N. 492994 (2023-534349) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 492994 (2023-534349) | |
Referentienummer: | VUB (3P)-PPP0NS-803/3062/VUB/2023/-F02_0 |
Publicatie datum: | 27/08/2023 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
24/09/2023 | 2023-536359 | 2023-534349 | 0_E3 |
17/09/2023 | 2023-536166 | 2023-534349 | 0_E2 |
11/09/2023 | 2023-536012 | 2023-534349 | 0_E1 |
27/08/2023 | 2023-534349 | 0 |
Extracten
AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST
Vrije Universiteit Brussel
Pleinlaan 2
Brussel
1050
De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Telefoon: +32 26292096
marco.visser@vub.be
www.vub.be
https://cloud.3p.eu/Downloads/1/803/NS/2023
Vrije Universiteit Brussel - Directie marketing, communicatie en evenementen
Nationaal identificatienummer: MARCOM
Pleinlaan 2
Brussel
1050
Mevrouw Ann Van Driessche
Telefoon: +32 26291298
ann.van.driessche@vub.be
www.vub.ac.be
https://eten.publicprocurement.be
Universiteit
AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
RAAMOVEREENKOMST TER HERINRICHTING EN ONDERSTEUNING CRM- EN MARKETING AUTOMATION- OMGEVING
VUB/2023/MARCOM/003
zie II.2.4
Geraamde totale waarde: 700000.00
Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
Voorwerp van deze diensten: Raamovereenkomst herinrichting en ondersteuning CRM- (Customer Relationship Management) en Marketing Automation- omgeving.
Toelichting: De Vrije Universiteit Brussel (VUB) is de voorbije 50 jaar uitgegroeid tot een hoofdrolspeler in het Vlaamse hoger onderwijslandschap en neemt hiermee een vooraanstaande plaats in Brussel, Vlaanderen en de wereld in. Vandaag telt de VUB 20.000 studenten en stelt ze ruim 4.000 personeelsleden te werk. Daarmee is ze de grootste Nederlandstalige werkgever in de hoofdstad.
De dienst ICT heeft voor de VUB de verantwoordelijkheid voor de goede werking van de Customer Relationship Management- en Marketing Automation- omgeving. De dienst Marketing, communicatie & engagement heeft voor de VUB de verantwoordelijkheid voor de inzet van deze omgeving voor digitale doelgroepsgerichte communicatie. Hiervoor werd een beroep gedaan op de applicaties Salesforce en Eloqua. De integratie van datastromen gebeurt in principe via het Jitterbit api-platform, via Eloqua webform,via Salesforce integration app van Eloqua, via Zapier of via manuele datafile-import. Bestaande integraties; vub.be (Drupal9), Cali Oracle PeopleSoft Campus Solutions, Unibuddy en TEO SAP SuccessFactors. Nog te realiseren integraties; Idloom evenementenplatform, Studyportals onderwijskeuzeplatform, Pinakes overheidsdatabank en sociale media.
Plaats van dienstverlening: Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel; ook uitvoering in eigen kantoren van de leverancier plus oplevering aan Pleinlaan 2 en 9 te Brussel.
Gunningscriteria
Looptijd in maanden 48
AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Russische niet-betrokkenheid (uitsluitingsgrond): Op straffe van uitsluiting, is het verplicht dat de inschrijver het formulier in verband met de Russische niet-betrokkenheid invult en ondertekent (Bijlage C).
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Omzetverklaring
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
1. De inschrijver dient een verklaring, gecertificeerd door een erkende accountant of bedrijfsrevisor, voor te leggen betreffende zijn omzet in diensten waarop de opdracht betrekking heeft, over de laatste 3 beschikbare boekjaren (minimum omzet van EUR 1.000.000,00 op jaarbasis).
2. De inschrijver dient een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model in Bijlage B aan zijn offerte toe te voegen.
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. Klantenreferenties
1. De kandidaat dient minstens 3 referenties met een waarde van projecten van minimaal EUR50.000,00 die werden uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (niet-VUB, niet-UZ Brussel) voor te leggen in relevante context met duiding van de vertrouwdheid en deskundigheid van de inschrijver op het vlak van de opdracht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, inclusief contactpersoon van de instantie.
AFDELING: PROCEDURE
Openbare procedure
Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-09-27
Plaatselijke tijd: 12:00
De inschrijving moet geldig blijven tot 2024-03-25
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 2023-09-27
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN
Vragen kunnen uitsluitend per email worden gesteld aan _hidden_@vub.be met in cc _hidden_@vub.be tot uiterlijk 08/09/2023 te 12u.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13
Brussel
1000
Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-08-24