N. 850131 - PPP18I-63/4057/2024/063 (5fdcc0cc-1653-4794-9fe6-6dd248c6aac9) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
N. 850131 (5fdcc0cc-1653-4794-9fe6-6dd248c6aac9)
Referentienummer: PPP18I-63/4057/2024/063
Publicatie datum: 27/11/2024
Uiterste datum: 19/12/2024
 
Type: competition
cn-standard (16)
Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling
Procedure type: Onbekend
Market type: Leveringen
Regio: Antwerpen
Aanbestedende overheid :
OPZ Geel, Dokter Sanodreef 4, 2440 Geel BEL, Ronny Caputo
+32 14579311
Publicatie JOUE: Nee
Publicatie BDA: Ja
Send Eten: Nee
Forum: Ja
Eauctions: Nee
Eawarding: Nee
Terms of reference documents: Nee
Accompanying documents: Nee
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: Ja
Extra informatie toegevoegd door Govex: Nee
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
28/11/2024 fbfd86ad-cb53-4ce3-8077-9bdcb2629670 5fdcc0cc-1653-4794-9fe6-6dd248c6aac9 2
27/11/2024 1a53a00f-8034-464f-ba4c-8a1cee774435 5fdcc0cc-1653-4794-9fe6-6dd248c6aac9 1
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Attest of verklaring waaruit blijkt dat hij beschikt over een eigen technische dienst en/of IT dienst, dienst na verkoop, en herstellingsdienst. Er dient een duidelijke omschrijving te worden gegeven van de opbouw en werking van deze technische dienst en/of IT dienst, specifiek gericht op het aangeboden product. Een volledige lijst van applicatiespecialisten die ter beschikking staan van de aanbestedende overheid moet worden bijgevoegd. Deze lijst dient minimaal te bevatten: de functie en de kwalificaties van deze personen, m.n. de techniekers en IT’ers. Minimumeisen: De inschrijver moet minimaal drie technische en/of IT medewerkers in loondienst hebben. Dit garandeert dat er voldoende technische en IT ondersteuning kan worden geboden, zowel tijdens de installatie als bij de dienst na verkoop. De ondersteuning door deze medewerkers bij de installatie, dienst na verkoop, of herstelling/interventie dient in het Nederlands te gebeuren.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - - Een lijst van minimaal 3 referenties: o Met vermelding van de omschrijving en bedrag van de opdracht; o De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; o De datum (startdatum en duurtijd); o De gegevens van de contactpersoon (naam, titel, telefoonnummer en e-mail). Minimumeisen: Minstens 3 relevante, uitgevoerde en gefactureerde referenties inzake het leveren en plaatsen van medicatiekarren. De opdrachten zijn van gelijkaardige omvang als de voorliggende opdracht. Enkel opdrachten die werden verricht gedurende de afgelopen periode van max. drie jaar voorafgaand aan de indiening van de offerte worden in aanmerking genomen.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - De meest recente jaarrekening of de meest recente neergelegde jaarrekening (van het laatst afgesloten boekjaar), indien de wetgeving van het land van de inschrijver deze neerlegging voorschrijft. Voor een Belgische inschrijver waarvan de jaarrekening kosteloos toegankelijk is, zal dit door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd.Minimumeisen: Beschikken over een positief eigen vermogen volgens de meest recente (neergelegde) jaarrekening, berekend zoals voorgeschreven volgens de op de inschrijver toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP).
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: - niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; - niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
AWARD
LOT-0001
cost (50) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (25) - Kwaliteit, gebruikscomfort, autonomie en ergonomie
AWARD
LOT-0001
quality (15) - Hygiëne en veiligheid
AWARD
LOT-0001
quality (10) - Service en dienst na verkoop

Extracten

België: Medische apparatuur
Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: OPZ Geel
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
Identificatiecode van de procedure: 1f985f82-5b43-42bb-a300-b2150e7e750a
Interne identificatiecode: PPP18I-63/4057/2024/063
Type procedure: Andere procedure in één fase

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33100000 Medische apparatuur

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
Beschrijving: Raamovereenkomst voor de aankoop van medicatiekarren
Interne identificatiecode: 2024/063_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33100000 Medische apparatuur
Aanvullende classificatie (cpv): 33190000 Diverse medische instrumenten en producten
Aanvullende classificatie (cpv): 33196000 Medische hulpmiddelen
Opties:
Beschrijving van de opties: Vereiste opties (Voor de eisen en specificaties verwijzen we naar het bestek.)

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Dr. Sanodreef 4
Stad: Geel
Postcode: 2440
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Land: België
Aanvullende informatie: Verpleegkundig Departement

5.1.3 Geraamde duur

Looptijd: 12 Maand

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Attest of verklaring waaruit blijkt dat hij beschikt over een eigen technische dienst en/of IT dienst, dienst na verkoop, en herstellingsdienst. Er dient een duidelijke omschrijving te worden gegeven van de opbouw en werking van deze technische dienst en/of IT dienst, specifiek gericht op het aangeboden product. Een volledige lijst van applicatiespecialisten die ter beschikking staan van de aanbestedende overheid moet worden bijgevoegd. Deze lijst dient minimaal te bevatten: de functie en de kwalificaties van deze personen, m.n. de techniekers en IT’ers. Minimumeisen: De inschrijver moet minimaal drie technische en/of IT medewerkers in loondienst hebben. Dit garandeert dat er voldoende technische en IT ondersteuning kan worden geboden, zowel tijdens de installatie als bij de dienst na verkoop. De ondersteuning door deze medewerkers bij de installatie, dienst na verkoop, of herstelling/interventie dient in het Nederlands te gebeuren.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: - Een lijst van minimaal 3 referenties: o Met vermelding van de omschrijving en bedrag van de opdracht; o De publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; o De datum (startdatum en duurtijd); o De gegevens van de contactpersoon (naam, titel, telefoonnummer en e-mail). Minimumeisen: Minstens 3 relevante, uitgevoerde en gefactureerde referenties inzake het leveren en plaatsen van medicatiekarren. De opdrachten zijn van gelijkaardige omvang als de voorliggende opdracht. Enkel opdrachten die werden verricht gedurende de afgelopen periode van max. drie jaar voorafgaand aan de indiening van de offerte worden in aanmerking genomen.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De meest recente jaarrekening of de meest recente neergelegde jaarrekening (van het laatst afgesloten boekjaar), indien de wetgeving van het land van de inschrijver deze neerlegging voorschrijft. Voor een Belgische inschrijver waarvan de jaarrekening kosteloos toegankelijk is, zal dit door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd.Minimumeisen: Beschikken over een positief eigen vermogen volgens de meest recente (neergelegde) jaarrekening, berekend zoals voorgeschreven volgens de op de inschrijver toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP).
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: - niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; - niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit, gebruikscomfort, autonomie en ergonomie
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 25
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Hygiëne en veiligheid
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 15
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Service en dienst na verkoop
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 10

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/63/18I/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 19/12/2024 11:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: OPZ Geel
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: OPZ Geel

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: OPZ Geel
Registratienummer: BE0850.465.613
Postadres: Dokter Sanodreef 4
Stad: Geel
Postcode: 2440
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Turnhout (BE213)
Land: België
Contactpunt: Ronny Caputo
E-mail: _hidden_@opzgeel.be
Telefoon: +32 14579311
Internetadres: http://www.opzgeel.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@raadvanstate.be
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 1a53a00f-8034-464f-ba4c-8a1cee774435 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 27/11/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 27/11/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands