N. 140556 (2013-502341) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zondag 4 mei 2025
Onderwerp: Oproep tot kandidaatstelling - Levering kantoormateriaal en schoolbenodigdheden binnen GO! scholengroep 3 Agora (op afroep)
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : GO! scholengroep 3 Agora wil zijn kantoormateriaal en schoolbenodigdheden aankopen bij de leverancier aan wie de opdracht wordt gegund.De structuur van onze scholengroep kan geraadpleegd worden op http://www.scholengroepagora.be.Het gaat om een overheidsopdracht die loopt van 20 augustus 2013 tot en met 19 augustus 2014. Er zijn geen verlengingen mogelijk.Het gaat om een raamcontract met een aanduiding van vermoedelijke hoeveelheden.Scholengroep Agora opteert voor de procedure van de "beperkte offerteaanvraag".
N. 140556 (2013-502341)
Referentienummer: Scholengroep Agora-PPP0N6-12/002/2013-02-05/2013-004-F02_0
Publicatie datum: 05/02/2013
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
07/02/2013 2013-502611 2013-502341 0_E2
05/02/2013 2013-502341 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Scholengroep Agora
Emiel Blangenoisstraat 2
Schoten
2900
De heer Immanuel Synaeve
Telefoon: +32 36416768
immanuel.synaeve@sgr3.be
Fax: +32 36584291
http://www.scholengroepagora.be

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Oproep tot kandidaatstelling - Levering kantoormateriaal en schoolbenodigdheden binnen GO! scholengroep 3 Agora (op afroep)
volgende locaties

Basisschool Brasschaat, Augustijnslei 54 te 2930 Brasschaat

Basisschool Brasschaat, Lage Kaart 538 te 2930 Brasschaat

Middenschool Brasschaat, Augustijnslei 54 te 2930 Brasschaat

KA Brasschaat, Van Hemelrijcklei 29 te 2930 Brasschaat

Internaat Hof ten Bos Brasschaat, Lage Kaart 538 te 2930 Brasschaat

KTA Brasschaat, Prins Kavellei 98 te 2930 Brasschaat

Basisschool Malle 't Park, Herentalsebaan 56 te 2390 Malle

Middenschool Malle, Herentalsebaan 56 te 2390 Malle

Middenschool Malle, Begonialaan 1 A te 2390 Malle

KA Malle, Herentalsebaan 56 te 2390 Malle

Basisschool Klim-Op Zoersel, Heybleukenstraat 21 te 2980 Zoersel

Leefschool Zandhofje, Liersebaan 51 te 2240 Zandhoven

MPI Zonnebos, Moerstraat 50 te 2970 s-Gravenwezel

MPI Zonnebos: Vestiging Vennebos, Oude Baan 153 te 2970 Schilde

Internaat Zonnebos, Moerstraat 50 te 2970 s-Gravenwezel

SBSO Zonnebos, Moerstraat 50 te 2970 s-Gravenwezel

SBSO Zonnebos, Ruiterijschool 8 te 2930 Brasschaat

Basisschool Schoten, August Jonckersstraat 65 te 2900 Schoten

Basisschool Schoten, J. Cogelslei 3 te 2900 Schoten

Basisschool Schoten, Lindelei 27-47 te 2900 Schoten

KA Schoten: Campus Schoten, E. Blangenoisstraat 2 te 2900 Schoten

KA Schoten: Campus ASO, August Jonckersstraat 7 te 2900 Schoten

KA Schoten: Campus Schilde, Hoevedreef 9 te 2970 Schilde

CLB Brasschaat, Van Hemelrijcklei 81 te 2930 Brasschaat

Basisschool De Brug, Brugstraat 83 te 2960 Sint-Job-in-'t-Goor (Brecht)

Basisschool Vennebos Schilde, Kasteeldreef z/n te 2970 Schilde

Scholengroep Agora, Emiel Blangenoisstraat 2 te 2900 Schoten

GO! scholengroep 3 Agora wil zijn kantoormateriaal en schoolbenodigdheden aankopen bij de leverancier aan wie de opdracht wordt gegund.

De structuur van onze scholengroep kan geraadpleegd worden op http://www.scholengroepagora.be.

Het gaat om een overheidsopdracht die loopt van 20 augustus 2013 tot en met 19 augustus 2014. Er zijn geen verlengingen mogelijk.

Het gaat om een raamcontract met een aanduiding van vermoedelijke hoeveelheden.

Scholengroep Agora opteert voor de procedure van de "beperkte offerteaanvraag".


12

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


* DOCUMENT 1: Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :

- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;

- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;

- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;

- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;

- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;

- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;

- in orde is met de betaling van belastingen;

- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.

* DOCUMENT 2: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.

* DOCUMENT 3: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van de btw overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.

* DOCUMENT 4: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is (in België betreft dit attest 276C2).

* DOCUMENT 5: De ondertekenaar dient met de nodige documenten aan te tonen dat hij de bevoegdheid heeft om de offerte te ondertekenen (bijvoorbeeld via een uittreksel uit het Belgisch Staatsblad).


* DOCUMENT 6: Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.

* DOCUMENT 7: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.


* DOCUMENT 8: Een lijst van de voornaamste leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:

- indien het leveringen aan een overheid betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd;

- indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen, worden de certificaten opgesteld door de koper; bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegelaten.

* DOCUMENT 9: De recentste catalogus van de leverancier met vermelding van de producten die verband houden met deze overheidsopdracht. Op verzoek van het bestuur moet de echtheid kunnen worden bevestigd. Indien nodig kan het bestuur gratis stalen opvragen bij de firma.


AFDELING: PROCEDURE


Niet-openbare procedure
Criterium
1
Prijs
Weging: 60
Criterium
2
Aangeboden korting
Weging: 10
Criterium
3
Levering en service
Weging: 30
2013-004
Omstandigheden voor ontvangst van specificaties:
26/2/2013
10:00
26/3/2013
120

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Er kan binnen een termijn van 60 dagen die de dag na de officiële bekendmaking begint te lopen, een annulatieverzoek worden ingediend bij de Raad van State, Wetenschapsstraat 33, 1040 Brussel. Indien de kandidaat-inschrijver een annulatieverzoek wil indienen, is hij ertoe gehouden de aanbestedende overheid hiervan binnen diezelfde termijn per fax gericht aan Immanuel Synaeve (+32 3 658 42 91) te verwittigen.
5/2/2013