N. 418696 (2021-529826) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 418696 (2021-529826) | |
Referentienummer: | Imelda VZW-PPP0SD-234/1022/2021-1234-F50_0 |
Publicatie datum: | 29/07/2021 |
Type: | Vereenvoudigde aankondiging van opdracht |
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
20/08/2021 | 2000-000000 | 2021-529826 | 0_E2 |
29/07/2021 | 2021-529826 | 0 |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Imelda VZW
Imeldalaan 9
Bonheiden
2820
Mevrouw Karen Soomers
Telefoon: +32 15506134
karen.soomers@imelda.be
www.imelda.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/234/SD/2021
https://eten.publicprocurement.be
Ziekenhuis
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Oftalmo custompacks: Aankoop en levering op afroep
Imelda VZW, Imeldalaan 9 te 2820 Bonheiden
Imelda vzw wenst een raamovereenkomst te sluiten voor de aankoop en levering op afroep van Oftalmo custompacks.
Leveringsplaats (Perceel 2, Perceel 3, Perceel 5):
Hospital Logistics
Gaston Geenslaan 33
Industriezone A118
3200 Aarschot
Openingsuren magazijn: 7u30 - 15u00
Leveringsplaats (Perceel 1, Perceel 4):
Imelda vzw
Imeldalaan 9
2820 Bonheiden
Openingsuren magazijn: 8u00 - 11u00
Inschrijvingen mogen worden ingediend voor alle percelen
Oogspoelvloeistof
Perceel nr.: 1
Imelda VZW, Imeldalaan 9 te 2820 Bonheiden
Centurion toestel gebonden disposables
Perceel nr.: 2
Custompack Phako
Perceel nr.: 3
Custompack ICL
Perceel nr.: 4
Phako disposables
Perceel nr.: 5
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
1. De inschrijver zal een Nederlandstalige contactpersoon aanduiden dewelke kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht.
2. Referenties
1. De contactinformatie bestaat minimaal uit: - Naam en voornaam; - Functie; - Telefoonnummer + e-mailadres. Beschikbaarheid van generiek telefoonnummer en mailadres is aanbevolen. Minstens dient er bevestigd te worden dat opvolging verzekerd wordt bij afwezigheid.
2. De kandidaat inschrijver geeft de meest relevante referenties (min. 3) op van vergelijkbare leveringen qua omvang, aantal, productcategorie en klantenprofiel. Per referentie wordt volgende informatie opgegeven: * Naam klant * Contactpersoon klant met contactgegevens * Beschrijving van de opdracht: aantallen en beschrijving van de geleverde producten en eventueel bijkomende diensten * Attest van goede uitvoering
AFDELING: PROCEDURE
2021-1234
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2021-09-15
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-07-29