N. 983608 - F.02_2025_FOURNITURES.BUREAU (ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
zaterdag 7 juni 2025
Onderwerp: MARCHE PUBLIC DE FOURNITURES AYANT POUR OBJET “LA FOURNITURE D’ARTICLES DE BUREAU, DE MOBILIER DE BUREAU AINSI QUE DE CARTOUCHES D’ENCRE ET DE TONERS AUX INSTITUTIONS DE L’ACIS ”
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Fournitures de bureau, mobilier de bureau ainsi que cartouches d'encre et toners
N. 983608 (ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d) | |
Relatie: ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d | |
Referentienummer: | F.02_2025_FOURNITURES.BUREAU |
Publicatie datum: | 10/04/2025 |
Uiterste datum: | 09/05/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 30/06/2029 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Leveringen |
Regio: | Namen |
Aanbestedende overheid
: ACIS Asbl, Avenue de la Pairelle, 33-34, 5000 Namur BEL +32 81251211 |
|
Publicatie JOUE: | Ja |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Ja |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
10/04/2025 | 71563e38-1357-4b1f-8387-bce3424b26ca | ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d | 2 |
07/03/2025 | 45866596-d1cb-4ba3-a426-2e9dce38f263 | ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d | 1 |
Criterias
AWARD
LOT-0001
price (50) - Voir documents du marché
LOT-0001
price (50) - Voir documents du marché
AWARD
LOT-0001
quality (30) - Diversité du catalogue
LOT-0001
quality (30) - Diversité du catalogue
AWARD
LOT-0001
quality (20) - Qualité de la plateforme en ligne
LOT-0001
quality (20) - Qualité de la plateforme en ligne
AWARD
LOT-0002
price (50) - Voir documents du marché
LOT-0002
price (50) - Voir documents du marché
AWARD
LOT-0002
quality (30) - Diversité du catalogue
LOT-0002
quality (30) - Diversité du catalogue
AWARD
LOT-0002
quality (20) - Qualité de la plateforme en ligne
LOT-0002
quality (20) - Qualité de la plateforme en ligne
AWARD
LOT-0003
price (65) - Voir documents du marché
LOT-0003
price (65) - Voir documents du marché
AWARD
LOT-0003
quality (35) - Qualité de la plateforme en ligne
LOT-0003
quality (35) - Qualité de la plateforme en ligne
Extracten
België: Kantoormachines, -uitrusting en -benodigdheden, uitgez. computers, printers en meubilair
MARCHE PUBLIC DE FOURNITURES AYANT POUR OBJET “LA FOURNITURE D’ARTICLES DE BUREAU, DE MOBILIER DE BUREAU AINSI QUE DE CARTOUCHES D’ENCRE ET DE TONERS AUX INSTITUTIONS DE L’ACIS ”
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: ACIS Asbl
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
1.1 Koper
Officiële naam: BRASEAP ASBL
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Sociale bescherming
1.1 Koper
Officiële naam: LES ECOLES DE L'ACIS ASBL
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Onderwijs
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: MARCHE PUBLIC DE FOURNITURES AYANT POUR OBJET “LA FOURNITURE D’ARTICLES DE BUREAU, DE MOBILIER DE BUREAU AINSI QUE DE CARTOUCHES D’ENCRE ET DE TONERS AUX INSTITUTIONS DE L’ACIS ”
Beschrijving: Fournitures de bureau, mobilier de bureau ainsi que cartouches d'encre et toners
Identificatiecode van de procedure: 92555745-47c8-4ae2-938e-3bd8d9fa9b06
Interne identificatiecode: F.02_2025_FOURNITURES.BUREAU
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30100000 Kantoormachines, -uitrusting en -benodigdheden, uitgez. computers, printers en meubilair
Aanvullende classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven
Voorwaarden van het contract:
Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver kan worden gegund: 1
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Fournitures de bureau
Beschrijving: Fournitures de bureau
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30100000 Kantoormachines, -uitrusting en -benodigdheden, uitgez. computers, printers en meubilair
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/07/2025
Einddatum van de duur: 30/06/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam:
Beschrijving: Voir documents du marché
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Diversité du catalogue
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Qualité de la plateforme en ligne
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/05/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Toegestaan
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Tribunal de 1ère Instance de Namur -
Informatie over de termijnen voor beroep: Recours en suspensions : 15 jours à compter de la notification de la décision Recours en annulation : 60 jours à compter de la notification de la décision
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Titel: Mobilier de bureau
Beschrijving: Mobilier de bureau
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 39130000 Kantoormeubilair
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/07/2025
Einddatum van de duur: 30/06/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam:
Beschrijving: Voir documents du marché
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Diversité du catalogue
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Qualité de la plateforme en ligne
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 20
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/05/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Toegestaan
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Tribunal de 1ère Instance de Namur -
Informatie over de termijnen voor beroep: Recours en suspensions : 15 jours à compter de la notification de la décision Recours en annulation : 60 jours à compter de la notification de la décision
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0003
Titel: Cartouches d'encre et toners
Beschrijving: Cartouches d'encre et toners
Interne identificatiecode: 3
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30125110 Toner voor laserprinters/faxapparaten
Aanvullende classificatie (cpv): 30125100 Tonerpatronen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 01/07/2025
Einddatum van de duur: 30/06/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Prijs
Naam:
Beschrijving: Voir documents du marché
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 65
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Qualité de la plateforme en ligne
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (decimaal, midden van bereik)
Gunningscriterium numerieke waarde: 35
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/ecc52089-5194-4275-90b8-3f79d230b72d/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 09/05/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Toegestaan
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: ja
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Tribunal de 1ère Instance de Namur -
Informatie over de termijnen voor beroep: Recours en suspensions : 15 jours à compter de la notification de la décision Recours en annulation : 60 jours à compter de la notification de la décision
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: ACIS Asbl
Registratienummer: 0415047954_583
Postadres: Avenue de la Pairelle, 33-34
Stad: Namur
Postcode: 5000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
Telefoon: +32 81251211
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: SPF Stratégie et Appui
Registratienummer: BE001
Postadres: Boulevard Simon Bolivar 30 Bte1
Stad: Bruxelles
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: BRASEAP ASBL
Registratienummer: 0428.861.744
Stad: Erquelinnes
Postcode: 6560
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
E-mail: _hidden_@acis-asbl.be
Telefoon: 071556506
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0004
Officiële naam: LES ECOLES DE L'ACIS ASBL
Registratienummer: 0469.409.427
Stad: Namur
Postcode: 5000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
E-mail: _hidden_@acis-asbl.be
Telefoon: 081251211
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0005
Officiële naam: Tribunal de 1ère Instance de Namur
Registratienummer: 0671516647
Stad: Namur
Postcode: 5000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Namur (BE352)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: 081251748
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 45866596-d1cb-4ba3-a426-2e9dce38f263-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 08/04/2025
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 71563e38-1357-4b1f-8387-bce3424b26ca - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 08/04/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 08/04/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans