N. 710705 - PPP05R-934/4143/2024/27 v3 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9) Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.

mercredi 27 août 2025
Sujet: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
  Veuillez trouver ci-dessous le marché public belge sélectionné.
Description succinte : Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij Voorwerp van deze diensten: Onderhouden, labelen en herstellen van signalisatie- en werkkledij, Basisopdracht is 1 jaar en de opdracht kan 3 keer stilzwijgend verlengd worden. De ophalings- en terugleveringsfrequentie wordt bepaald op 1 x per week. De inschrijver moet in zijn offerte vermelden wat de retourtijd van de kledij inhoudt. De vervuilde kledij wordt opgehaald en de vers gewassen kledij wordt afgeleverd in OostCampus. Locatie van ophaling en teruglevering : OostCampus, Siemenslaan 1 – 8020 Oostkamp. Het ophalen en terugbrengen dient op een vast afgesproken dag te gebeuren tussen 8 uur en 16 uur. Wanneer de afgesproken dag een feestdag is, wordt dit verschoven naar de volgende arbeidsdag. Alle nieuw aangekochte kledij wordt door de dienstverlener voorzien van labels (een barcodesysteem) zodat een kledingstuk altijd kan worden getraceerd. Hiertoe wordt de nodige software geïnstalleerd bij de klant. Alle kledij wordt voorzien van de naam van de drager. De reiniging van de arbeidskledij dient te gebeuren via een optimaal en adequaat wasprocedé en volgens de wasvoorschriften van de fabrikant van de kledij. Dit aan de hand van middelen die zo weinig mogelijk allergeen zijn, deze mogen géén negatieve reacties veroorzaken. • Het aantal wasbeurten wordt geregistreerd en mag het maximaal aantal wasbeurten, teneinde aan de normen te voldoen, niet overschrijden. • Indien beschadigde kledingstukken volledig versleten zijn, wordt dit gemeld via de toepassingssoftware aan de eigenaar van de kledij zodat er een afweging kan worden gemaakt of herstellen nog noodzakelijk is. Er wordt geen kledij vervangen zonder toestemming van de klant. Door de aard van de organisatie (openbaar bestuur) is er geen collectief verlof. Dit wil zeggen dat de ondernemer het ganse jaar door iedere week dient in te staan voor het onderhoud.
N. 710705 (879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9)
Numéro de référence: PPP05R-934/4143/2024/27 v3
Date de publication: 28/08/2024
Date limite: 17/09/2024
Date de renouvellement: 02/10/2028
 
Type: competition
cn-standard (16)
Avis de marché – directive générale, régime ordinaire
Type de procédure: Inconnu
Type de marché: Services
Région: Flandre occidentale
Pouvoir public :
gemeente Oostkamp, Siemenslaan 1, 8020 Oostkamp BEL, Delphine Denys-Simoens
+32 50819816
Publication JOUE: Non
Publication BDA: Oui
Send Eten: Non
Forum: Non
Eauctions: Non
Eawarding: Non
Terms of reference documents: Non
Accompanying documents: Non
Cahier de charges lu/revu par Govex: Oui
Complément d'information rajouté par Govex: Oui
Versions
Date de publication NO_DOC_EXT Relation Version
18/09/2024 c983fe81-92a2-484c-aff8-914fdd6d6fd9 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 1
06/09/2024 6e22b553-2822-4f1e-bc08-76c9bd57e9f1 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 2
28/08/2024 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 879ba967-b840-4128-8767-b1694e19e0c9 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
ef-stand [used] - NVTMinimumeisen: NVT
SELECTION
LOT-0001
sui-act [used] - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
AWARD
LOT-0001
cost (100) - Prijs

Extraits

Belgique: Services de blanchisserie et de nettoyage à sec
Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij

Avis de marché ou de concession – régime ordinaire

1. Acheteur

1.1 Acheteur

Nom officiel: gemeente Oostkamp
Forme juridique de l’acheteur: Autorité locale
Activité du pouvoir adjudicateur: Services d’administration générale

2. Procédure

2.1 Procédure

Titre: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Description: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Identifiant de la procédure: efec5ba4-d8e0-46cf-bf54-085b9509b88c
Identifiant interne: PPP05R-934/4143/2024/27 v3
Type de procédure: Autre procédure en une seule étape

2.1.1 Objet

Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 98310000 Services de blanchisserie et de nettoyage à sec

2.1.4 Informations générales

Base juridique:
Directive 2014/24/UE

2.1.6 Motifs d’exclusion

Motifs d’exclusion purement nationaux: (zie verklaring op erewoord)

5. Lot

5.1 Identifiant technique du lot: LOT-0001

Titre: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Description: Onderhouden en herstellen van signalisatie- en werkkledij
Identifiant interne: 2024/27 v3

5.1.1 Objet

Nature du marché: Services
Nomenclature principale (cpv): 98310000 Services de blanchisserie et de nettoyage à sec

5.1.2 Lieu d’exécution

Adresse postale: Siemenslaan 1
Ville: Oostkamp
Code postal: 8020
Subdivision pays (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Pays: Belgique
Informations complémentaires: OostCampus

5.1.3 Durée estimée

Date de début: 02/10/2024
Durée: 48 Mois

5.1.4 Renouvellement

Nombre maximal de renouvellements: 3
L’acheteur se réserve le droit d’effectuer des achats supplémentaires auprès du contractant, comme décrit ici: De opdracht bevat drie verlengingen.

5.1.6 Informations générales

Participation réservée: La participation n’est pas réservée.
Les noms et les qualifications professionnelles du personnel chargé de l’exécution du marché doivent être mentionnés: Non requises
Projet de passation de marché non financé par des fonds de l’UE
Le marché relève de l’accord sur les marchés publics (AMP): non

5.1.9 Critères de sélection

Critère:
Type: Capacité technique et professionnelle
Description: NVTMinimumeisen: NVT
Utilisation de ce critère: Utilisé
Critère:
Type: Capacité économique et financière
Description: NVTMinimumeisen: NVT
Utilisation de ce critère: Utilisé
Critère:
Type: Aptitude à exercer l’activité professionnelle
Description: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Utilisation de ce critère: Utilisé
Informations sur la seconde étape d’une procédure en deux étapes:
L’acheteur se réserve le droit d’attribuer le marché sur la base des offres initiales sans mener de négociations

5.1.10 Critères d’attribution

Critère:
Type: Coût
Description: Prijs
Pondération (points, valeur exacte): 100

5.1.11 Documents de marché

Adresse des documents de marché: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/934/5R/2024

5.1.12 Conditions du marché public

Conditions de présentation:
Présentation par voie électronique: Requise
Adresse de présentation: https://www.publicprocurement.be
Langues dans lesquelles les offres ou demandes de participation peuvent être présentées: néerlandais
Catalogue électronique: Non autorisée
Variantes: Non autorisée
Les soumissionnaires peuvent présenter plusieurs offres: Non autorisée
Date limite de réception des offres: 17/09/2024 11:00 +02:00
Date limite de validité de l’offre: 90 Jour
Conditions du marché:
Le marché doit être exécuté dans le cadre de programmes d’emplois protégés: Non
Facturation en ligne: Requise
La commande en ligne sera utilisée: non
Le paiement en ligne sera utilisé: non
Informations relatives aux délais de recours: 15 dagen voor vordering tot schorsing 30 dagen voor vordering tot nietigverklaring

5.1.15 Techniques

Accord-cadre:
Pas d’accord-cadre
Informations sur le système d’acquisition dynamique:
Pas de système d’acquisition dynamique
Enchère électronique: non

5.1.16 Informations complémentaires, médiation et réexamen

Organisation chargée des procédures de recours: Raad van State
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché: gemeente Oostkamp
Organisation qui reçoit les demandes de participation: gemeente Oostkamp
Prestataire de services de passation de marché: 3P Aanbieder van diensten

8. Organisations

8.1 ORG-0001

Nom officiel: gemeente Oostkamp
Numéro d’enregistrement: BE0207529520
Adresse postale: Siemenslaan 1
Ville: Oostkamp
Code postal: 8020
Pays: Belgique
Point de contact: Delphine Denys-Simoens
Adresse électronique: _hidden_@oostkamp.be
Téléphone: +32 50819816
Adresse internet: http://www.oostkamp.be/
Profil de l’acheteur: https://www.publicprocurement.be
Rôles de cette organisation:
Acheteur
Organisation qui fournit des informations complémentaires sur la procédure de passation de marché
Organisation qui reçoit les demandes de participation

8.1 ORG-0002

Nom officiel: 3P Aanbieder van diensten
Numéro d’enregistrement: BE 0475.480.736
Ville: Antwerpen
Code postal: 2000
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@3p.eu
Téléphone: +32 3 294 30 51
Rôles de cette organisation:
Prestataire de services de passation de marché

8.1 ORG-0003

Nom officiel: Raad van State
Numéro d’enregistrement: BE 0931.814.266
Adresse postale: Wetenschapsstraat 33
Ville: Brussel
Code postal: 1040
Pays: Belgique
Adresse électronique: _hidden_@raadvanstate.be
Téléphone: +32 32022349611
Rôles de cette organisation:
Organisation chargée des procédures de recours

11. Informations relatives à l’avis

11.1 Informations relatives à l’avis

Identifiant/version de l’avis: 2051d056-e4a6-406d-b6f5-ef8a6864f217 - 01
Type de formulaire: Mise en concurrence
Type d’avis: Avis de marché ou de concession – régime ordinaire
Date d’envoi de l’avis: 28/08/2024 00:00 +02:00
Date d’envoi de l’avis (eSender): 28/08/2024 00:00 +02:00
Langues dans lesquelles l’avis en question est officiellement disponible: néerlandais

11.2 Informations relatives à la publication