N. 418507 (2021-529473) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zondag 22 juni 2025
Onderwerp: Kantoormeubilair
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : De onderhavige opdracht betreft:Perceel 1: ergonomische bureaus en tafels (zit-zit en zit-sta)Perceel 2: plooi- en klaptafelsPerceel 3: bureaukastenPerceel 4: vestiairekasten en individuele lockersPerceel 5: gewapende kastenPerceel 6: rolwagentjes voor kantoorPerceel 7: brandwerende veiligheidskasten voor het opslaan van ontflambare productenPerceel 8: scheidingswanden en akoestische elementenPerceel 9: kapstokken
N. 418507 (2021-529473)
Referentienummer: BOSA-DGFAP -FORCMS-MM-129-F02_0
Publicatie datum: 30/07/2021
 
Type: Aankondiging van opdracht
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
18/09/2021 2021-535686 2021-529473 1_E2
13/09/2021 2021-535025 2021-529473 1_E1
09/09/2021 2021-534201 2021-529473 0_E4
09/09/2021 2021-534201 2021-529473 0_E4
02/09/2021 2021-533364 2021-529473 0_E3
26/08/2021 2021-532495 2021-529473 0_E2
30/07/2021 2021-529473 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


FOD BOSA DG FAP
Nationaal identificatienummer: 0671.516.647_550155
WTC III - Simon Bolivarlaan 30/1
Brussel
1000
FOR
Telefoon: +32 27407638
tom.bastiaensen@bosa.fgov.be
http://www.bosa.be
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418507
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418507
https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=BOSA-DGFAP+-FORCMS-MM-129-F02

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Kantoormeubilair


BOSA-DGFAP -FORCMS-MM-129-F02_0

De onderhavige opdracht betreft:

Perceel 1: ergonomische bureaus en tafels (zit-zit en zit-sta)

Perceel 2: plooi- en klaptafels

Perceel 3: bureaukasten

Perceel 4: vestiairekasten en individuele lockers

Perceel 5: gewapende kasten

Perceel 6: rolwagentjes voor kantoor

Perceel 7: brandwerende veiligheidskasten voor het opslaan van ontflambare producten

Perceel 8: scheidingswanden en akoestische elementen

Perceel 9: kapstokken


Geraamde totale waarde: 70000000.00
Inschrijvingen mogen worden ingediend voor één perceel

ergonomische bureaus en tafels (zit-zit en zit-sta)


Perceel nr.: 1

ergonomische bureaus en tafels (zit-zit en zit-sta)


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

plooi- en klaptafels


Perceel nr.: 2

plooi- en klaptafels


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

bureaukasten


Perceel nr.: 3

bureaukasten


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

vestiairekasten en individuele lockers


Perceel nr.: 4

vestiairekasten en individuele lockers


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

gewapende kasten


Perceel nr.: 5

gewapende kasten


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

rolwagentjes voor kantoor


Perceel nr.: 6

rolwagentjes voor kantoor


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

brandwerende veiligheidskasten voor het opslaan van ontflambare producten


Perceel nr.: 7

brandwerende veiligheidskasten voor het opslaan van ontflambare producten


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

scheidingswanden en akoestische elementen


Perceel nr.: 8

scheidingswanden en akoestische elementen


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

kapstokken


Perceel nr.: 9

kapstokken


Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium Naam: kwaliteit
Weging: 50
Prijs Weging: 50
Looptijd in maanden 48

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN


zie bestek


zie bestek


zie bestek


Klasse: N/A, Categorie: N/A


zie bestek


AFDELING: PROCEDURE

Openbare procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S: 2021/S 023-054653
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2021-09-20
Plaatselijke tijd: 10:15
Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2021-09-20
Plaatselijke tijd: 10:15

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Gelet op de complexiteit van de opdracht heeft de aanbestedende overheid beslist om een informatiesessie te houden ten behoeve van de potentiële inschrijvers. Deze zal doorgaan op

12 - 08 - 2021 om 10u15

Tijdens deze informatiesessie zal eerst een kort overzicht worden gegeven van het voorwerp van de opdracht.

Teneinde de informatiesessie ordelijk te laten verlopen worden de kandidaat-inschrijvers die wensen deel te nemen aan de informatiesessie, verzocht zich via e-mail (forcms@bosa.fgov.be) bij de aanbestedende overheid in te schrijven met opgave van volgende inlichtingen:

- de identiteit van de onderneming;

- de identiteit van de afgevaardigde(n) (maximum 2) + e-mailadres(sen);

Geregistreerde kandidaat-inschrijvers zullen een "Microsoft Teams"-uitnodiging met link ontvangen om aan te sluiten aan de vergadering.

Als geen enkele inschrijving bij de aanbestedende overheid toekomt, kan de informatiesessie geannuleerd worden.


Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33
Brussel
1040
http://www.raadvst-consetat.be/
Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-07-27