N. 1111111 - 2024_075 (a2fa1a99-41a2-44b2-8e81-a6dd5bd6bd79) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de bijbehorende beheersoftware
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: De raamovereenkomst is een raamovereenkomst van leveringen die als voorwerp heeft ‘Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de beheersoftware’. Maakt eveneens deel uit van de opdracht: - De aankoop, levering, installatie en configuratie van printers; - Onderhoud en ondersteunende diensten, inclusief het beheer van het bestaande printerpark; - De follow-up van het contract (accountmeeting en rapportage) over gebruik en SLA; - Terugname van verbruiksgoederen; - Terugname van apparaten op het einde van het contract. Het betreft een raamovereenkomst met één opdrachtnemer.
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
02/07/2025 | a82c9236-c82e-4647-8cd8-4da2a1cf94f1 | a2fa1a99-41a2-44b2-8e81-a6dd5bd6bd79 | 2 |
12/06/2025 | 751445c2-49d7-495c-97ec-0ba1f154035a | a2fa1a99-41a2-44b2-8e81-a6dd5bd6bd79 | 1 |
Extracten
België: Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de bijbehorende beheersoftware
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Aankoopcentrale Groep CM-MC vzw
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de bijbehorende beheersoftware
Beschrijving: De raamovereenkomst is een raamovereenkomst van leveringen die als voorwerp heeft ‘Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de beheersoftware’. Maakt eveneens deel uit van de opdracht: - De aankoop, levering, installatie en configuratie van printers; - Onderhoud en ondersteunende diensten, inclusief het beheer van het bestaande printerpark; - De follow-up van het contract (accountmeeting en rapportage) over gebruik en SLA; - Terugname van verbruiksgoederen; - Terugname van apparaten op het einde van het contract. Het betreft een raamovereenkomst met één opdrachtnemer.
Identificatiecode van de procedure: 4f624721-7b12-4eb3-be0e-95cfe70b4ec5
Interne identificatiecode: 2024_075
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30000000 Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
Aanvullende classificatie (cpv): 30232100 Printers en plotters
Aanvullende classificatie (cpv): 30232110 Laserprinters
Aanvullende classificatie (cpv): 30121100 Fotokopieerapparaten
Aanvullende classificatie (cpv): 30121200 Fotokopieerapparatuur
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: 2024_075 - 1
Beschrijving: De raamovereenkomst is een raamovereenkomst van leveringen die als voorwerp heeft ‘Aankoop van printers alsook de aankoop/huur van de beheersoftware’. Maakt eveneens deel uit van de opdracht: De aankoop, levering, installatie en configuratie van printers; Onderhoud en ondersteunende diensten, inclusief het beheer van het bestaande printerpark; De follow-up van het contract (accountmeeting en rapportage) over gebruik en SLA; Terugname van verbruiksgoederen; Terugname van apparaten op het einde van het contract. Het betreft een raamovereenkomst met één opdrachtnemer.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30000000 Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.2 Plaats van uitvoering
Land: België
Overal in het desbetreffende land
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/a2fa1a99-41a2-44b2-8e81-a6dd5bd6bd79/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands, Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 22/07/2025 14:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Informatie over de termijnen voor beroep: Conform Artikel 23 van de Wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Aankoopcentrale Groep CM-MC vzw
Registratienummer: 0778280884_5563
Postadres: Haachtsesteenweg 579
Stad: Schaarbeek
Postcode: 1030
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@cm.be
Telefoon: +32 22464111
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Registratienummer: 0308357753
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 751445c2-49d7-495c-97ec-0ba1f154035a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 11/06/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 11/06/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans