N. 4397 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
zaterdag 19 april 2025
Onderwerp: Aankoop elektriciteit voor alle instellingen/gebouwen van de gemeente Asse, OCMW Asse, politiezone AMOW
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 4397 | |
Referentienummer: | 2009/011 |
Publicatie datum: | 18/03/2009 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Extracten
N. 4397
Aankondiging van een opdracht
Leveringen
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : Gemeente Asse, Gemeenteplein 1, 1730 Asse, België
Contactpunt(en) : De heer Jan Bruyland
Tel. 02 454 19 40, fax 02 454 19 65
E-mail : _hidden_@asse.be
Internetadres(sen) :
Adres van de aanbestedende dienst : www.asse.be
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op het volgende adres : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
Regionale of plaatselijke instantie.
- Algemene overheidsdiensten.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Aankoop elektriciteit voor alle instellingen/gebouwen van de gemeente Asse, OCMW Asse, politiezone AMOW
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Leveringen. Aankoop.
Belangrijkste plaats van levering : Gemeente Asse, OCMW Asse, politiezone AMOW
NUTS-code : BE241
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) : Aankoop elektriciteit voor alle instellingen/gebouwen van de gemeente Asse, OCMW Asse, politiezone AMOW
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 09310000 - Elektriciteit
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : ja.
II.1.8) Verdeling in percelen : neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.2) Hoeveelheden of omvang van de opdracht.
II.2.1) Totale hoeveelheid of omvang :
Geraamde waarde zonder BTW : 516528,93 EUR
II.2.2) Opties : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 29 maanden (vanaf de gunning van de opdracht).
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen : Geen
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijk akkoord aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
* De recentste uittreksels uit de balans en de jaarrekening waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.
* Het bevoorradingscontract of akkoord waardoor de onderneming een continue bevoorrading van elektriciteit voor de gestelde duur van de overeenkomst kan garanderen. Een verklaring op eer is toegelaten.
* Op straffe van absolute nietigheid, de leveringsvergunning van de onderneming zoals die door het bevoegde gewest werd toegekend.
III.2.4) Voorbehouden opdrachten : neen.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.1.3) Beperkingen van het aantal ondernemingen tijdens de onderhandeling of de dialoog : neen.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op onderstaande criteria :
1 - Totale prijs voor het leveren van elektriciteit - Weging : 70
2 - Begeleiding in het kader van de contacten met de netbeheerders bij nieuwe en vernieuwen van aansluitingen - 24/24 wachtdienst - Weging : 10
3 - Algemene dienstverlening (klantendienst) - Weging : 7
4 - Elektronische dataverstrekking - online ter beschikking stellen van elektronische bestanden - Weging : 5
5 - Groene energie - Weging : 5
6 - Dienstverlening elektronische facturatie - Weging : 3
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst : 2009/011
IV.3.2) Eerdere aankondigingen betreffende dezelfde opdracht : neen.
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten : Datum : 30/4/2009; tijdstip : 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 80 EUR
Betalingstermijnen en -methode :
Bestek
Via overschrijving op rekeningnummer 091-0123999-62 mét vermelding 'Aankoop bestek + naam van de opdracht'
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 7/5/2009; tijdstip : 10:30
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Tot : 6/6/2009
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 7/5/2009; tijdstip : 10:30
Plaats : Gemeentehuis, vergaderlokaal dienst Technische Zaken, 1ste verdieping
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.4) Beroepsprocedures.
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 16/3/2009(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)