatie (> 2000 medewerkers).
2. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
3. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise met het designen, ontwikkelen en onderhouden van een rekruteringswebsite met tientallen* openstaande vacatures, inclusief integratie met een ATS (Applicant Tracking System) zoals CV warehouse en sociale media.
* Het is zaak om aan te tonen dat grote volumes vacatures op een voortreffelijk creatieve en resultaatgerichte manier werden gevisualiseerd en beheerd.
4. Enkel voor perceel 2: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie op sociale media van een grote organisatie (> 2000 medewerkers).
5. Bewezen expertise rekruteringscommunicatie op sociale media van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
6. Bewezen expertise met het optimaliseren van een rekruteringscampagne op sociale media.
1. Voorbeelden van 2 verschillende Nederlandstalige campagnes.
2. Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
3. Voorbeeld van 1 website.
4. Voorbeelden van 2 verschillende Nederlandstalige campagnes op drie verschillende sociale mediakanalen.
5. Verschillende Nederlandstalige campagnes op drie verschillende sociale mediakanalen voor minstens 2 van de 5 knelpuntberoepen.
6. Voorbeeld voor drie verschillende sociale media kanalen.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2022-01-06 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2022-05-06 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2022-01-06 Plaatselijke tijd: 11:00Lokaal Aankoopdienst
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu Quatre Brasstraat 13 BRUSSEL 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-11-23Tekst in originele taal
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Brussel UZB Laarbeeklaan 101 Brussel 1090 De heer Geert Depamelaere Telefoon: +32 24775635 _hidden_@uzbrussel.be Fax: +32 24775443 www.uzbrussel.be https://cloud.3p.eu/Downloads/1/2194/CP/2021 Universitair Ziekenhuis Brussel UZB Laarbeeklaan 101 Brussel 1090 De heer Geert Depamelaere Telefoon: +32 24775635 _hidden_@uzbrussel.be Fax: +32 24775443 www.uzbrussel.be https://eten.publicprocurement.be Universitair ziekenhuisAFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Raamovereenkomst rekruteringscommunicatie
2021889zie II.1.1
Rekruteringscommunicatie
Perceel nr.: 1Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
zie II.2.1
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Creatief concept en uitwerking opdracht 1 Weging: 50 Kwaliteitscriterium Naam: Samenstelling van dedicated team en SPOC Weging: 10 Kostencriterium Naam: Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 48Online communicatie/sociale media
Perceel nr.: 2Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
zie II.2.1
Gunningscriteria Kwaliteitscriterium Naam: Creatief concept en uitwerking opdracht 2 Weging: 50 Kwaliteitscriterium Naam: Samenstelling van dedicated team en SPOC Weging: 10 Kostencriterium Naam: Prijs Weging: 40 Looptijd in maanden 48AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
1. Geen negatief eigen vermogen.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
1. Geen negatief eigen vermogen.
2. Idem als vereiste bewijssstuk.
3. Het aandeel dat het UZ Brussel in uw klantenbestand zou vertegenwoordigen mag niet meer zijn dan 50%.
1. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van een grote organisatie (> 2000 medewerkers).
2. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
3. Enkel voor perceel 1: Bewezen expertise met het designen, ontwikkelen en onderhouden van een rekruteringswebsite met tientallen* openstaande vacatures, inclusief integratie met een ATS (Applicant Tracking System) zoals CV warehouse en sociale media.
* Het is zaak om aan te tonen dat grote volumes vacatures op een voortreffelijk creatieve en resultaatgerichte manier werden gevisualiseerd en beheerd.
4. Enkel voor perceel 2: Bewezen expertise rekruteringscommunicatie op sociale media van een grote organisatie (> 2000 medewerkers).
5. Bewezen expertise rekruteringscommunicatie op sociale media van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
6. Bewezen expertise met het optimaliseren van een rekruteringscampagne op sociale media.
1. Voorbeelden van 2 verschillende Nederlandstalige campagnes.
2. Bewezen expertise rekruteringscommunicatie van knelpuntberoepen: verpleegkundigen, laboranten, ICT’ers, paramedici en technici.
3. Voorbeeld van 1 website.
4. Voorbeelden van 2 verschillende Nederlandstalige campagnes op drie verschillende sociale mediakanalen.
5. Verschillende Nederlandstalige campagnes op drie verschillende sociale mediakanalen voor minstens 2 van de 5 knelpuntberoepen.
6. Voorbeeld voor drie verschillende sociale media kanalen.
AFDELING: PROCEDURE
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2022-01-06 Plaatselijke tijd: 11:00 De inschrijving moet geldig blijven tot 2022-05-06 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2022-01-06 Plaatselijke tijd: 11:00Lokaal Aankoopdienst
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu Quatre Brasstraat 13 BRUSSEL 1000 Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-11-23