N. 480035 (2023-515985) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 480035 (2023-515985) | |
Referentienummer: | WGKOVL-PPP0X3-48/3008/48-F02_0 |
Publicatie datum: | 24/04/2023 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
14/05/2023 | 2023-519079 | 2023-515985 | 0_E2 |
14/05/2023 | 2023-519079 | 2023-515985 | 0_E2 |
24/04/2023 | 2023-515985 | 0 |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Wit-Gele Kruis van Oost-Vlaanderen vzw
Jenny Tanghestraat 2
Gent (Ledeberg)
9050
De heer Eric De Brabanter
Telefoon: +32 475631104
ext.e.debraba@wgkovl.be
www.witgelekruis.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/48/X3/2023
https://eten.publicprocurement.be
Thuisverpleging
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
Drukwerk voor WGK OVL
48
zie II.2.4
Geraamde totale waarde: 600000.00
Vlaanderen
Toelichting:
Het ontwerp maakt geen deel uit van de opdracht. De aanbestedende overheid zal alle te drukken documenten drukklaar digitaal bezorgen in pdf-formaat.
Sommige drukwerken moeten via de post verspreid worden. De opdrachtnemer neemt de kosten hiervoor mee in zijn prijsopgave volgens de raming in de inventaris (zie lijn 123 in de 'Toelichting Inventaris Drukwerk')..
De opdracht betreft een raamovereenkomst met één deelnemer.
Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de opdrachtnemer geen exclusiviteitsrecht. Er kunnen gedurende de looptijd van de overeenkomst prestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, uitgevoerd worden door andere opdrachtnemers. De opdrachtnemer kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.
Maximale waarde van de opdracht:
Deze raamovereenkomst heeft een maximale waarde, over de volledige looptijd van de opdracht, van 600.000 euro excl. btw. De aanbestedende overheid wijst de inschrijvers erop dat bij de bepaling van de vermelde maximale waarde niet is uitgegaan van de vermoedelijke hoeveelheden die in de inventaris zijn opgenomen en deze maximale waarde bijgevolg geen indicatie vormt voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Het betreft daarentegen de maximale waarde van de raamovereenkomst, vastgesteld op basis van de maximaal te bestellen hoeveelheden over alle opdrachten die binnen de raamovereenkomst kunnen worden geplaatst heen. Er worden geen minimale afnames gegarandeerd.
Om de omvang van de opdracht te kunnen controleren, wordt gevraagd aan de aanbieder halfjaarlijks een volledig overzicht van de bestellingen door te geven aan de aankoopdienst, t.a.v. Ivy Van Hedent. Op deze wijze zullen de uitgaven binnen de raamovereenkomst worden gemonitord en zullen indien nodig maatregelen worden genomen om te voorkomen dat de maximale waarde van de opdracht zou worden overschreden.
In het kader van deze opdracht wordt elke bestelling als een afzonderlijke opdracht beschouwd, onafhankelijk van de uitvoering van de overige bestellingen.
Leveringsplaats: hoofdzetel en/of CMB, Nijverheidsweg 15, 9820 Merelbeke.
Gunningscriteria
Kwaliteitscriterium
Naam: Kwaliteit
Weging: 25
Kwaliteitscriterium
Naam: Plan van aanpak en service
Weging: 25
Kostencriterium
Naam: Prijs
Weging: 50
Looptijd in maanden 48
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Omzetverklaring
2. Bewijs van een passend niveau van verzekering AO en BA.
1. Door een verklaring waaruit blijkt dat de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt minstens gelijk is aan 200.000 euro over elk van de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Mocht er tengevolge van uitzonderlijke situaties tijdelijk een lagere omzet gerealiseerd worden, zal de aanbestedende overheid nagaan of de argumentatie daartoe toereikend is en kan dus onder die omstandigheden een tijdelijk lagere omzet aanvaarden.
2. Actueel attest van verzekeraar dat de polissen AO en BA nog lopende is, de vervaldag van de polis en de verzekerde waarden.
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Referenties
1. De inschrijver dient exact drie (3) -niet meer en niet minder- referenties van gelijkaardige opdrachten te vermelden omtrent het veelvuldig drukken en afwerken van divers drukwerk (magazine, flyers, affiches, brochures, wenskaarten, administratief drukwerk, ...) en dit in de laatste drie (3) jaar. Voor elke referentie dient de inschrijver de contactgegevens van de klant toe te voegen (naam contactpersoon, email adres en telefoonnummer) alsook de juiste scope van de opdracht. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om contact op te nemen met de vermelde klant zonder voorafgaande instemming van de kandidaat. Bij de referenties dient minimaal 1 referentie betrekking te hebben op de social profit sector (zorg en non profit). Tevens dient 1 referentie eveneens de uitgave van een personeelsblad te omvatten. Het is niet nodzakelijk dat deze laatste referentie ook uit de social profitsector komt.
AFDELING: PROCEDURE
Openbare procedure
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-05-22
Plaatselijke tijd: 09:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2023-09-19
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 2023-05-22
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Het leveringsadres zal hetzij de hoofdzetel (Jenny Tanghestraat 2, 9050 Ledeberg) zijn, hetzij Centraal Materiaalbeheer (Nijverheidsweg 15, 9820 Merelbeke). De locatie zal op de bestelbon vermeld te worden en dient door de Aanbieder eveneens op leverbon en factuur vermeld te worden.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Oost-Vlaanderen
Opgeëistenlaan, 401
Gent
9000
Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-04-21