N. 1005915 - PPP0TF-1240/5220/2024/155/AKAZSTM (39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
vrijdag 2 mei 2025
Onderwerp: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties.
Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar.
Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
N. 1005915 (39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c) | |
Relatie: 39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c | |
Referentienummer: | PPP0TF-1240/5220/2024/155/AKAZSTM |
Publicatie datum: | 01/04/2025 |
Uiterste datum: | 23/04/2025 |
Hernieuwingsdatum: | 30/07/2031 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Leveringen |
Regio: | Antwerpen |
Aanbestedende overheid
: EMMAUS VZW, Edgard Tinellaan 1c, 2800 Mechelen BEL, Johan Vertommen +32 15891291 |
|
Publicatie JOUE: | Ja |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Nee |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Nee |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Versies
Publicatie datum | NO_DOC_EXT | Relatie | Versie |
---|---|---|---|
01/04/2025 | 33c06f40-0e36-4bb9-b919-b8636c6bce79 | 39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c | 2 |
25/03/2025 | 786cfcf8-bf8b-4818-8a39-904dbea01d1a | 39ec4568-9832-4f0d-bbd1-05d8077e164c | 1 |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste leveringen mbt het voorwerp van de opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het totale bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er dienen tevens minimum 2 tevredenheidsattesten te worden toegevoegd. Het tevredenheidsattest is getekend door de opdrachtgever met vermelding van de functie en contactgegevens. Het document geeft een reflectie van de tevredenheid van de opdrachtgever en vermeld de grootte van het bedrag.
LOT-0001
tp-abil - Een lijst van de voornaamste leveringen mbt het voorwerp van de opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het totale bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er dienen tevens minimum 2 tevredenheidsattesten te worden toegevoegd. Het tevredenheidsattest is getekend door de opdrachtgever met vermelding van de functie en contactgegevens. Het document geeft een reflectie van de tevredenheid van de opdrachtgever en vermeld de grootte van het bedrag.
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Contactpersoon inschrijver De inschrijver zal een contactpersoon aanduiden dewelke door de instelling kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht. De contactinformatie bestaat minimaal uit: * naam en voornaam * functie * volledig adres * telefoonnummer * mailadres Minimumeisen: Gevraagde contactgegevens
LOT-0001
tp-abil - Contactpersoon inschrijver De inschrijver zal een contactpersoon aanduiden dewelke door de instelling kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht. De contactinformatie bestaat minimaal uit: * naam en voornaam * functie * volledig adres * telefoonnummer * mailadres Minimumeisen: Gevraagde contactgegevens
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Minimumeisen: Bewijs hiervan wordt mee ingediend bij de offerte, met duidelijke vermelding van het verzekerde bedrag.
LOT-0001
tp-abil - Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Minimumeisen: Bewijs hiervan wordt mee ingediend bij de offerte, met duidelijke vermelding van het verzekerde bedrag.
SELECTION
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: -De inschrijver dient een minimale jaarlijkse omzet te hebben betreffende het voorwerp van de opdracht van 150.000€ en toont dit aan voor de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. -Omzetcijfers dienen geattesteerd te zijn door een erkend boekhouder of revisor.
LOT-0001
ef-stand - Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: -De inschrijver dient een minimale jaarlijkse omzet te hebben betreffende het voorwerp van de opdracht van 150.000€ en toont dit aan voor de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. -Omzetcijfers dienen geattesteerd te zijn door een erkend boekhouder of revisor.
SELECTION
LOT-0001
sui-act - * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
LOT-0001
sui-act - * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
AWARD
LOT-0001
cost (60) - Prijs
LOT-0001
cost (60) - Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (40) - Technische specs en service algemeen
LOT-0001
quality (40) - Technische specs en service algemeen
Extracten
België: Medische verbruiksartikelen
raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: EMMAUS VZW
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Beschrijving: Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties. Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar. Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
Identificatiecode van de procedure: 380733b3-c03b-4ab8-82e3-e9bad82b90f0
Interne identificatiecode: PPP0TF-1240/5251/2024/155/AKAZSTM
Type procedure: Openbaar
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33140000 Medische verbruiksartikelen
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 350 000 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: raamovereenkomst voor het leveren van naaldcontainers
Beschrijving: Raamovereenkomst voor Naaldcontainers op meerdere locaties. Looptijd: Raamovereenkomst voor de periode van 4 jaar en verlengbaar met maximum 2 jaar. Gebruik: Deze materialen zijn bestemd voor gebruik in een algemeen en psychiatrisch ziekenhuis, alsook woonzorgcentra.
Interne identificatiecode: 2024/155/AKAZSTM_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 44616200 Afvalvaten
Aanvullende classificatie (cpv): 44616200 Afvalvaten
Aanvullende classificatie (cpv): 33140000 Medische verbruiksartikelen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: locaties ziekenhuizen
Stad: Divers
Postcode: 0000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Aanvullende informatie: Briant
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 31/07/2025
Einddatum van de duur: 30/07/2031
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 350 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van de voornaamste leveringen mbt het voorwerp van de opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het totale bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Er dienen tevens minimum 2 tevredenheidsattesten te worden toegevoegd. Het tevredenheidsattest is getekend door de opdrachtgever met vermelding van de functie en contactgegevens. Het document geeft een reflectie van de tevredenheid van de opdrachtgever en vermeld de grootte van het bedrag.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Contactpersoon inschrijver De inschrijver zal een contactpersoon aanduiden dewelke door de instelling kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht. De contactinformatie bestaat minimaal uit: * naam en voornaam * functie * volledig adres * telefoonnummer * mailadres Minimumeisen: Gevraagde contactgegevens
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Beroepsaansprakelijkheidsverzekering Minimumeisen: Bewijs hiervan wordt mee ingediend bij de offerte, met duidelijke vermelding van het verzekerde bedrag.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: -De inschrijver dient een minimale jaarlijkse omzet te hebben betreffende het voorwerp van de opdracht van 150.000€ en toont dit aan voor de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. -Omzetcijfers dienen geattesteerd te zijn door een erkend boekhouder of revisor.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 60
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Technische specs en service algemeen
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 40
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (Passen geen borgtocht toe.)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 23/04/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 150 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 23/04/2025 10:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, met hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: <br> Voor het bevestigen van de naaldcontainers dienen aangepaste beugels ea te worden voorzien. Deze bevestigingen moeten afhankelijk van de keuze van de leverancier bij een nieuwe toewijzing, worden vervangen en herplaatst.<br> Ifv standaardisatie en gebruiksgemak(veiligheid) wordt er geopteerd om de raamovereenkomst voor een periode van 4 +1 +1 jaar te voorzien.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Aankoopdienst AZ Sint Maarten -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: AZ Sint Maarten -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: EMMAUS VZW
Registratienummer: BE 411.515.075
Postadres: Edgard Tinellaan 1c
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Contactpunt: Johan Vertommen
E-mail: _hidden_@emmaus.be
Telefoon: +32 15891291
Fax: +32 15446710
Rollen van deze organisatie:
Koper
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Aankoopdienst AZ Sint Maarten
Registratienummer: AK AZSTM
Postadres: Liersesteenweg 435
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Contactpunt: Johan Vertommen
E-mail: _hidden_@emmaus.be
Telefoon: +32 15891291
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen
Registratienummer: be
Postadres: Keizerstraat 20
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 15288111
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0004
Officiële naam: AZ Sint Maarten
Registratienummer: AZSTM
Postadres: Liersesteenweg 435
Stad: Mechelen
Postcode: 2800
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Mechelen (BE212)
Land: België
Contactpunt: Johan Vertommen
E-mail: _hidden_@emmaus.be
Telefoon: +32 15891291
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0005
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0006
Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussels
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
E-mail: _hidden_@publicprocurement.be
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 786cfcf8-bf8b-4818-8a39-904dbea01d1a-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: Erratum 28/3/2025 Cfr I.16 Voorbeelden van materialen / testmaterialen.-> datum aangepast naar 25 april 2025 .
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 33c06f40-0e36-4bb9-b919-b8636c6bce79 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 28/03/2025 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 28/03/2025 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands