N. 710705 - PPP05R-934/4143/2024/27 v3 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
mercredi 27 août 2025
Sujet: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte
: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Voorwerp van deze diensten: Onderhouden, labelen en herstellen van signalisatie- en werkkledij,
Basisopdracht is 1 jaar en de opdracht kan 3 keer stilzwijgend verlengd worden.
De ophalings- en terugleveringsfrequentie wordt bepaald op 1 x per week.
De inschrijver moet in zijn offerte vermelden wat de retourtijd van de kledij inhoudt.
De vervuilde kledij wordt opgehaald en de vers gewassen kledij wordt afgeleverd in OostCampus.
Locatie van ophaling en teruglevering : OostCampus, Siemenslaan 1 – 8020 Oostkamp.
Het ophalen en terugbrengen dient op een vast afgesproken dag te gebeuren tussen 8 uur en 16 uur.
Wanneer de afgesproken dag een feestdag is, wordt dit verschoven naar de volgende arbeidsdag.
Alle nieuw aangekochte kledij wordt door de dienstverlener voorzien van labels (een barcodesysteem)
zodat een kledingstuk altijd kan worden getraceerd. Hiertoe wordt de nodige software geïnstalleerd bij
de klant. Alle kledij wordt voorzien van de naam van de drager.
De reiniging van de arbeidskledij dient te gebeuren via een optimaal en adequaat wasprocedé en
volgens de wasvoorschriften van de fabrikant van de kledij. Dit aan de hand van middelen die zo
weinig mogelijk allergeen zijn, deze mogen géén negatieve reacties veroorzaken.
• Het aantal wasbeurten wordt geregistreerd en mag het maximaal aantal wasbeurten,
teneinde aan de normen te voldoen, niet overschrijden.
• Indien beschadigde kledingstukken volledig versleten zijn, wordt dit gemeld via de
toepassingssoftware aan de eigenaar van de kledij zodat er een afweging kan worden
gemaakt of herstellen nog noodzakelijk is. Er wordt geen kledij vervangen zonder toestemming
van de klant.
Door de aard van de organisatie (openbaar bestuur) is er geen collectief verlof. Dit wil zeggen dat de
ondernemer het ganse jaar door iedere week dient in te staan voor het onderhoud.
N. 710705 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9) | |
Numéro de référence: | PPP05R-934/4143/2024/27 v3 |
Date de publication: | 28/08/2024 |
Date limite: | 17/09/2024 |
Date de renouvellement: | 02/10/2028 |
Type: |
competition cn-standard (16) Avis de marché – directive générale, régime ordinaire |
Type de procédure: | Inconnu |
Type de marché: | Services |
Région: | Flandre occidentale |
Pouvoir public
: gemeente Oostkamp, Siemenslaan 1, 8020 Oostkamp BEL, Delphine Denys-Simoens +32 50819816 |
|
Publication JOUE: | Non |
Publication BDA: | Oui |
Send Eten: | Non |
Forum: | Non |
Eauctions: | Non |
Eawarding: | Non |
Terms of reference documents: | Non |
Accompanying documents: | Non |
Cahier de charges lu/revu par Govex: | Oui |
Complément d'information rajouté par Govex: | Oui |
Versions
Date de publication | NO_DOC_EXT | Relation | Version |
---|---|---|---|
18/09/2024 | c983fe81-92a2-484c-aff8-914fdd6d6fd9 | 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 | 1 |
06/09/2024 | 6e22b553-2822-4f1e-bc08-76c9bd57e9f1 | 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 | 2 |
28/08/2024 | 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 | 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 | 1 |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - NVTMinimumeisen: NVT
LOT-0001
tp-abil [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - NVTMinimumeisen: NVT
LOT-0001
ef-stand [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
LOT-0001
sui-act [used] - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs
LOT-0001
cost (100) - Prijs
Extraits
Belgique: Services de blanchisserie et de nettoyage à sec
Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
1. Acheteur
1.1 Acheteur
Nom officiel: gemeente Oostkamp
Forme juridique de l’acheteur: Autorité locale
Activité du pouvoir adjudicateur: Services d’administration générale
2. Procédure
2.1 Procédure
Titre: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Description: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Identifiant de la procédure: efec5ba4-d8e0-46cf-bf54-085b9509b88c
Identifiant interne: PPP05R-934/4143/2024/27 v3
Type de procédure: Autre procédure en une seule étape
2.1.1 Objet
Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 98310000 Services de blanchisserie et de nettoyage à sec
2.1.4 Informations générales
Base juridique:
Directive 2014/24/UE
2.1.6 Motifs d’exclusion
Motifs d’exclusion purement nationaux: (zie verklaring op erewoord)
5. Lot
5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001
Titre: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Description: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Identifiant interne: 2024/27 v3
5.1.1 Objet
Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 98310000 Services de blanchisserie et de nettoyage à sec
5.1.2 Lieu d’exécution
Adresse postale: Siemenslaan 1
Ville: Oostkamp
Code postal: 8020
Subdivision pays (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Pays: Belgique
Informations complémentaires: OostCampus
5.1.3 Durée estimée
Date de début: 02/10/2024
Durée: 48 Mois
5.1.4 Renouvellement
Nombre maximal de renouvellements: 3
L’acheteur se réserve le droit d’effectuer des achats supplémentaires auprès du contractant, comme décrit ici: De opdracht bevat drie verlengingen.
5.1.6 Informations générales
Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): non
5.1.9 Critères de sélection
Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: NVTMinimumeisen: NVT
Utilisation de ce critère: Utilisé
Critère:
Type: Capacité économique et financière
Description: NVTMinimumeisen: NVT
Utilisation de ce critère: Utilisé
Critère:
Type: Aptitude à exercer l’activité professionnelle
Description: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Utilisation de ce critère: Utilisé
Informations sur la seconde étape d’une procédure en deux étapes:
L’acheteur se réserve le droit d’attribuer le marché sur la base des offres initiales sans mener de négociations
5.1.10 Critères d’attribution
Critère:
Type: Coût
Description: Prijs
Pondération (points, valeur exacte): 100
5.1.11 Documents de marché
5.1.12 Conditions du marché public
Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Les soumissionnaires peuvent présenter plusieurs offres: Non autorisée
Date limite de réception des offres: 17/09/2024 11:00 +02:00
Date limite de validité de l’offre: 90 Jour
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
Informations relatives aux délais de recours: 15 dagen voor vordering tot schorsing 30 dagen voor vordering tot nietigverklaring
5.1.15 Techniques
Accord-cadre:
Pas d’accord-cadre
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
Enchère électronique: non
5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen
Organisation chargée des procédures de recours: Raad van State
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: gemeente Oostkamp
Organisation qui reçoit les demandes de participation: gemeente Oostkamp
Prestataire de services de passation de marché: 3P Aanbieder van diensten
8. Organisations
8.1 ORG-0001
Nom officiel: gemeente Oostkamp
Numéro d’enregistrement: BE0207529520
Adresse postale: Siemenslaan 1
Ville: Oostkamp
Code postal: 8020
Pays: Belgique
Point de contact: Delphine Denys-Simoens
Adresse électronique: _hidden_@oostkamp.be
Téléphone: +32 50819816
Rôles de cette organisation:
Acheteur
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché
Organisation qui reçoit les demandes de participation
8.1 ORG-0002
Nom officiel: 3P Aanbieder van diensten
Numéro d’enregistrement: BE 0475.480.736
Ville: Antwerpen
Code postal: 2000
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@3p.eu
Téléphone: +32 3 294 30 51
Rôles de cette organisation:
Prestataire de services de passation de marché
8.1 ORG-0003
Nom officiel: Raad van State
Numéro d’enregistrement: BE 0931.814.266
Adresse postale: Wetenschapsstraat 33
Ville: Brussel
Code postal: 1040
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@raadvanstate.be
Téléphone: +32 32022349611
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours
11. Informations relatives à l’avis
11.1 Informations relatives à l’avis
Identifiant/version de l’avis: 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 28/08/2024 00:00 +02:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 28/08/2024 00:00 +02:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais
11.2 Informations relatives à la publication