N. 1142473 - PPP0KV-501/5103/2025-02-17-SG (33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
zaterdag 2 augustus 2025
Onderwerp: FOURNITURE D’UNE TABLE DE RADIOLOGIE
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Le présent cahier des charges concerne la fourniture, l’installation, la mise en service et la maintenance au sein du service d’imagerie médicale du site d'Hornu d’une table de radiologie télécommandée avec capteur d’acquisition numérique.
La table de radio qui doit permettre de réaliser l’ensemble des examens radiographiques conventionnels de toutes les parties du corps :
- Radiologie ostéoarticulaire (rachis, cervicale, thoracique et lombosacrée et des extrémités).
- Arthrographie
- Enregistrement du ciné de la scopie
- Radiographie du thorax couché et debout
- Full spine chez les adultes et enfants, goniométrie et full leg.
- Opacification digestive
La table de radiographie doit être polyvalente, permette de réduire la dose d’irradiation, Ergonomique, optimise le flux du travail, confortable pour le patient et fiable.
L’offre sera accompagnée d’un échantillon d’examens représentatif de la qualité d’image et de la dose délivrée.
En particulier, l’offre comprendra :
- 10 colonnes lombaires de face
- 10 colonnes lombaires de profil
- 10 bassins de face avec compression si nécessaire
- 10 full spine
- 10 RX Thorax face et profil
- 10 mains comparatives avec incidence face et oblique pour pathologie rhumatologique
Seront inclus également dans la proposition :
- l'installation de la table
- la mise en service
- la maintenance
- L’aménagement du local selon les spécificités (option travaux)
- la mise en conformité du local (option travaux)
- les formations du personnel concerné
- un plan d’implantation du matériel
- la reprise de la table existante
N. 1142473 (33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e) | |
Relatie: 33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e | |
Referentienummer: | PPP0KV-501/5103/2025-02-17-SG |
Publicatie datum: | 30/07/2025 |
Uiterste datum: | 29/08/2025 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Leveringen |
Regio: | Henegouwen |
Aanbestedende overheid
: Centre Hospitalier EpiCURA a.s.b.l., Rue Louis Caty, 136, 7331 Baudour BEL, Christophe Fontaine +32 65769182 |
|
Publicatie JOUE: | Ja |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Nee |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
30/07/2025 | 0a265b26-11bc-476d-b34a-a8ff0cb49c33 | 33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e | 4 |
28/07/2025 | 8d3f815d-b166-432d-8807-f54e199d1a7b | 33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e | 3 |
18/07/2025 | 4e910330-522e-4372-9346-6f682e10ed2a | 33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e | 2 |
03/07/2025 | 4f31aad2-07da-44f6-82db-86586b661ea0 | 33a570bf-5076-4668-9aa0-a4e2f161067e | 1 |
Criterias
AWARD
LOT-0001
cost (50) - Prix
LOT-0001
cost (50) - Prix
AWARD
LOT-0001
quality (35) - Qualité de l'équipement proposé
LOT-0001
quality (35) - Qualité de l'équipement proposé
AWARD
LOT-0001
quality (15) - Qualité du SAV
LOT-0001
quality (15) - Qualité du SAV
Extracten
België: Röntgentafel
FOURNITURE D’UNE TABLE DE RADIOLOGIE
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Centre Hospitalier EpiCURA a.s.b.l.
