N. 8325 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 7 juni 2025
Onderwerp: verbouwen en renoveren van boshuis De Vlakte
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 8325
Referentienummer:
ANB/JDB 06.02
Publicatie datum: 18/07/2007
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
05/06/2008
18/07/2007
22/06/2006

Extracten

N. 8325
Aankondiging van een opdracht
Werken
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : Agentschap voor Natuur en Bos, Koning Albert-II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel, België
Contactpunt(en) : Centrale Diensten, t.a.v. Joris Vandervelden
Tel. (32-477) 56 13 01, fax (32-2) 553 81 05
E-mail : _hidden_@lne.vlaanderen.be
Internetadres(sen) :
Adres van de aanbestedende dienst : http://www.bosengroen.
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres :
architektenburo De Braekeleer, A. Degreefstraat 7, 3000 Leuven, België
Contactpunt(en) : Jos De Braekeleer, t.a.v. Jos De Braekeleer
Tel. (32-16) 22 89 39, fax (32-16) 22 89 41
E-mail : _hidden_@skynet.be
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
Regionaal of plaatselijk agentschap/bureau.
- bos-, natuur- en parkbeheer
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : verbouwen en renoveren van boshuis De Vlakte
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Werken. Uitvoering.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken :
Oud-Heverlee
NUTS-code : BE242
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) :
Verbouwen van een bestaande schuur en aanpalende woning tot toezichterswoning
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 45213150
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : neen.
II.1.8) Verdeling in percelen : neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.2) Hoeveelheden of omvang van de opdracht.
II.2.1) Totale hoeveelheid of omvang :
Geraamde waarde zonder BTW : 186 000 EUR
II.2.2) Opties : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 179 dagen.
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen :
5% van de inschrijvingsprijs exclusief BTW
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
- inschrijving bij kruispuntdatabank
- inschrijving in handelsregister
- inschrijvingsnummer kruispuntdatabank opgeven in offerteformulier
- BTWnummer opgeven in offerteformulier
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
nihil
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
- erkenning als aannemer in categorie D en klasse 2
- registratie als aannemer in de categorie overeenstemmend met de werkelijk uit te voeren werken of categorie 00
Eventueel vereiste minimumeisen :
- voorleggen van bewijs van erkenning als aannemer in vermelde categorie en klasse
- voorleggen van registratie als aannemer in vermelde categorie
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Laagste prijs.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst :
ANB/JDB 06.02
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten : Datum : 31/08/2007; tijdstip : 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 50,00 EUR
Betalingstermijnen en -methode : Via het Ondersteunend Centrum Agentschap voor Natuur en Bos Koning Albert - II - laan 20 bus 8 1000 BRUSSEL Tel. 02 / 553 81 42 Fax 02 /553 81 05 Rekeningnummer 733 - 0392607 - 78 Prijs voor bestek, opmeting en tekeningen: Euro 50 Bij storting van dit bedrag dient steeds het besteknummer ANB/JDB 06.02 verplicht vermeld te worden in de betalingsmededeling.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 06/09/2007; tijdstip : 11:00
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 120 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 06/09/2007; tijdstip : 11:00
Plaats :
Boshuis De Vlakte, Prosperdreef 1 te 3050 Oud-Heverlee
Personen die de opening van de inschrijvingen mogen bijwonen :
- rechtsgeldige vertegenwoordigers van inschrijvers
- leidend ambtenaar en 2 medewerkers van opdrachtgevend bestuur
- architect Jos De Braekeleer
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen :
@Ref:00700207/2007076827
Nadere inlichtingen omtrent het bestek zijn te bekomen bij:
architekt Jos De Braekeleer
A. Degreefstraat 7
3000 Leuven
Tel: 016/22 89 39
Fax: 016/22 89 41
e-mail: _hidden_@skynet.be
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 16/7/2007(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)