N. 849646 - PPP1P1-47/4187/GAZO/2024/M2 (05abeea7-ff55-445b-984d-f7ccbe5a44c8) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Aankoop toestellen en toebehoren voor CPAP therapie
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Deze opdracht betreft de levering van toestellen, toebehoren en maskers voor de behandeling van patiënten met slaapapneusyndroom door middel van CPAP-therapie.
Dit omvat de levering van: APAP en CPAP-toestellen, luchtbevochtigers, filters, tubing, maskers.....
Tevens verwachten we van de leveranciers een voorstel voor telemonitoring.
De opdracht wordt afgesloten voor de periode van 1 jaar en kan daarna nog 3 keer verlengd worden. De verlenging gebeurt op uitdrukkelijk verzoek van de opdrachtgever.
BELANGRIJK: Indien de Apneu Conventie van het RIZIV "Obstructief slaapapneusyndroom: tegemoetkoming in de kosten van een thuisbehandeling met een nCPAP-toestel' na gunning van de opdracht zou wijzigen, behoudt het bestuur zich het recht voor de opdracht vroegtijdig te beëindigen en over te stappen op een huurformule bij de gegunde firma indien de wijziging een impact heeft op de raamovereenkomst.
De opdracht is niet ingedeeld in percelen.
Het AZ Oudenaarde huurt momenteel toestellen en heeft op heden ongeveer 1100 patiënten die een CPAP toestel hebben. Jaarlijks komen er een 100-tal nieuwe patiënten bij.
De scope van de opdracht is zowel het leveren van nieuwe toestellen aan de huidige patiënten als het leveren van nieuwe toestellen aan de nieuwe patiënten.
In het jaar 2025 dienen derhalve zo een 1.200 toestellen inclusief toebehoren geleverd te worden. In de daaropvolgende jaren dienen enkel toestellen geleverd te worden voor de nieuwe patiënten.
De firma dient het opdrachtgevend bestuur te ondersteunen bij het overzetten van de huidige patiënten.
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
08/01/2025 | 7d8b8afc-c577-41a5-b41f-78cae6dca9bc | 05abeea7-ff55-445b-984d-f7ccbe5a44c8 | 1 |
16/12/2024 | e1a789f1-0034-4e67-81cb-df7f7f008435 | 05abeea7-ff55-445b-984d-f7ccbe5a44c8 | 3 |
04/12/2024 | b4cb0313-f00a-4ab7-8846-312def884136 | 05abeea7-ff55-445b-984d-f7ccbe5a44c8 | 2 |
29/11/2024 | 1ea167c9-8e1d-44d0-8f1d-0a6d5f0be21a | 05abeea7-ff55-445b-984d-f7ccbe5a44c8 | 1 |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste projecten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen 5 jaar werden uitgevoerd, met vermelding van naam, klant, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht.Minimumeisen: Minimum 3 referenties binnen de Benelux welke bevestigd zijn door attesten van goede uitvoering ondertekend door de klant van de opdrachtnemer. Het staat de aanbestedende overheid vrij de referenties te controleren, eventueel via een referentiebezoek ter plaatse.
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste projecten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen 5 jaar werden uitgevoerd, met vermelding van naam, klant, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht.Minimumeisen: Minimum 3 referenties binnen de Benelux welke bevestigd zijn door attesten van goede uitvoering ondertekend door de klant van de opdrachtnemer. Het staat de aanbestedende overheid vrij de referenties te controleren, eventueel via een referentiebezoek ter plaatse.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.Minimumeisen: Geldig certificaat.
LOT-0001
tp-abil - Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.Minimumeisen: Geldig certificaat.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Bewijs van verplichte notificatie als distributeur van medische hulpmiddelen bij het FAGG (art.10bis van het KB van 18 maart 1999).Minimumeisen: FAGG notificatie
LOT-0001
tp-abil - Bewijs van verplichte notificatie als distributeur van medische hulpmiddelen bij het FAGG (art.10bis van het KB van 18 maart 1999).Minimumeisen: FAGG notificatie
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - De inschrijver moet een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet én de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren. Minimumeisen: Vereiste minimale jaaromzet van de inschrijver, gerelateerd aan deze productgroep: 400.000 euro
LOT-0001
ef-stand - De inschrijver moet een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet én de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren. Minimumeisen: Vereiste minimale jaaromzet van de inschrijver, gerelateerd aan deze productgroep: 400.000 euro
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij. Berekeningswijze in geval private onderneming: 0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen + 0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen + 3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen + 0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden + 0,998 x Omzet / Totale bezittingen. De score dient hoger te zijn dan 1,8 en bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer. Wanneer de score lager is, • is een expliciete verklaring van de revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. • In voorkomend geval dient de revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven • én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst. De Aanbestedende Overheid heeft, bij vaststelling van een lagere score dan 1,8 tijdens de looptijd van het contract, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.” Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient hoger te zijn dan 1,8 of dient gemotiveerd te worden door een erkend boekhoudkantoor en daarenboven dient de motivatie na analyse door de aanbestedende overheid aanvaard te worden.
LOT-0001
ef-stand - Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij. Berekeningswijze in geval private onderneming: 0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen + 0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen + 3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen + 0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden + 0,998 x Omzet / Totale bezittingen. De score dient hoger te zijn dan 1,8 en bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer. Wanneer de score lager is, • is een expliciete verklaring van de revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. • In voorkomend geval dient de revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven • én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst. De Aanbestedende Overheid heeft, bij vaststelling van een lagere score dan 1,8 tijdens de looptijd van het contract, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.” Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient hoger te zijn dan 1,8 of dient gemotiveerd te worden door een erkend boekhoudkantoor en daarenboven dient de motivatie na analyse door de aanbestedende overheid aanvaard te worden.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister type 596.1 – 32 overheidsopdrachten of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: • niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; • niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; • geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; • niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap, indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en op naam van elke bestuurder en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
LOT-0001
sui-act - * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister type 596.1 – 32 overheidsopdrachten of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: • niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; • niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; • geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; • niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap, indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en op naam van elke bestuurder en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
AWARD
LOT-0001
cost (50) - Prijs
LOT-0001
cost (50) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Plan van aanpak
LOT-0001
quality (30) - Plan van aanpak
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid
LOT-0001
quality (20) - Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid
Extracten
België: Instrumentarium voor gastherapie en beademing
Aankoop toestellen en toebehoren voor CPAP therapie
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: GAZO
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Aankoop toestellen en toebehoren voor CPAP therapie
Beschrijving: Deze opdracht betreft de levering van toestellen, toebehoren en maskers voor de behandeling van patiënten met slaapapneusyndroom door middel van CPAP-therapie. Dit omvat de levering van: APAP en CPAP-toestellen, luchtbevochtigers, filters, tubing, maskers..... Tevens verwachten we van de leveranciers een voorstel voor telemonitoring. De opdracht wordt afgesloten voor de periode van 1 jaar en kan daarna nog 3 keer verlengd worden. De verlenging gebeurt op uitdrukkelijk verzoek van de opdrachtgever. BELANGRIJK: Indien de Apneu Conventie van het RIZIV "Obstructief slaapapneusyndroom: tegemoetkoming in de kosten van een thuisbehandeling met een nCPAP-toestel' na gunning van de opdracht zou wijzigen, behoudt het bestuur zich het recht voor de opdracht vroegtijdig te beëindigen en over te stappen op een huurformule bij de gegunde firma indien de wijziging een impact heeft op de raamovereenkomst. De opdracht is niet ingedeeld in percelen. Het AZ Oudenaarde huurt momenteel toestellen en heeft op heden ongeveer 1100 patiënten die een CPAP toestel hebben. Jaarlijks komen er een 100-tal nieuwe patiënten bij. De scope van de opdracht is zowel het leveren van nieuwe toestellen aan de huidige patiënten als het leveren van nieuwe toestellen aan de nieuwe patiënten. In het jaar 2025 dienen derhalve zo een 1.200 toestellen inclusief toebehoren geleverd te worden. In de daaropvolgende jaren dienen enkel toestellen geleverd te worden voor de nieuwe patiënten. De firma dient het opdrachtgevend bestuur te ondersteunen bij het overzetten van de huidige patiënten.
Identificatiecode van de procedure: 30e502de-9fff-4774-8be6-52986c141bc9
Interne identificatiecode: PPP1P1-47/4187/GAZO/2024/M2
Type procedure: Openbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33157000 Instrumentarium voor gastherapie en beademing
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 443 600 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Toestellen en toebehoren voor CPAP therapie
Beschrijving: Deze opdracht betreft de levering van toestellen, toebehoren en maskers voor de behandeling van patiënten met slaapapneusyndroom door middel van CPAP-therapie. Dit omvat de levering van: APAP en CPAP-toestellen, luchtbevochtigers, filters, tubing, maskers..... Tevens verwachten we van de leveranciers een voorstel voor telemonitoring. De opdracht wordt afgesloten voor de periode van 1 jaar en kan daarna nog 3 keer verlengd worden. De verlenging gebeurt op uitdrukkelijk verzoek van de opdrachtgever. BELANGRIJK: Indien de Apneu Conventie van het RIZIV "Obstructief slaapapneusyndroom: tegemoetkoming in de kosten van een thuisbehandeling met een nCPAP-toestel' na gunning van de opdracht zou wijzigen, behoudt het bestuur zich het recht voor de opdracht vroegtijdig te beëindigen en over te stappen op een huurformule bij de gegunde firma indien de wijziging een impact heeft op de raamovereenkomst. De opdracht is niet ingedeeld in percelen. Het AZ Oudenaarde huurt momenteel toestellen en heeft op heden ongeveer 1100 patiënten die een CPAP toestel hebben. Jaarlijks komen er een 100-tal nieuwe patiënten bij. De scope van de opdracht is zowel het leveren van nieuwe toestellen aan de huidige patiënten als het leveren van nieuwe toestellen aan de nieuwe patiënten. In het jaar 2025 dienen derhalve zo een 1.200 toestellen inclusief toebehoren geleverd te worden. In de daaropvolgende jaren dienen enkel toestellen geleverd te worden voor de nieuwe patiënten. De firma dient het opdrachtgevend bestuur te ondersteunen bij het overzetten van de huidige patiënten.
Interne identificatiecode: GAZO/2024/M2_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33157000 Instrumentarium voor gastherapie en beademing
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Minderbroedersstraat 3
Stad: Oudenaarde
Postcode: 9700
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oudenaarde (BE235)
Land: België
Aanvullende informatie: AZ Oudenaarde
5.1.3 Geraamde duur
Looptijd: 12 Maand
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 3
Overige informatie over verlengingen: De opdracht bevat drie verlengingen.
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 405 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste projecten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen 5 jaar werden uitgevoerd, met vermelding van naam, klant, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht.Minimumeisen: Minimum 3 referenties binnen de Benelux welke bevestigd zijn door attesten van goede uitvoering ondertekend door de klant van de opdrachtnemer. Het staat de aanbestedende overheid vrij de referenties te controleren, eventueel via een referentiebezoek ter plaatse.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.Minimumeisen: Geldig certificaat.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Bewijs van verplichte notificatie als distributeur van medische hulpmiddelen bij het FAGG (art.10bis van het KB van 18 maart 1999).Minimumeisen: FAGG notificatie
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De inschrijver moet een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet én de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren. Minimumeisen: Vereiste minimale jaaromzet van de inschrijver, gerelateerd aan deze productgroep: 400.000 euro
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij. Berekeningswijze in geval private onderneming: 0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen + 0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen + 3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen + 0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden + 0,998 x Omzet / Totale bezittingen. De score dient hoger te zijn dan 1,8 en bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer. Wanneer de score lager is, • is een expliciete verklaring van de revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. • In voorkomend geval dient de revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven • én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst. De Aanbestedende Overheid heeft, bij vaststelling van een lagere score dan 1,8 tijdens de looptijd van het contract, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.” Minimumeisen: Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient hoger te zijn dan 1,8 of dient gemotiveerd te worden door een erkend boekhoudkantoor en daarenboven dient de motivatie na analyse door de aanbestedende overheid aanvaard te worden.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister type 596.1 – 32 overheidsopdrachten of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: • niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; • niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; • geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; • niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap, indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en op naam van elke bestuurder en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Plan van aanpak
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 07/01/2025 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 07/01/2025 10:00 +01:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: AZ Oudenaarde
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: GAZO
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: GAZO
Registratienummer: 0863456188
Postadres: Minderbroedersstraat 3
Stad: Oudenaarde
Postcode: 9700
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oudenaarde (BE235)
Land: België
Contactpunt: Paul Strybol
E-mail: _hidden_@azoudenaarde.be
Telefoon: +32 55336680
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: AZ Oudenaarde
Registratienummer: 0870757023
Postadres: Minderbroedersstraat 3
Stad: Oudenaarde
Postcode: 9700
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Oudenaarde (BE235)
Land: België
Contactpunt: Vanessa De proot
E-mail: _hidden_@azoudenaarde.be
Telefoon: +32 55336670
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931.814.266
Postadres: Wetenschappstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@raadvanstate.be
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 1ea167c9-8e1d-44d0-8f1d-0a6d5f0be21a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 27/11/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 27/11/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands