N. 742927 - PPP0N3-4326/4630/PRO/CB/2023/00204 (b4a70d56-79eb-4951-bafd-7d0f0d4b3664) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Raamcontract Multifunctionals
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving
: Aquafin heeft voor haar diverse administratieve dienstgebouwen een verouderde Multifunctional printinfrastructuur.
Een overzicht van deze infrastructuur en de locaties kan teruggevonden worden in Bijlage 8 – Inventaris.
Aquafin zoekt een partner die een nieuwe Multifunctional printinfrastructuur ter beschikking kan stellen van de Aquafin medewerkers waarbij het onderhoud en de technische support in beheer wordt genomen.
Aquafin zoekt dus een efficiënte, betrouwbare en duurzame printinfrastructuur voor een minimum looptijd van 8 jaar voor de in scope zijnde locaties.
In de printinfrastructuur moet voorzien zijn dat Multifunctionals die niet meer voldoen aan de verwachte eisen met betrekking tot de minimale printprestaties, tijdig hersteld, danwel vervangen worden door andere toestellen, zodat de verwachte printprestaties ten allen tijde geborgd blijven op de verschillende locaties.
De printinfrastructuur moet een bepaalde uniformisering bevatten over de verschillende locaties heen.
N. 742927 (b4a70d56-79eb-4951-bafd-7d0f0d4b3664) | |
Relatie: b4a70d56-79eb-4951-bafd-7d0f0d4b3664 | |
Referentienummer: | PPP0N3-4326/4630/PRO/CB/2023/00204 |
Publicatie datum: | 23/09/2024 |
Uiterste datum: | 24/10/2024 |
Type: |
competition cn-standard (16) Aankondiging van een opdracht – algemene richtlijn, standaardregeling |
Procedure type: | Openbare procedure |
Market type: | Diensten |
Regio: | Antwerpen |
Aanbestedende overheid
: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar BEL, Christine Bogaert +32 34504114 |
|
Publicatie JOUE: | Nee |
Publicatie BDA: | Ja |
Send Eten: | Nee |
Forum: | Ja |
Eauctions: | Nee |
Eawarding: | Nee |
Terms of reference documents: | Nee |
Accompanying documents: | Ja |
Overheidsopdracht gelezen/gecontroleerd door Govex: | Ja |
Extra informatie toegevoegd door Govex: | Nee |
Criterias
SELECTION
LOT-0001
tp-abil - Positieve klantreferenties: De kandidaat opdrachtnemer toont aan dat hij voldoende ervaring heeft met de verhuring, installatie, onderhoud- en herstellen van een printinfrastructuur bestaande uit minimaal 20 Multifunctionals Hij legt daarvoor 3 verschillende, positief beoordeelde klantenreferenties voor. De referenties mogen niet langer dan 3 jaar terug beëindigd zijn, te rekenen vanaf datum publicatie van dit bestek. De kandidaat bezorgt volgende informatie bij de kandidatuurstelling die aantonen dat hij voldoet aan de minimum selectievereiste, door gebruik te maken van de template Bijlage 7 – Klantenreferentie. De informatie van de opgegeven klantenreferenties bevat volgende gegevens : Naam klant, omschrijving van de geleverde diensten, aantal locaties en aantal toestellen, totaal contractwaarde, start opdracht en einde opdracht, coördinaten contactpersoon bij de klant, type toestellen geplaatst. Minimumeisen: minimum 3 positieve klantenreferenties
LOT-0001
tp-abil - Positieve klantreferenties: De kandidaat opdrachtnemer toont aan dat hij voldoende ervaring heeft met de verhuring, installatie, onderhoud- en herstellen van een printinfrastructuur bestaande uit minimaal 20 Multifunctionals Hij legt daarvoor 3 verschillende, positief beoordeelde klantenreferenties voor. De referenties mogen niet langer dan 3 jaar terug beëindigd zijn, te rekenen vanaf datum publicatie van dit bestek. De kandidaat bezorgt volgende informatie bij de kandidatuurstelling die aantonen dat hij voldoet aan de minimum selectievereiste, door gebruik te maken van de template Bijlage 7 – Klantenreferentie. De informatie van de opgegeven klantenreferenties bevat volgende gegevens : Naam klant, omschrijving van de geleverde diensten, aantal locaties en aantal toestellen, totaal contractwaarde, start opdracht en einde opdracht, coördinaten contactpersoon bij de klant, type toestellen geplaatst. Minimumeisen: minimum 3 positieve klantenreferenties
SELECTION
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
LOT-0001
sui-act - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
SELECTION
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers
LOT-0001
other - Erkenning en registratie van aannemers
AWARD
LOT-0001
cost (80) - Total Cost – Prijs
LOT-0001
cost (80) - Total Cost – Prijs
AWARD
LOT-0001
quality (15) - Kwaliteit
LOT-0001
quality (15) - Kwaliteit
AWARD
LOT-0001
quality (5) - Duurzaamheid
LOT-0001
quality (5) - Duurzaamheid
Extracten
België: Onderhoud en reparatie van randapparatuur
Raamcontract Multifunctionals
Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Aquafin NV
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Milieubescherming
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamcontract Multifunctionals
Beschrijving: Aquafin heeft voor haar diverse administratieve dienstgebouwen een verouderde Multifunctional printinfrastructuur. Een overzicht van deze infrastructuur en de locaties kan teruggevonden worden in Bijlage 8 – Inventaris. Aquafin zoekt een partner die een nieuwe Multifunctional printinfrastructuur ter beschikking kan stellen van de Aquafin medewerkers waarbij het onderhoud en de technische support in beheer wordt genomen. Aquafin zoekt dus een efficiënte, betrouwbare en duurzame printinfrastructuur voor een minimum looptijd van 8 jaar voor de in scope zijnde locaties. In de printinfrastructuur moet voorzien zijn dat Multifunctionals die niet meer voldoen aan de verwachte eisen met betrekking tot de minimale printprestaties, tijdig hersteld, danwel vervangen worden door andere toestellen, zodat de verwachte printprestaties ten allen tijde geborgd blijven op de verschillende locaties. De printinfrastructuur moet een bepaalde uniformisering bevatten over de verschillende locaties heen.
Identificatiecode van de procedure: 46d04045-e8f1-406c-b4d0-b352ffd7fba2
Interne identificatiecode: PPP0N3-4326/4630/PRO/CB/2023/00204
Type procedure: Openbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50323000 Onderhoud en reparatie van randapparatuur
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 201 600 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Raamcontract Multifunctionals
Beschrijving: Aquafin heeft voor haar diverse administratieve dienstgebouwen een verouderde Multifunctional printinfrastructuur. Een overzicht van deze infrastructuur en de locaties kan teruggevonden worden in Bijlage 8 – Inventaris. Aquafin zoekt een partner die een nieuwe Multifunctional printinfrastructuur ter beschikking kan stellen van de Aquafin medewerkers waarbij het onderhoud en de technische support in beheer wordt genomen. Aquafin zoekt dus een efficiënte, betrouwbare en duurzame printinfrastructuur voor een minimum looptijd van 8 jaar voor de in scope zijnde locaties. In de printinfrastructuur moet voorzien zijn dat Multifunctionals die niet meer voldoen aan de verwachte eisen met betrekking tot de minimale printprestaties, tijdig hersteld, danwel vervangen worden door andere toestellen, zodat de verwachte printprestaties ten allen tijde geborgd blijven op de verschillende locaties. De printinfrastructuur moet een bepaalde uniformisering bevatten over de verschillende locaties heen.
Interne identificatiecode: PRO/CB/2023/00204_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 50323000 Onderhoud en reparatie van randapparatuur
Aanvullende classificatie (cpv): 72514200 Faciliteitenbeheer voor ontwikkeling van computersystemen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Aanvullende informatie: Arrondissement Antwerpen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: Arrondisement Gent
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Aalst
Postcode: 9300
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Aalst (BE231)
Land: België
Aanvullende informatie: arrondissement Aalst
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Brugge
Postcode: 8000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Aanvullende informatie: arrondissement Brugge
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: arrondissement Hasselt
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Kortrijk
Postcode: 8500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Kortrijk (BE254)
Land: België
Aanvullende informatie: arrondissement Kortrijk
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: arrondissement Leuven
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad: Tongeren
Postcode: 3700
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tongeren (BE223)
Land: België
Aanvullende informatie: Arrondissement Tongeren
5.1.3 Geraamde duur
Looptijd: 96 Maand
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 201 600 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Positieve klantreferenties: De kandidaat opdrachtnemer toont aan dat hij voldoende ervaring heeft met de verhuring, installatie, onderhoud- en herstellen van een printinfrastructuur bestaande uit minimaal 20 Multifunctionals Hij legt daarvoor 3 verschillende, positief beoordeelde klantenreferenties voor. De referenties mogen niet langer dan 3 jaar terug beëindigd zijn, te rekenen vanaf datum publicatie van dit bestek. De kandidaat bezorgt volgende informatie bij de kandidatuurstelling die aantonen dat hij voldoet aan de minimum selectievereiste, door gebruik te maken van de template Bijlage 7 – Klantenreferentie. De informatie van de opgegeven klantenreferenties bevat volgende gegevens : Naam klant, omschrijving van de geleverde diensten, aantal locaties en aantal toestellen, totaal contractwaarde, start opdracht en einde opdracht, coördinaten contactpersoon bij de klant, type toestellen geplaatst. Minimumeisen: minimum 3 positieve klantenreferenties
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Total Cost – Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 80
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 15
Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Duurzaamheid
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 5
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 24/10/2024 13:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 24/10/2024 13:00 +02:00
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Maximumaantal deelnemers: 1
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst: <br> i.h.k.v. duurzaamheid voorzien we een contract met support van meer dan vier jaar looptijd.<br> De voorziene looptijd van de overeenkomst is minimaal 96 maanden, wat overeenkomt met 8 jaar en de kandidaat Opdrachtnemer kan de mogelijkheid bieden tot een maximale verlenging met 24 maanden.
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Bevoegde rechtbank te Antwerpen
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Aquafin NV
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Aquafin NV
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Aquafin NV
Registratienummer: BE 0440.691.388
Postadres: Dijkstraat 8
Stad: Aartselaar
Postcode: 2630
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
Contactpunt: Christine Bogaert
E-mail: _hidden_@aquafin.be
Telefoon: +32 34504114
Fax: +32 34583020
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Bevoegde rechtbank te Antwerpen
Registratienummer: BE 0000-000-000
Postadres: Bolivarplaats 20 bus 1
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: _hidden_@just.fgov.be
Telefoon: +32 32578011
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 88a2e29d-dad3-426a-a5da-6cb1cd2c3e42-01
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 23/09/2024
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 60cbe968-370e-4a98-b0bc-343caa4de281 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 23/09/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 23/09/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands