N. 1129899 - 24-2596 (b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
zondag 12 oktober 2025
Onderwerp: LEVERING VAN ZAKKEN VOOR DE REINIGINGS- EN COMMERCIËLE ACTIVITEITEN VAN HET AGENTSCHAP
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Het voorwerp van de opdracht is de levering van zakken bestemd voor de reinigings- en commerciële activiteiten van het Agentschap. De opdracht omvat 2 percelen die afzonderlijk kunnen worden gegund. PERCEEL 1: Zakken bestemd voor de reinigingsactiviteiten van het Agentschap o Bruine zakken voor de veegdienst o Bruine zakken voor containers 240 liter (Glutton) o Transparante geperforeerde hoes 1100 liter o Transparante zak voor Vigipirate-prullenmanden PERCEEL 2: Zakken bestemd voor de commerciële activiteiten van het Agentschap o Fuchsia ‘PRO’ zak 80 liter o Gele ‘PRO’ zak 30 liter o Blauwe ‘PRO’ zak 50 liter o Groene biologisch afbreekbare ‘PRO’ zak 60 liter o Oranje ‘PRO’ zak 30 liter o Transparante zak voor organisch afval 80 liter o Transparante zak voor opslag van LDPE-plastic folie De opdracht heeft een looptijd van 3 jaar vanaf 10/10/2026. De opdracht wordt eenmaal verlengd voor een periode van 1 jaar, behoudens opzegging door één van de partijen via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 6 maanden voor het einde van de looptijd van drie jaar. Het Agentschap zal de bestellingen plaatsen naar gelang van zijn noden, zonder dat het ertoe gehouden is de in dit bestek ter informatie opgegeven hoeveelheden integraal te bestellen. Door de sluiting van de opdracht verkrijgt de opdrachtnemer dus niet het recht om deze hoeveelheden te leveren. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt het Agentschap er evenmin toe om een bestelling te plaatsen voor een minimaal globaal bedrag. Alleen de kennisgeving van een gedateerde en ondertekende bestelbon verleent de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de opgegeven goederen op de erop vermelde plaats te leveren. Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere leverancier voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
N. 1129899 (b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc) | |
Relatie: b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc | |
Referentienummer: | 24-2596 |
Publicatie datum: | 01/10/2025 |
Uiterste datum: | 30/10/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 09/10/2029 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Leveringen |
Regio: | Brussel |
Aanbestedende overheid
: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel, De Broquevillelaan 12, 1150 Sint-Pieters-Woluwe BEL +32 27780811 |
|
Publicatie JOUE: | Ja |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Ja |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
01/10/2025 | f878ac46-645c-4782-ac57-ebe4839ef52c | b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc | 3 |
29/09/2025 | a02a5c49-e272-477c-808a-fb8756d7cf16 | b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc | 2 |
25/06/2025 | a640abc0-1582-445a-adde-911d0a2bac0e | b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc | 1 |
Criterias
AWARD
LOT-0001
- Voir CSC
LOT-0001
- Voir CSC
AWARD
LOT-0002
- Voir CSC
LOT-0002
- Voir CSC
Extracten
België: Afval- en vuilniszakken van polytheen
LEVERING VAN ZAKKEN VOOR DE REINIGINGS- EN COMMERCIËLE ACTIVITEITEN VAN HET AGENTSCHAP
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming onder zeggenschap van een regionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Milieubescherming
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: LEVERING VAN ZAKKEN VOOR DE REINIGINGS- EN COMMERCIËLE ACTIVITEITEN VAN HET AGENTSCHAP
Beschrijving: Het voorwerp van de opdracht is de levering van zakken bestemd voor de reinigings- en commerciële activiteiten van het Agentschap. De opdracht omvat 2 percelen die afzonderlijk kunnen worden gegund. PERCEEL 1: Zakken bestemd voor de reinigingsactiviteiten van het Agentschap o Bruine zakken voor de veegdienst o Bruine zakken voor containers 240 liter (Glutton) o Transparante geperforeerde hoes 1100 liter o Transparante zak voor Vigipirate-prullenmanden PERCEEL 2: Zakken bestemd voor de commerciële activiteiten van het Agentschap o Fuchsia ‘PRO’ zak 80 liter o Gele ‘PRO’ zak 30 liter o Blauwe ‘PRO’ zak 50 liter o Groene biologisch afbreekbare ‘PRO’ zak 60 liter o Oranje ‘PRO’ zak 30 liter o Transparante zak voor organisch afval 80 liter o Transparante zak voor opslag van LDPE-plastic folie De opdracht heeft een looptijd van 3 jaar vanaf 10/10/2026. De opdracht wordt eenmaal verlengd voor een periode van 1 jaar, behoudens opzegging door één van de partijen via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 6 maanden voor het einde van de looptijd van drie jaar. Het Agentschap zal de bestellingen plaatsen naar gelang van zijn noden, zonder dat het ertoe gehouden is de in dit bestek ter informatie opgegeven hoeveelheden integraal te bestellen. Door de sluiting van de opdracht verkrijgt de opdrachtnemer dus niet het recht om deze hoeveelheden te leveren. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt het Agentschap er evenmin toe om een bestelling te plaatsen voor een minimaal globaal bedrag. Alleen de kennisgeving van een gedateerde en ondertekende bestelbon verleent de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de opgegeven goederen op de erop vermelde plaats te leveren. Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere leverancier voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
Identificatiecode van de procedure: 5ead8266-4ddc-455e-9085-5a1281030f21
Interne identificatiecode: 24-2596
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: neen
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 19640000 Afval- en vuilniszakken van polytheen
2.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Maximumaantal percelen waarop één inschrijver kan inschrijven: 2
Voorwaarden van het contract:
Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver kan worden gegund: 2
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Bronnen voor uitsluitingsgronden: Aanbestedingsstuk
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: 24-2596 - 1
Beschrijving: PERCEEL 1: Zakken bestemd voor de reinigingsactiviteiten van het Agentschap o Bruine zakken voor de veegdienst o Bruine zakken voor containers 240 liter (Glutton) o Transparante geperforeerde hoes 1100 liter o Transparante zak voor Vigipirate-prullenmanden
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 19640000 Afval- en vuilniszakken van polytheen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 10/10/2026
Einddatum van de duur: 09/10/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk
5.1.10 Gunningscriteria
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie Bestek
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria: Zie Bestek
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 30/10/2025 10:05 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Toegestaan
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Informatie over de termijnen voor beroep: De gepasseerde inschrijver die een schorsingsberoep indient, wordt verzocht om ons een schriftelijke informatie in die zin op te sturen binnen 15 dagen. Deze schriftelijke informatie dient te mijner attentie gericht te worden aan het Gewestelijk Agentschap voor Netheid, de Broquevillelaan 12 te 1150 Brussel, via e-mail ( _hidden_@arp-gan.be) of per fax op volgend nummer (+ 32 2 780 28 17) en dit binnen dezelfde termijn. Er kan tegen deze beslissing bovendien een beroep tot nietigverklaring worden ingediend bij de Raad van State. Dit beroep dient te worden ingediend, op straffe van niet-ontvankelijkheid, binnen een termijn van 60 dagen vanaf de dag die volgt op de kennisgeving van de beslissing. De vormen van het verzoekschrift tot nietigverklaring zijn vastgelegd in het Besluit van de Regent van 23 augustus 1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het beroep is een verzoekschrift dat gedateerd en ondertekend is door u of door een advocaat. Dit verzoekschrift dient per aangetekend schrijven te worden gestuurd naar Mijnheer de Eerste Voorzitter van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel. Er kan tegen deze beslissing ook een vordering tot schadevergoeding en een vordering tot onverbindendverklaring worden ingediend bij de gewone rechter, overeenkomstig de bevoegdheids- en procedureregels vastgelegd door de wetten en besluiten over de beroepsinstantie. Deze vordering dient te worden ingediend, op straffe van niet-ontvankelijkheid, binnen een termijn van respectievelijk 5 jaar voor de vordering tot schadevergoeding en 30 dagen voor die van de onverbindendverklaring, vanaf de dag die volgt op de kennisgeving van de beslissing. U kunt ook contact opnemen met Ombuds Brussel, een onafhankelijke instelling die bemiddelt tussen burgers en overheden: - online: www.ombuds.brussels - per e-mail: _hidden_@ombuds.brussels - per telefoon: +32 2 549 67 00 - per post of op afspraak: Ombuds Brussel, Oud Korenhuis 1, 1000 Brussel. Meer informatie (hoe dient u een klacht in, enz.) is te vinden in het gezamenlijk decreet en ordonnantie van 16 mei 2019 met betrekking tot de Brusselse Ombudsman en het huishoudelijk reglement van de Brusselse Ombudsman van 9 november 2022.
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002
Titel: 24-2596 - 2
Beschrijving: PERCEEL 2: Zakken bestemd voor de commerciële activiteiten van het Agentschap o Fuchsia ‘PRO’ zak 80 liter o Gele ‘PRO’ zak 30 liter o Blauwe ‘PRO’ zak 50 liter o Groene biologisch afbreekbare ‘PRO’ zak 60 liter o Oranje ‘PRO’ zak 30 liter o Transparante zak voor organisch afval 80 liter o Transparante zak voor opslag van LDPE-plastic folie
Interne identificatiecode: 2
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 19640000 Afval- en vuilniszakken van polytheen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Aanvullende informatie:
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 10/10/2026
Einddatum van de duur: 09/10/2029
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Bronnen van selectiecriteria: Aanbestedingsstuk
5.1.10 Gunningscriteria
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt: Zie Bestek
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria: Zie Bestek
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken: https://www.publicprocurement.be/publication-workspaces/b56bce60-3024-4f32-aa1f-7fd87fdcf7cc/documents
Ad-hoccommunicatiekanaal:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 30/10/2025 10:05 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Toegestaan
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Informatie over de termijnen voor beroep: De gepasseerde inschrijver die een schorsingsberoep indient, wordt verzocht om ons een schriftelijke informatie in die zin op te sturen binnen 15 dagen. Deze schriftelijke informatie dient te mijner attentie gericht te worden aan het Gewestelijk Agentschap voor Netheid, de Broquevillelaan 12 te 1150 Brussel, via e-mail (mathieu.vrebosch@arp-gan.be) of per fax op volgend nummer (+ 32 2 780 28 17) en dit binnen dezelfde termijn. Er kan tegen deze beslissing bovendien een beroep tot nietigverklaring worden ingediend bij de Raad van State. Dit beroep dient te worden ingediend, op straffe van niet-ontvankelijkheid, binnen een termijn van 60 dagen vanaf de dag die volgt op de kennisgeving van de beslissing. De vormen van het verzoekschrift tot nietigverklaring zijn vastgelegd in het Besluit van de Regent van 23 augustus 1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het beroep is een verzoekschrift dat gedateerd en ondertekend is door u of door een advocaat. Dit verzoekschrift dient per aangetekend schrijven te worden gestuurd naar Mijnheer de Eerste Voorzitter van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel. Er kan tegen deze beslissing ook een vordering tot schadevergoeding en een vordering tot onverbindendverklaring worden ingediend bij de gewone rechter, overeenkomstig de bevoegdheids- en procedureregels vastgelegd door de wetten en besluiten over de beroepsinstantie. Deze vordering dient te worden ingediend, op straffe van niet-ontvankelijkheid, binnen een termijn van respectievelijk 5 jaar voor de vordering tot schadevergoeding en 30 dagen voor die van de onverbindendverklaring, vanaf de dag die volgt op de kennisgeving van de beslissing. U kunt ook contact opnemen met Ombuds Brussel, een onafhankelijke instelling die bemiddelt tussen burgers en overheden: - online: www.ombuds.brussels - per e-mail: _hidden_@ombuds.brussels - per telefoon: +32 2 549 67 00 - per post of op afspraak: Ombuds Brussel, Oud Korenhuis 1, 1000 Brussel. Meer informatie (hoe dient u een klacht in, enz.) is te vinden in het gezamenlijk decreet en ordonnantie van 16 mei 2019 met betrekking tot de Brusselse Ombudsman en het huishoudelijk reglement van de Brusselse Ombudsman van 9 november 2022.
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Gewestelijk agentschap voor netheid - Net Brussel
Registratienummer: 0241347282_4741
Postadres: De Broquevillelaan 12
Stad: Sint-Pieters-Woluwe
Postcode: 1150
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@arp-gan.be
Telefoon: +32 27780811
Fax: +32 27802888
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: 0931814266
Stad: Bruxelles
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: a02a5c49-e272-477c-808a-fb8756d7cf16-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: Technische voorschriften - 2. Beschrijving van de zakken - PERCEEL 2: Zakken voor de commerciële activiteiten van het Agentschap: - Groene biologisch afbreekbare ‘PRO’ zakken 60 liter: De opdruk moet groen zijn.
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 30/09/2025
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: f878ac46-645c-4782-ac57-ebe4839ef52c - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 30/09/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 30/09/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans