N. 673270 - PPP0YU-64/4030/2024-03 (e5238359-b508-4236-bf50-9a473b479a11) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 26 juli 2025
Onderwerp: Aanstelling van een architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Voorwerp van deze diensten: aanstelling van architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst. Plaats van dienstverlening: Gheeraerdtsstraat 15, 9300 Aalst.
N. 673270 (e5238359-b508-4236-bf50-9a473b479a11)
Relatie: e5238359-b508-4236-bf50-9a473b479a11 
Referentienummer: PPP0YU-64/4030/2024-03
Publicatie datum: 14/08/2024
Uiterste datum: 02/09/2024
Hernieuwingsdatum: 31/12/2025
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Openbare procedure
Market type: Diensten
Regio: Oost-Vlaanderen
Aanbestedende overheid :
Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst, Hopmarkt 50, 9300 Aalst BEL, Pieter De Witte
+32 53732496
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
14/08/2024 0dbd993d-0b6e-46d3-80e9-f0e28e1d05ad e5238359-b508-4236-bf50-9a473b479a11 2
17/07/2024 6b38d64f-0d4f-48f3-b6af-9c8fb51af350 e5238359-b508-4236-bf50-9a473b479a11 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - De projectleider/leidend architect dient het diploma te hebben van architect met minimum vijf jaar ervaring. Aan de inschrijvers wordt gevraagd volgende documenten te willen bezorgen: - een uitgebreid CV (diploma’s en ervaring) van de architect(en) die als aanspreekpunt/contactpersoon zal fungeren en van het voorgestelde ontwerpteam, aangevuld met zijn/hun functie/hoedanigheid binnen het kantoor - een recent bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten van de personen die deel zullen uitmaken van het ontwerpteamMinimumeisen: diploma van architect met minimum vijf jaar ervaring + bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - Opgave en beschrijving van minimum drie definitief opgeleverde referentieprojecten in de laatste vijf jaar met vermelding van: - Bedrag en datum - Aanduiding van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren - Indien een deel van de opdracht in onderaanneming werd gegeven, dienen van de onderaannemer(s) dezelfde referenties te worden opgegeven Omwille van het specifieke karakter van de opdracht (renovatie van beeldbepalend patrimonium) en teneinde een toereikend mededingingsniveau te kunnen waarborgen, wordt er door de aanbestedende overheid een termijn van vijf jaar voorzien voor het bewijs van relevante diensten.Minimumeisen: minimum drie definitief opgeleverde referentieprojecten in de laatste vijf jaar die betrekking hebben op renovatie, waarbij het een meerwaarde betreft als hierbij een erfgoedaspect aan bod is gekomen
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.Minimumeisen: verzekeringsattest dient voldoende dekking te voorzien
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (70) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Projectbeheer en projectorganisatie

Extracten

België: Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde en planning
Aanstelling van een architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Aanstelling van een architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst
Beschrijving: Voorwerp van deze diensten: aanstelling van architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst. Plaats van dienstverlening: Gheeraerdtsstraat 15, 9300 Aalst.
Identificatiecode van de procedure: ace0e3b5-0b61-4d7d-8fe6-c3b27a4118d2
Interne identificatiecode: PPP0YU-64/4033/2024-03
Type procedure: Openbaar

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 71240000 Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde en planning

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Aanstelling van een architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst
Beschrijving: Voorwerp van deze diensten: aanstelling van architect voor renovatie voorgevel en aanpassingswerken polyvalent gebouw te Aalst. Plaats van dienstverlening: Gheeraerdtsstraat 15, 9300 Aalst.
Interne identificatiecode: 2024-03

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 71250000 Dienstverlening van architecten en bouwkundigen, en controles
Aanvullende classificatie (cpv): 71250000 Dienstverlening van architecten en bouwkundigen, en controles
Aanvullende classificatie (cpv): 71240000 Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde en planning

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Gheeraerdtsstraat 15
Stad: Aalst
Postcode: 9300
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Aalst (BE231)
Land: België
Aanvullende informatie: Gheeraerdtsstraat 15, 9300 Aalst

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/10/2024
Einddatum van de duur: 31/12/2025

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De projectleider/leidend architect dient het diploma te hebben van architect met minimum vijf jaar ervaring. Aan de inschrijvers wordt gevraagd volgende documenten te willen bezorgen: - een uitgebreid CV (diploma’s en ervaring) van de architect(en) die als aanspreekpunt/contactpersoon zal fungeren en van het voorgestelde ontwerpteam, aangevuld met zijn/hun functie/hoedanigheid binnen het kantoor - een recent bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten van de personen die deel zullen uitmaken van het ontwerpteamMinimumeisen: diploma van architect met minimum vijf jaar ervaring + bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Opgave en beschrijving van minimum drie definitief opgeleverde referentieprojecten in de laatste vijf jaar met vermelding van: - Bedrag en datum - Aanduiding van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren - Indien een deel van de opdracht in onderaanneming werd gegeven, dienen van de onderaannemer(s) dezelfde referenties te worden opgegeven Omwille van het specifieke karakter van de opdracht (renovatie van beeldbepalend patrimonium) en teneinde een toereikend mededingingsniveau te kunnen waarborgen, wordt er door de aanbestedende overheid een termijn van vijf jaar voorzien voor het bewijs van relevante diensten.Minimumeisen: minimum drie definitief opgeleverde referentieprojecten in de laatste vijf jaar die betrekking hebben op renovatie, waarbij het een meerwaarde betreft als hierbij een erfgoedaspect aan bod is gekomen
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.Minimumeisen: verzekeringsattest dient voldoende dekking te voorzien
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 70
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Projectbeheer en projectorganisatie
Gewicht (punten, exact): 30

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/64/YU/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 02/09/2024 11:30 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 02/09/2024 11:30 +02:00
Plaats: AGSA, Hopmarkt 50 te 9300 Aalst
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst
Registratienummer: AGSA
Postadres: Hopmarkt 50
Stad: Aalst
Postcode: 9300
Land: België
Contactpunt: Pieter De Witte
E-mail: _hidden_@agsa.aalst.be
Telefoon: +32 53732496
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
E-mail: _hidden_@raadvanstate.be
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 6b38d64f-0d4f-48f3-b6af-9c8fb51af350-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: De opdrachtdocumenten zijn aangepast op 14/08/24. Zie clausule II.7 Looptijd.

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 0dbd993d-0b6e-46d3-80e9-f0e28e1d05ad - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 14/08/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 14/08/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking