N. 545622 - PPP019-904/4061/2024N029 (46dd6264-b0ad-4790-afa2-396f2c796789) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

donderdag 2 mei 2024
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Onderwerp: Leveren en plaatsen kantoormeubilair 2024-2027
Beknopte beschrijving : Leveren en plaatsen kantoormeubilair 2024-2027
N. 545622 (46dd6264-b0ad-4790-afa2-396f2c796789)
Referentienummer: PPP019-904/4061/2024N029
Publicatie datum: 17/04/2024
Uiterste datum: 14/05/2024
Gunningsdatum:
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Leveringen
Regio: Limburg
Aanbestedende overheid :
Gemeente Diepenbeek, Dorpsstraat 14, 3590 Diepenbeek BEL, Kelly Van Meirhaeghe
+32 11491800
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Nee
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
18/04/2024 6124ebfe-a179-464e-baac-8159c0c4f759 46dd6264-b0ad-4790-afa2-396f2c796789 2
17/04/2024 ed2545a4-82e7-44cf-b7a5-0ba3480ed668 46dd6264-b0ad-4790-afa2-396f2c796789 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (40) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Kwaliteit
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Dienstverlening
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Waarborgtermijn
SELECTION
LOT-0002
tp-abil [used] - Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
SELECTION
LOT-0002
ef-stand [used] - Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
SELECTION
LOT-0002
ef-stand [used] - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
SELECTION
LOT-0002
sui-act [used] - * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0002
cost (40) - Prijs
AWARD
LOT-0002
quality (30) - Kwaliteit
AWARD
LOT-0002
quality (20) - Dienstverlening
AWARD
LOT-0002
quality (10) - Waarborgtermijn
SELECTION
LOT-0003
tp-abil [used] - Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
SELECTION
LOT-0003
ef-stand [used] - Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
SELECTION
LOT-0003
ef-stand [used] - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
SELECTION
LOT-0003
sui-act [used] - * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0003
cost (40) - Prijs
AWARD
LOT-0003
quality (30) - Kwaliteit
AWARD
LOT-0003
quality (20) - Dienstverlening
AWARD
LOT-0003
quality (10) - Waarborgtermijn

Extracten

BELGIË: KANTOORMEUBILAIR
LEVEREN EN PLAATSEN KANTOORMEUBILAIR 2024-2027

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Gemeente Diepenbeek
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Leveren en plaatsen kantoormeubilair 2024-2027
Beschrijving: Leveren en plaatsen kantoormeubilair 2024-2027
Identificatiecode van de procedure: 275207f5-b3d5-4619-a7bc-9f8e8d60d0f6
Interne identificatiecode: PPP019-904/4061/2024N029
Type procedure: Andere procedure in één fase

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

2.1.4 Algemene informatie

Aanvullende informatie: De opdracht begint te lopen vanaf de toewijzing (mededeling sluiting) van de opdracht en loopt tot 31-12-2027.
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie verklaring op erewoord)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie verklaring op erewoord)
Faillissement: Faillissement. (zie verklaring op erewoord)
Corruptie: Corruptie. (zie verklaring op erewoord)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie verklaring op erewoord)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie verklaring op erewoord)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie verklaring op erewoord)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie verklaring op erewoord)
Fraude: Fraude. (zie verklaring op erewoord)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie verklaring op erewoord)
Insolventie: Insolventie. (zie verklaring op erewoord)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie verklaring op erewoord)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie verklaring op erewoord)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie verklaring op erewoord)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie verklaring op erewoord)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie verklaring op erewoord)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie verklaring op erewoord)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie verklaring op erewoord)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie verklaring op erewoord)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie verklaring op erewoord)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie verklaring op erewoord)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie verklaring op erewoord)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie verklaring op erewoord)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Kantoormeubilair
Beschrijving: Kantoormeubilair
Interne identificatiecode: 2024N029

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 26/06/2024
Einddatum van de duur: 31/12/2027

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 0
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 30

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Dienstverlening
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Waarborgtermijn
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/904/19/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 14/05/2024 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Diepenbeek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeente Diepenbeek
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Bureaustoelen
Beschrijving: Bureaustoelen
Interne identificatiecode: 2024N029

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 26/06/2024
Einddatum van de duur: 31/12/2027

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 0
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 30

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Dienstverlening
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Waarborgtermijn
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/904/19/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 14/05/2024 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Diepenbeek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeente Diepenbeek
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0003

Titel: Accessoires
Beschrijving: Accessoires
Interne identificatiecode: 2024N029

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: Gemeente Diepenbeek

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 26/06/2024
Einddatum van de duur: 31/12/2027

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er moeten 3 referenties opgenomen zijn die qua omvang van gelijkaardige grootte zijn.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De jaarlijkse minimumomzet is minimaal de waarde van de opdracht.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * De inschrijver voegt een recent uittreksel uit het strafregister toe aan zijn offerte. Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 0
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 30

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Dienstverlening
Gewicht (punten, exact): 20

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Waarborgtermijn
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/904/19/2024,

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 14/05/2024 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 DAY
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Diepenbeek
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeente Diepenbeek
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Gemeente Diepenbeek
Registratienummer: 0207.465.974
Postadres: Dorpsstraat 14
Stad: Diepenbeek
Postcode: 3590
Land: België
Contactpunt: Kelly Van Meirhaeghe
Telefoon: +32 11491800
Rollen van deze organisatie:
Koper
Aankoopcentrale die voor andere kopers bestemde goederen en/of diensten koopt
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: BRUSSEL
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: ed2545a4-82e7-44cf-b7a5-0ba3480ed668 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 17/04/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 17/04/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking