N. 419943 (2021-536331) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 419943 (2021-536331) | |
Relatie: 2021-531187 | |
Referentienummer: | Buggenhout-PPP08K-924/1007/2021-153-F02_0 |
Publicatie datum: | 23/09/2021 |
Type: | Kennisgeving van aanvullende informatie of rectificatie |
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
23/09/2021 | 2021-536331 | 2021-531187 | 0_E3 |
17/09/2021 | 2021-535592 | 2021-531187 | 0_E2 |
29/08/2021 | 2021-533099 | 2021-531187 | 0_E1 |
13/08/2021 | 2021-531187 | 0 |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Buggenhout
Nieuwstraat 2
Buggenhout
9255
Mevrouw lien van de voorde
Telefoon: +32 52339511
lien.vandevoorde@buggenhout.be
Fax: +32 52335868
www.buggenhout.be
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Verzekeringen 2022-2025
2021-153
Het lokaal bestuur Buggenhout wenst over te gaan tot de hernieuwing van de verzekeringsportefeuille.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
PERCEEL 1: MATERIELE SCHADE
- Luik 1: brandverzekering gebouwen gemeente en OCMW
- Luik 2: alle risico's: elektronica en informatie - gemeente en OCMW
- Luik 3: alle risico's: kunstvoorwerpen gemeente en OCMW
PERCEEL 2: AANSPRAKELIJKHEID
- Luik 1: verzekering der algemene burgerlijke aansprakelijkheid en rechtsbijstand - gemeente Buggenhout
- Luik 2: verzekering der algemene burgerlijke aansprakelijkheid en rechtsbijstand - OCMW Buggenhout
- Luik 3: bescherming van de lokale mandatarissen van de gemeente en het OCMW
- Luik 4: burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen - diverse activiteiten
- Luik 5: Burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen - kinderopvang bij onthaalgezinnen en kinderdagverblijf
- Luik 6:...(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Datum van verzending van deze aankondiging: 2021-09-20
PCO000
Referentie van de aankondiging: 2021-531187
Originele datum van verzending: 2021-08-10
IV.2.2
2021-09-24
11:00
2021-10-01
11:00
IV.2.7
2021-09-24
11:00
2021-10-01
11:00
Er werd een tegenstrijdigheid vastgesteld in het offerteformulier en de inventaris. De prijzen dienen steeds incl. taksen, bijdragen en kosten te worden opgegeven. Zowel het offerteformulier (Bijlage A_Offerteformulier_aangepast) als de inventaris (Bijlage B_Inventaris_aangepast) werden in die zin aangepast. Dit werd ook gewijzigd in het bestek, waar beide documenten worden vermeld (Bijlage A en B). Het document 'Vraag en antwoorden_Verz' werd eveneens aangevuld.
Bijgevolg wordt de uiterste datum voor het indienen van de offertes gewijzigd naar vrijdag 1 oktober 2021.
Wijziging van datum opening van de offertes naar vrijdag 1 oktober 2021.