N. 710705 - PPP05R-934/4143/2024/27 v3 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

donderdag 28 augustus 2025
Onderwerp: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij Voorwerp van deze diensten: Onderhouden, labelen en herstellen van signalisatie- en werkkledij, Basisopdracht is 1 jaar en de opdracht kan 3 keer stilzwijgend verlengd worden. De ophalings- en terugleveringsfrequentie wordt bepaald op 1 x per week. De inschrijver moet in zijn offerte vermelden wat de retourtijd van de kledij inhoudt. De vervuilde kledij wordt opgehaald en de vers gewassen kledij wordt afgeleverd in OostCampus. Locatie van ophaling en teruglevering : OostCampus, Siemenslaan 1 – 8020 Oostkamp. Het ophalen en terugbrengen dient op een vast afgesproken dag te gebeuren tussen 8 uur en 16 uur. Wanneer de afgesproken dag een feestdag is, wordt dit verschoven naar de volgende arbeidsdag. Alle nieuw aangekochte kledij wordt door de dienstverlener voorzien van labels (een barcodesysteem) zodat een kledingstuk altijd kan worden getraceerd. Hiertoe wordt de nodige software geïnstalleerd bij de klant. Alle kledij wordt voorzien van de naam van de drager. De reiniging van de arbeidskledij dient te gebeuren via een optimaal en adequaat wasprocedé en volgens de wasvoorschriften van de fabrikant van de kledij. Dit aan de hand van middelen die zo weinig mogelijk allergeen zijn, deze mogen géén negatieve reacties veroorzaken. • Het aantal wasbeurten wordt geregistreerd en mag het maximaal aantal wasbeurten, teneinde aan de normen te voldoen, niet overschrijden. • Indien beschadigde kledingstukken volledig versleten zijn, wordt dit gemeld via de toepassingssoftware aan de eigenaar van de kledij zodat er een afweging kan worden gemaakt of herstellen nog noodzakelijk is. Er wordt geen kledij vervangen zonder toestemming van de klant. Door de aard van de organisatie (openbaar bestuur) is er geen collectief verlof. Dit wil zeggen dat de ondernemer het ganse jaar door iedere week dient in te staan voor het onderhoud.
N. 710705 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9)
Referentienummer: PPP05R-934/4143/2024/27 v3
Publicatie datum: 28/08/2024
Uiterste datum: 17/09/2024
Hernieuwingsdatum: 02/10/2028
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Diensten
Regio: West-Vlaanderen
Aanbestedende overheid :
gemeente Oostkamp, Siemenslaan 1, 8020 Oostkamp BEL, Delphine Denys-Simoens
+32 50819816
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Nee
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Ja
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
18/09/2024 c983fe81-92a2-484c-aff8-914fdd6d6fd9 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 1
06/09/2024 6e22b553-2822-4f1e-bc08-76c9bd57e9f1 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 2
28/08/2024 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs

Extracten

België: Wasserij- en stomerijdiensten
Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: gemeente Oostkamp
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Beschrijving: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Identificatiecode van de procedure: efec5ba4-d8e0-46cf-bf54-085b9509b88c
Interne identificatiecode: PPP05R-934/4143/2024/27 v3
Type procedure: Andere procedure in één fase

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 98310000 Wasserij- en stomerijdiensten

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Beschrijving: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Interne identificatiecode: 2024/27 v3

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 98310000 Wasserij- en stomerijdiensten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Siemenslaan 1
Stad: Oostkamp
Postcode: 8020
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Aanvullende informatie: OostCampus

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 02/10/2024
Looptijd: 48 Maand

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 3
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De opdracht bevat drie verlengingen.

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: NVTMinimumeisen: NVT
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: NVTMinimumeisen: NVT
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 100

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/934/5R/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 17/09/2024 11:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Informatie over de termijnen voor beroep: 15 dagen voor vordering tot schorsing 30 dagen voor vordering tot nietigverklaring

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: gemeente Oostkamp
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: gemeente Oostkamp
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: gemeente Oostkamp
Registratienummer: BE0207529520
Postadres: Siemenslaan 1
Stad: Oostkamp
Postcode: 8020
Land: België
Contactpunt: Delphine Denys-Simoens
E-mail: _hidden_@oostkamp.be
Telefoon: +32 50819816
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
E-mail: _hidden_@raadvanstate.be
Telefoon: +32 32022349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 28/08/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 28/08/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking