N. 943969 - R1/2025 (aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
dinsdag 6 mei 2025
Onderwerp: Raamovereenkomst schoonmaak en ruitenwasserij gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Schoonmaak en ruitenwasserij gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
N. 943969 (aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764) | |
Relatie: aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764 | |
Referentienummer: | R1/2025 |
Publicatie datum: | 14/03/2025 |
Uiterste datum: | 24/03/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 31/12/2030 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Diensten |
Regio: | Limburg |
Aanbestedende overheid
: Brandweerzone Oost-Limburg, C-Mine 50, 3600 Genk BEL +32 89653333 |
|
Publicatie JOUE: | Ja |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Ja |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
14/03/2025 | ac596dfb-e620-4a50-976e-0c7fd074a60e | aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764 | 2 |
11/02/2025 | 2c100441-2594-4e97-9c0a-17e25837c929 | aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764 | 1 |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Zie lastenboek.
LOT-0001
ef-stand - Zie lastenboek.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Zie lastenboek.
LOT-0001
tp-abil - Zie lastenboek.
AWARD
LOT-0001
price (60) - De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. De prijsvergelijking vindt plaats voor de prijs inclusief de verplichte opties voor dit perceel. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
LOT-0001
price (60) - De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. De prijsvergelijking vindt plaats voor de prijs inclusief de verplichte opties voor dit perceel. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
AWARD
LOT-0001
quality (40) - De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: • De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 1’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De wijze waarop de vervanging van het personeel wordt geregeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 2’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Interventies bij calamiteiten (vb. verstopt en overgelopen toilet) buiten de normale aanwezigheid van de dienstverlener. De inschrijver beschrijft de wijze waarop de permanentie wordt voorzien en de interventietijd nodig om ter plaatse te komen. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 3’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 4’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm hygiëne die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 5’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid van werken en gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 6’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • De werforganisatie dient voorgesteld aan de hand van een organigram van het personeel inclusief de werfleiding die op de site zal ingezet worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 7’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • Een omschrijving van de wijze waarop de werkverdeling zal gebeuren. Voorbeeld van taakkaarten dienen bijgevoegd en verduidelijkt te worden onder een bijlage met naar ‘bijlage 8’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 9’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De wijze waarop het plan van aanpak voor de opstart zal aangevat worden en de samenstelling van het projectteam dient te worden vermeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 10’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt
LOT-0001
quality (40) - De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: • De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 1’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De wijze waarop de vervanging van het personeel wordt geregeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 2’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Interventies bij calamiteiten (vb. verstopt en overgelopen toilet) buiten de normale aanwezigheid van de dienstverlener. De inschrijver beschrijft de wijze waarop de permanentie wordt voorzien en de interventietijd nodig om ter plaatse te komen. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 3’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 4’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm hygiëne die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 5’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid van werken en gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 6’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • De werforganisatie dient voorgesteld aan de hand van een organigram van het personeel inclusief de werfleiding die op de site zal ingezet worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 7’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • Een omschrijving van de wijze waarop de werkverdeling zal gebeuren. Voorbeeld van taakkaarten dienen bijgevoegd en verduidelijkt te worden onder een bijlage met naar ‘bijlage 8’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 9’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De wijze waarop het plan van aanpak voor de opstart zal aangevat worden en de samenstelling van het projectteam dient te worden vermeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 10’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt
SELECTION
LOT-0002
ef-stand - Zie lastenboek
LOT-0002
ef-stand - Zie lastenboek
SELECTION
LOT-0002
tp-abil - Zie lastenboek
LOT-0002
tp-abil - Zie lastenboek
AWARD
LOT-0002
price (80) - De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
LOT-0002
price (80) - De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
AWARD
LOT-0002
quality (20) - De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 22’ die bij de offerte wordt gevoegd? 6 punten • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 23’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid bij werken op hoogte die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 24’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 25’ die bij de offerte wordt gevoegd. 2 punten • De manier en snelheid waarop ingespeeld wordt op calamiteiten (vb. zeer bevuild raam als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden dat dringend gewassen moet worden). Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 26’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 27’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten
LOT-0002
quality (20) - De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 22’ die bij de offerte wordt gevoegd? 6 punten • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 23’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid bij werken op hoogte die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 24’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 25’ die bij de offerte wordt gevoegd. 2 punten • De manier en snelheid waarop ingespeeld wordt op calamiteiten (vb. zeer bevuild raam als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden dat dringend gewassen moet worden). Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 26’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 27’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten
Extracten
België: Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
Raamovereenkomst schoonmaak en ruitenwasserij gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Brandweerzone Oost-Limburg
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Openbare orde en veiligheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst schoonmaak en ruitenwasserij gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Beschrijving: Schoonmaak en ruitenwasserij gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Identificatiecode van de procedure: b6396a69-ec52-4890-a8a7-62a9bf595a9f
Interne identificatiecode: R1/2025
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90911000 Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden:
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: R1/2025 - schoonmaak administratieve gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Beschrijving: Schoonmaak gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90911000 Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/05/2025
Einddatum van de duur: 31/12/2030
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Zie lastenboek.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Zie lastenboek.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam:
Beschrijving: De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. De prijsvergelijking vindt plaats voor de prijs inclusief de verplichte opties voor dit perceel. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 60
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: • De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 1’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De wijze waarop de vervanging van het personeel wordt geregeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 2’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Interventies bij calamiteiten (vb. verstopt en overgelopen toilet) buiten de normale aanwezigheid van de dienstverlener. De inschrijver beschrijft de wijze waarop de permanentie wordt voorzien en de interventietijd nodig om ter plaatse te komen. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 3’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 4’ die bij de offerte wordt gevoegd. 7 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm hygiëne die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 5’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid van werken en gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 6’ die bij de offerte wordt gevoegd. 4 punten • De werforganisatie dient voorgesteld aan de hand van een organigram van het personeel inclusief de werfleiding die op de site zal ingezet worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met naam ‘bijlage 7’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • Een omschrijving van de wijze waarop de werkverdeling zal gebeuren. Voorbeeld van taakkaarten dienen bijgevoegd en verduidelijkt te worden onder een bijlage met naar ‘bijlage 8’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 9’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt • De wijze waarop het plan van aanpak voor de opstart zal aangevat worden en de samenstelling van het projectteam dient te worden vermeld. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 10’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punt
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 40
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 24/03/2025 12:00 +01:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: De raamovereenkomst wordt gelijklopend aan de duurtijd van de huidige beleidsperiode afgesloten omwille van: 1. Omvang van het dossier. De zone beoogt een langere looptijd teneinde meer potentiële inschrijvers te bekomen; 2. Complexiteit van het dossier: de zone dient op permanente basis toegang te verschaffen aan een derde firma teneinde de uitvoering van de opdracht mogelijk te maken. Hiertoe is het noodzakelijk om een vertrouwensband met de dienstverlener op te bouwen. Onverminderd de opzegmogelijkheden wenst de zone hiertoe enige continuïteit gedurende de beleidsperiode te waarborgen.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State -
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Titel: R1/2025 - Ruitenwas gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Beschrijving: Ruitenwas gebouwen Brandweerzone Oost-Limburg
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90911000 Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/05/2025
Einddatum van de duur: 31/12/2030
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Zie lastenboek
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Zie lastenboek
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam:
Beschrijving: De prijs zal worden beoordeeld inclusief BTW. Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 80
Categorie van het gunningscriterium gewicht: Vaste waarde (totaal)
Gunningscriterium numerieke waarde: 80
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande subgunningscriteria: De kwaliteit zal beoordeeld worden aan de hand van onderstaande items (aan ieder item worden punten toegekend). • De voorstelling van het kwaliteitsmeetsysteem dat zal worden toegepast voor kwaliteitscontroles alsmede de manier waarop de rapportering zal gebeuren. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 22’ die bij de offerte wordt gevoegd? 6 punten • De opleiding, opvolging en bijsturing die aan het ingezet personeel wordt geboden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 23’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm veiligheid bij werken op hoogte die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 24’ die bij de offerte wordt gevoegd. 5 punten • Een duidelijke beschrijving van de werkmethodes en toepassingen ivm gebruik van ecologische producten die zullen gehanteerd worden. Dit wordt verduidelijkt aan de hand van product- en materiaallijsten en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 25’ die bij de offerte wordt gevoegd. 2 punten • De manier en snelheid waarop ingespeeld wordt op calamiteiten (vb. zeer bevuild raam als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden dat dringend gewassen moet worden). Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 26’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten • De manier waarop de communicatie met de aanbestedende overheid zal gebeuren en hoe de klachtenbehandeling wordt georganiseerd. Dit wordt verduidelijkt en opgenomen onder een bijlage met de naam ‘bijlage 27’ die bij de offerte wordt gevoegd. 1 punten
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
Categorie van het gunningscriterium gewicht: Vaste waarde (totaal)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/aa6b4ed4-4afa-4e11-af4e-54d5a2668764/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 24/03/2025 12:00 +01:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: De raamovereenkomst wordt gelijklopend aan de duurtijd van de huidige beleidsperiode afgesloten omwille van: 1. Omvang van het dossier. De zone beoogt een langere looptijd teneinde meer potentiële inschrijvers te bekomen; 2. Complexiteit van het dossier: de zone dient op permanente basis toegang te verschaffen aan een derde firma teneinde de uitvoering van de opdracht mogelijk te maken. Hiertoe is het noodzakelijk om een vertrouwensband met de dienstverlener op te bouwen. Onverminderd de opzegmogelijkheden wenst de zone hiertoe enige continuïteit gedurende de beleidsperiode te waarborgen.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Brandweerzone Oost-Limburg
Registratienummer: 0500907802_2359
Postadres: C-Mine 50
Stad: Genk
Postcode: 3600
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
E-mail: _hidden_@bwol.be
Telefoon: +32 89653333
Fax: +32 89653300
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931814266
Stad: Brussel, Wetenschapsstraat 33
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@raadvst-consetat.be
Telefoon: 022349499
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 2c100441-2594-4e97-9c0a-17e25837c929-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 12/03/2025
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: ac596dfb-e620-4a50-976e-0c7fd074a60e - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 12/03/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 12/03/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands