N. 813505 - PPP0WC-456/4679/P8228 TE012356.P10 (cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

woensdag 21 mei 2025
Onderwerp: Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : 1. Middels huidige opdracht wenst de Aanbesteder over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst conform artikel 43 par. 4 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 met als referentie “P8228 TE012356.P10 Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen" met één (1) Ondernemer. 2. De opdracht omvat het brandwerend afdichten van bestaande en nieuwe doorvoeren in bestaande bouwelementen. De Aanbesteder dient op haar campus Gasthuisberg en de buitencampussen Pellenberg en Sint-Rafaël strenge eisen met betrekking tot brandcompartimentering na te leven. Tijdens de levensduur van de gebouwen worden geregeld aanpassings- en herstellingswerken uitgevoerd met impact op de brandweerstand van bouwelementen. (Nieuwe) doorvoeren in bestaande bouwelementen mogen de brandweerstand van de bouwelementen niet negatief beïnvloeden en dienen dan ook steeds correct brandwerend afgedicht te worden. 3. Aldus zal de Aanbesteder in eerste instantie overgaan tot het sluiten van een raamovereenkomst met één inschrijver. 4. De Aanbesteder zal aldus volgens de in deze raamovereenkomst bepaalde voorwaarden werken kunnen afroepen, maar de Aanbesteder kan de Ondernemer die partij is bij de raamovereenkomst steeds schriftelijk raadplegen en hem, indien nodig, verzoeken zijn offerte aan te vullen. 5. De afroepen binnen deze raamovereenkomst zullen een omvang hebben kleiner dan <30.000 €, excl. BTW. 6. De duurtijd van deze raamovereenkomst bedraagt 4 jaar ingaande op de dag van toewijzing. Mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan de Aanbesteder, zonder opgave van enige reden, ten alle tijde een einde stellen aan de raamovereenkomst. Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van de Aanbesteder, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 7. Het aantal afroepen hangt af van de toekomstige behoeften van de Aanbesteder en zijn aldus thans derhalve vermoedelijke hoeveelheden, zoals aangegeven in de meetstaat. 8. De maximale waarde van de totale raamovereenkomst (over de ganse looptijd) wordt bepaald op € 400.000 excl. btw. Bij de bepaling van de vermelde maximale waarde is niet uitgegaan van de vermoedelijke hoeveelheden die in de samenvattende opmeting zijn opgenomen. Bijgevolg vormt deze maximale waarde geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Het betreft daarentegen de maximale waarde van deze raamovereenkomst, bepaald op basis van de maximale hoeveelheden die kunnen worden besteld voor alle opdrachten die binnen deze overeenkomst kunnen worden afgeroepen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 7 - Meetstaat - Bijlage 8 - Technische bepalingen - Bijlage 9 - Buildwise nr254 Technische voorlichting
N. 813505 (cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1)
Relatie: cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1 
Referentienummer: PPP0WC-456/4679/P8228 TE012356.P10
Publicatie datum: 08/11/2024
Uiterste datum: 04/12/2024
Hernieuwingsdatum: 02/03/2029
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Werken
Regio: Vlaams Brabant
Aanbestedende overheid :
UZ Leuven, Herestraat 49, 3000 Leuven BEL, Cel Overheidsopdrachten
+32 16345253
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
03/12/2024 b81236dd-454c-4c6e-a093-6e08db08a890 cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1 4
08/11/2024 112fb08e-b2d7-4d3a-9af9-e5a2dbebaee9 cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1 2
07/11/2024 3a2f4fb5-1909-4850-865f-59d92820ae81 cea05da2-27d6-4540-9a0f-aa7bd6d4f6c1 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Referentielijst van minimaal 3 werken uitgevoerd de laatste 5 jaar (KB Plaatsing art. 68) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.Minimumeisen: De inschrijver levert minstens drie (3) referenties waarbij de werken zijn uitgevoerd de laatste 5 jaar. De referenties gaan over een gelijkaardige opdracht, d.w.z. opdrachten waarbij ziekenhuizen optreden als Aanbesteder, met betrekking tot eenzelfde opdracht werken, en met een omvang van erkenning klasse 1. Elke referentie is vergezeld van de volgende informatie: • Gegevens contactpersoon (e-mail adres, functie) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden; • Budgettaire grootte; • Looptijd overeenkomst; • De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; • De scope van het project; • Een verklaring van goede uitvoering van de referentie, met naam en contactgegevens.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - CV van eerste aanspreekpuntMinimumeisen: De inschrijver legt het CV voor van de persoon die als eerste aanspreekpunt voor de Aanbesteder zal optreden. Deze persoon heeft minstens 5 jaar ervaring met werfcoördinatie en opstellen van een plan van aanpak. Deze persoon is Nederlandstalig.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - CV van technisch expert voor kwaliteitscontroleMinimumeisen: De inschrijver voegt bij zijn offerte het CV van de technische expert die de kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken zal uitvoeren. Deze persoon heeft minstens 3 jaar ervaring met het brandwerend afdichten van doorvoeren.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
SELECTION
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 1
AWARD
LOT-0001
cost (80) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Plan van aanpak

Extracten

België: Afwerking van gebouwen
Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: UZ Leuven
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen
Beschrijving: 1. Middels huidige opdracht wenst de Aanbesteder over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst conform artikel 43 par. 4 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 met als referentie “P8228 TE012356.P10 Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen" met één (1) Ondernemer. 2. De opdracht omvat het brandwerend afdichten van bestaande en nieuwe doorvoeren in bestaande bouwelementen. De Aanbesteder dient op haar campus Gasthuisberg en de buitencampussen Pellenberg en Sint-Rafaël strenge eisen met betrekking tot brandcompartimentering na te leven. Tijdens de levensduur van de gebouwen worden geregeld aanpassings- en herstellingswerken uitgevoerd met impact op de brandweerstand van bouwelementen. (Nieuwe) doorvoeren in bestaande bouwelementen mogen de brandweerstand van de bouwelementen niet negatief beïnvloeden en dienen dan ook steeds correct brandwerend afgedicht te worden. 3. Aldus zal de Aanbesteder in eerste instantie overgaan tot het sluiten van een raamovereenkomst met één inschrijver. 4. De Aanbesteder zal aldus volgens de in deze raamovereenkomst bepaalde voorwaarden werken kunnen afroepen, maar de Aanbesteder kan de Ondernemer die partij is bij de raamovereenkomst steeds schriftelijk raadplegen en hem, indien nodig, verzoeken zijn offerte aan te vullen. 5. De afroepen binnen deze raamovereenkomst zullen een omvang hebben kleiner dan <30.000 €, excl. BTW. 6. De duurtijd van deze raamovereenkomst bedraagt 4 jaar ingaande op de dag van toewijzing. Mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan de Aanbesteder, zonder opgave van enige reden, ten alle tijde een einde stellen aan de raamovereenkomst. Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van de Aanbesteder, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 7. Het aantal afroepen hangt af van de toekomstige behoeften van de Aanbesteder en zijn aldus thans derhalve vermoedelijke hoeveelheden, zoals aangegeven in de meetstaat. 8. De maximale waarde van de totale raamovereenkomst (over de ganse looptijd) wordt bepaald op € 400.000 excl. btw. Bij de bepaling van de vermelde maximale waarde is niet uitgegaan van de vermoedelijke hoeveelheden die in de samenvattende opmeting zijn opgenomen. Bijgevolg vormt deze maximale waarde geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Het betreft daarentegen de maximale waarde van deze raamovereenkomst, bepaald op basis van de maximale hoeveelheden die kunnen worden besteld voor alle opdrachten die binnen deze overeenkomst kunnen worden afgeroepen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 7 - Meetstaat - Bijlage 8 - Technische bepalingen - Bijlage 9 - Buildwise nr254 Technische voorlichting
Identificatiecode van de procedure: 94879967-261c-4664-a0b3-be39b651bbf0
Interne identificatiecode: PPP0WC-456/4711/P8228 TE012356.P10
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen
Beschrijving: 1. Middels huidige opdracht wenst de Aanbesteder over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst conform artikel 43 par. 4 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 met als referentie “P8228 TE012356.P10 Raamovereenkomst voor brandveilig afdichten van brandwerende doorvoeringen" met één (1) Ondernemer. 2. De opdracht omvat het brandwerend afdichten van bestaande en nieuwe doorvoeren in bestaande bouwelementen. De Aanbesteder dient op haar campus Gasthuisberg en de buitencampussen Pellenberg en Sint-Rafaël strenge eisen met betrekking tot brandcompartimentering na te leven. Tijdens de levensduur van de gebouwen worden geregeld aanpassings- en herstellingswerken uitgevoerd met impact op de brandweerstand van bouwelementen. (Nieuwe) doorvoeren in bestaande bouwelementen mogen de brandweerstand van de bouwelementen niet negatief beïnvloeden en dienen dan ook steeds correct brandwerend afgedicht te worden. 3. Aldus zal de Aanbesteder in eerste instantie overgaan tot het sluiten van een raamovereenkomst met één inschrijver. 4. De Aanbesteder zal aldus volgens de in deze raamovereenkomst bepaalde voorwaarden werken kunnen afroepen, maar de Aanbesteder kan de Ondernemer die partij is bij de raamovereenkomst steeds schriftelijk raadplegen en hem, indien nodig, verzoeken zijn offerte aan te vullen. 5. De afroepen binnen deze raamovereenkomst zullen een omvang hebben kleiner dan <30.000 €, excl. BTW. 6. De duurtijd van deze raamovereenkomst bedraagt 4 jaar ingaande op de dag van toewijzing. Mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan de Aanbesteder, zonder opgave van enige reden, ten alle tijde een einde stellen aan de raamovereenkomst. Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van de Aanbesteder, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 7. Het aantal afroepen hangt af van de toekomstige behoeften van de Aanbesteder en zijn aldus thans derhalve vermoedelijke hoeveelheden, zoals aangegeven in de meetstaat. 8. De maximale waarde van de totale raamovereenkomst (over de ganse looptijd) wordt bepaald op € 400.000 excl. btw. Bij de bepaling van de vermelde maximale waarde is niet uitgegaan van de vermoedelijke hoeveelheden die in de samenvattende opmeting zijn opgenomen. Bijgevolg vormt deze maximale waarde geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Het betreft daarentegen de maximale waarde van deze raamovereenkomst, bepaald op basis van de maximale hoeveelheden die kunnen worden besteld voor alle opdrachten die binnen deze overeenkomst kunnen worden afgeroepen. Meer informatie is te vinden in de bijlagen: - Bijlage 7 - Meetstaat - Bijlage 8 - Technische bepalingen - Bijlage 9 - Buildwise nr254 Technische voorlichting
Interne identificatiecode: P8228 TE012356.P10_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
Aanvullende classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Gasthuisberg

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Weligerveld 1
Stad: Pellenberg
Postcode: 3212
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Pellenberg

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Kapucijnenvoer 33
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: Campus Sint Rafaël

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 03/03/2025
Einddatum van de duur: 02/03/2029

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referentielijst van minimaal 3 werken uitgevoerd de laatste 5 jaar (KB Plaatsing art. 68) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.Minimumeisen: De inschrijver levert minstens drie (3) referenties waarbij de werken zijn uitgevoerd de laatste 5 jaar. De referenties gaan over een gelijkaardige opdracht, d.w.z. opdrachten waarbij ziekenhuizen optreden als Aanbesteder, met betrekking tot eenzelfde opdracht werken, en met een omvang van erkenning klasse 1. Elke referentie is vergezeld van de volgende informatie: • Gegevens contactpersoon (e-mail adres, functie) met expliciete vermelding dat deze contactpersoon gecontacteerd mag worden; • Budgettaire grootte; • Looptijd overeenkomst; • De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; • De scope van het project; • Een verklaring van goede uitvoering van de referentie, met naam en contactgegevens.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: CV van eerste aanspreekpuntMinimumeisen: De inschrijver legt het CV voor van de persoon die als eerste aanspreekpunt voor de Aanbesteder zal optreden. Deze persoon heeft minstens 5 jaar ervaring met werfcoördinatie en opstellen van een plan van aanpak. Deze persoon is Nederlandstalig.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: CV van technisch expert voor kwaliteitscontroleMinimumeisen: De inschrijver voegt bij zijn offerte het CV van de technische expert die de kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken zal uitvoeren. Deze persoon heeft minstens 3 jaar ervaring met het brandwerend afdichten van doorvoeren.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Om de financiële draagkracht van de kandidaat/inschrijver te controleren zal de Aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Het maakt een vergelijking van kredietrisico's mogelijk tussen bedrijven die in verschillende landen geregistreerd zijn. Meer info op https://www.creditsafe.be. Volgende scores zijn mogelijk: Score: Omschrijving Score A: Zeer laag risico Score B: Laag risico Score C: Gemiddeld risico Score D: Hoog risico Score E: Geen score Voor elke kandidaat/inschrijver zal de Aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen.Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient “A, B, of C” te zijn.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 1
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 80
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Plan van aanpak
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/456/WC/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (Er wordt een borgtocht gevraagd van 3.313 €, excl. BTW. Dit bedrag komt overeen met 5% van het geraamde opdrachtbedrag per jaar. De borgtocht moet gesteld worden binnen 30 kalenderdagen volgend op de dag van de sluiting van de opdracht. Wanneer de Ondernemer de borgtocht niet stelt binnen de vermelde termijn, kan gehandeld worden overeenkomstig de mogelijkheden vermeld in artikel 29 van het koninklijk besluit van 14 januari 2013. De vrijgave gebeurt voor 100% na de volledige uitvoering van alle afroepen in het kader van de raamovereenkomst. De Ondernemer dient een verzoek in voor vrijgave. Het bewijs van borgstelling dient binnen de dertig (30) kalenderdagen, volgend op de dag van de toewijzing van de opdracht door de Ondernemer verzonden te worden aan: UZ Leuven Technische Dienst – T.a.v. leidend ambtenaar Herestraat 49 3000 Leuven «b» _hidden_@uzleuven.be«-b» In geval borg wordt gesteld bij Deposito- en Consignatiekas, dient er rekening mee gehouden dat sedert 1 juni 2018 alle aanvragen tot opening van een nieuw dossier bij de Deposito- en Consignatiekas gebeuren via het passende formulier, online beschikbaar op deze site : https://financien.belgium.be/nl/borgtocht/overheidsopdracht#q1)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 04/12/2024 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: UZ Leuven -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: UZ Leuven -

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: UZ Leuven
Registratienummer: 0419.052.173
Postadres: Herestraat 49
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Contactpunt: Cel Overheidsopdrachten
E-mail: _hidden_@uzleuven.be
Telefoon: +32 16345253
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Ondernemingsrechtbank - afdeling Leuven
Registratienummer: 0308.357.753
Postadres: Ferdinand Smoldersplein 5
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 25426511
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 3a2f4fb5-1909-4850-865f-59d92820ae81-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: PROCEDURE - De uiterste datum voor indiening offertes is aangepast naar 04/12/24 (10.00).

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 112fb08e-b2d7-4d3a-9af9-e5a2dbebaee9 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 08/11/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 08/11/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands