N. 19962 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Eerste uitrusting van een school
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 19962 | |
Referentienummer: | 011105/03 |
Publicatie datum: | 24/11/2008 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Extracten
N. 19962
Aankondiging van een opdracht
Werken
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : VZW Katholiek Onderwijs Land van Nevele, Reibroekstraat 11, 9850 Nevele, België
Contactpunt(en) : VZW Katholiek Onderwijs Land van Nevele, t.a.v. D'haenens Walter
Tel. (32-9) 371 57 17, fax (32-9) 321 01 25
E-mail : _hidden_@skynet.be
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres :
Vanoverschelde Jef, Eiland 1a, 9850 Nevele, België
Contactpunt(en) : ACT, t.a.v. Els Verbeke
Tel. (32-9) 371 74 31, fax (32-9) 371 93 62
E-mail : _hidden_@vanoverschelde.be
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op het volgende adres :
Vanoverschelde Jef, Eiland 1a, 9850 Nevele, België
Contactpunt(en) : ACT, t.a.v. Els Verbeke
Tel. (32-9) 371 74 31, fax (32-9) 371 93 62
E-mail : _hidden_@vanoverschelde.be
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan :
Vanoverschelde Jef, Eiland 1a, 9850 Nevele, België, t.a.v. Els Verbeke
Tel. (32-9) 371 74 31, fax (32-9) 371 93 62
E-mail : _hidden_@vanoverschelde.be
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
VZW
- Onderwijs.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Eerste uitrusting van een school
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Werken. Uitvoering.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken :
Hansbekedorp 30, 9850 Nevele
NUTS-code : BE233
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) :
Eerste uitrusting van een school : keukeninrichting.
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 39141000 - Keukenmeubilair en apparatuur
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : neen.
II.1.8) Verdeling in percelen : neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 30 werkdagen dagen.
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen :
De borgtocht bedraagt 5% van de oorspronkelijke aannemingssom.
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : ja.
Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
Volledige lijst van de voorgestelde materialen op straffe van uitsluiting.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Onderneming gevestigd in België.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (geen kopie).
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Kopie van de registratie als aannemer.
De lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van registratie.
III.2.4) Voorbehouden opdrachten : neen.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Laagste prijs.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst :
011105/03
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten : Datum : 09/01/2009
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 32,75 EUR
Betalingstermijnen en -methode : Door overschrijving.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 22/01/2009; tijdstip : 14:00
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 120 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 22/01/2009; tijdstip : 14:00
Plaats :
Hansbekedorp 30, 9850 Nevele
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen :
@Ref:00701400/2008107107
Subsidiërende overheid : Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION)
Koningsstraat 94
1000 Brussel
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 20/11/2008(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)