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: FOURNITURE D’UNE TABLE DE RADIOLOGIE
Beschrijving: Le présent cahier des charges concerne la fourniture, l’installation, la mise en service et la maintenance au sein du service d’imagerie médicale du site d'Hornu d’une table de radiologie télécommandée avec capteur d’acquisition numérique. La table de radio qui doit permettre de réaliser l’ensemble des examens radiographiques conventionnels de toutes les parties du corps : - Radiologie ostéoarticulaire (rachis, cervicale, thoracique et lombosacrée et des extrémités). - Arthrographie - Enregistrement du ciné de la scopie - Radiographie du thorax couché et debout - Full spine chez les adultes et enfants, goniométrie et full leg. - Opacification digestive La table de radiographie doit être polyvalente, permette de réduire la dose d’irradiation, Ergonomique, optimise le flux du travail, confortable pour le patient et fiable. L’offre sera accompagnée d’un échantillon d’examens représentatif de la qualité d’image et de la dose délivrée. En particulier, l’offre comprendra : - 10 colonnes lombaires de face - 10 colonnes lombaires de profil - 10 bassins de face avec compression si nécessaire - 10 full spine - 10 RX Thorax face et profil - 10 mains comparatives avec incidence face et oblique pour pathologie rhumatologique Seront inclus également dans la proposition : - l'installation de la table - la mise en service - la maintenance - L’aménagement du local selon les spécificités (option travaux) - la mise en conformité du local (option travaux) - les formations du personnel concerné - un plan d’implantation du matériel - la reprise de la table existante
Identificatiecode van de procedure: 6ed84c09-efd4-48ce-8ba8-2ddbefb28228
Interne identificatiecode: PPP0KV-501/5116/2025-02-17-SG
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33111100 Röntgentafel
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: FOURNITURE D’UNE TABLE DE RADIOLOGIE
Beschrijving: Le présent cahier des charges concerne la fourniture, l’installation, la mise en service et la maintenance au sein du service d’imagerie médicale du site d'Hornu d’une table de radiologie télécommandée avec capteur d’acquisition numérique. La table de radio qui doit permettre de réaliser l’ensemble des examens radiographiques conventionnels de toutes les parties du corps : - Radiologie ostéoarticulaire (rachis, cervicale, thoracique et lombosacrée et des extrémités). - Arthrographie - Enregistrement du ciné de la scopie - Radiographie du thorax couché et debout - Full spine chez les adultes et enfants, goniométrie et full leg. - Opacification digestive La table de radiographie doit être polyvalente, permette de réduire la dose d’irradiation, Ergonomique, optimise le flux du travail, confortable pour le patient et fiable. L’offre sera accompagnée d’un échantillon d’examens représentatif de la qualité d’image et de la dose délivrée. En particulier, l’offre comprendra : - 10 colonnes lombaires de face - 10 colonnes lombaires de profil - 10 bassins de face avec compression si nécessaire - 10 full spine - 10 RX Thorax face et profil - 10 mains comparatives avec incidence face et oblique pour pathologie rhumatologique Seront inclus également dans la proposition : - l'installation de la table - la mise en service - la maintenance - L’aménagement du local selon les spécificités (option travaux) - la mise en conformité du local (option travaux) - les formations du personnel concerné - un plan d’implantation du matériel - la reprise de la table existante
Interne identificatiecode: 2025-02-17-SG_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33111100 Röntgentafel
Aanvullende classificatie (cpv): 33111100 Röntgentafel
Opties:
Beschrijving van de opties: Options autorisées (Reprise de l'ancienne table de radiologie du site de Frameries) Options exigées (Reprise de l'ancienne table de radiologie du site de Frameries)
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: route de Mons 63
Stad: HORNU
Postcode: 7301
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Aanvullende informatie: Centre Hospitalier EpiCURA asbl
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prix
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Qualité de l'équipement proposé
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 35
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Qualité du SAV
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 15
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Cautionnement (5 % du montant initial du marché (hors TVA), arrondi à la dizaine supérieure)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 29/08/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 01/09/2025 10:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Tribunal de première Instance de Hainaut, division Mons
Informatie over de termijnen voor beroep: Tous les litiges relatifs à l’exécution de ce marché sont exclusivement tranchés par les tribunaux compétents de l’arrondissement judiciaire de Mons. Le pouvoir adjudicateur n’est en aucun cas responsable des dommages causés à des personnes ou à des biens qui sont la conséquence directe ou indirecte des activités nécessaires à l’exécution de ce marché. Le prestataire de services garantit le pouvoir adjudicateur contre toute action en dommages et intérêts par des tiers à cet égard.
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Centre Hospitalier EpiCURA a.s.b.l.
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Centre Hospitalier EpiCURA a.s.b.l.
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Centre Hospitalier EpiCURA a.s.b.l.
Registratienummer: 0842 335 231
Postadres: Rue Louis Caty, 136
Stad: Baudour
Postcode: 7331
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
Contactpunt: Christophe Fontaine
E-mail: _hidden_@epicura.be
Telefoon: +32 65769182
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Tribunal de première Instance de Hainaut, division Mons
Registratienummer: BE 0308.357.753
Postadres: RUE DE NIMY, 35
Stad: Mons
Postcode: 7000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mons (BE323)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 65356511
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0003
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0004
Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussels
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 8d3f815d-b166-432d-8807-f54e199d1a7b-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 0a265b26-11bc-476d-b34a-a8ff0cb49c33 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 29/07/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 29/07/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Frans