N. 124/2023 - 391187-2023 Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.

zondag 19 mei 2024
Gelieve hieronder de geselecteerde Europese overheidsopdracht te vinden.
N. 124/2023 - 391187-2023 ( Ref: 127289-2023)
Publicatiedatum:30/06/2023
Uiterste datum:18/09/2023
 
Type:Aankondiging van opdracht
Land:BE
Onderwerp:
Raamovereenkomst voor audiovisuele apparatuur en ondersteuningsdiensten voor conferenties en evenementen
Aanbestedende overheid:
Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC)

CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
30196100, 32232000, 32300000, 32320000, 32321200, 32321300, 32323000, 32323100, 32323300, 32323400, 32330000, 32332300, 32333000, 32333100, 32333400, 32340000, 32342410, 32350000, 32351000, 32353000, 38434200, 38434220, 38652120, 39153000, 44112600, 45323000, 48515000, 50300000, 50340000, 50343000, 51310000, 51313000, 51314000, 55120000, 64224000, 71313200, 71316000, 71320000, 71350000, 71621000, 72000000, 72212515, 72212730, 72224000, 72225000, 79314000, 79600000, 79952000, 92300000, 92370000
Beschrijving:
Vergaderingsplanners.
Uitrusting voor video-conferentie.
Televisie- en radio-ontvangers, audio- of video-opnameapparatuur of -reproductietoestellen.
Televisie- en audiovisuele uitrusting.
Audiovisuele uitrusting.
Audiovisuele materialen.
Videomonitoren.
Kleurenmonitoren.
Video-uitrusting.
Videoweergave-uitrusting.
Opname- en weergaveapparatuur voor audio en video.
Toestellen voor geluidsopnames.
Video-opname- of -weergaveapparatuur.
Videorecorders.
Videospelers.
Microfoons en luidsprekers.
Geluidsuitrusting.
Delen van audio- en video-uitrusting.
Toebehoren van audio- en video-uitrusting.
Geluidsopnamen.
Uitrusting voor geluidsmeting.
Apparaten voor geluidssnelheidsanalyse.
Videoprojectietoestellen.
Meubilair voor conferentiezaal.
Geluidsisolatie.
Geluidsisolatiewerkzaamheden.
Software voor videoconferentie.
Reparatie, onderhoud en aanverwante diensten in verband met PC's, kantooruitrusting, telecommunicatie- en audiovisuele uitrusting.
Reparatie en onderhoud van audiovisuele en optische uitrusting.
Reparatie en onderhoud van video-uitrusting.
Installatie van radio-, televisie-, audio- en video-uitrusting.
Installatie van audio-uitrusting.
Installatie van video-uitrusting.
Diensten voor vergaderingen en conferenties in hotel.
Teleconferentiediensten.
Advies inzake geluidsisolatie- en akoestiek-projecten.
Advies inzake telecommunicatie.
Technische ontwerpdiensten.
Dienstverlening inzake wetenschappen en techniek.
Diensten voor technische analyse of adviezen.
IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning.
Diensten voor ontwikkeling van software voor videoconferentie.
Diensten voor ontwikkeling van beveiligingssoftware.
Advies over projectmanagement.
Evaluatie en onderzoek van systeemkwaliteitsborging.
Haalbaarheidsonderzoek.
Recruteringsdiensten.
Diensten voor het organiseren van evenementen.
Amusementsdiensten.
Diensten van geluidstechnicus.

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

Europees Parlement, Directoraat-generaal Logistiek en Vertolking voor Conferenties (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.eu https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=13313 https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=13313

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Raamovereenkomst voor audiovisuele apparatuur en ondersteuningsdiensten voor conferenties en evenementen

LINC/AXESS23

Raamovereenkomst voor:

- perceel 1: ontwerp en follow-up van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossing;

- perceel 2: levering en installatie van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen;

- perceel 3: ondersteuning en onderhoud van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen;

- perceel 4: verlening van ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;

- perceel 5: verlening van ondersteuningsdiensten voor deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen.

Geraamde totale waarde: 131500000.00 Inschrijvingen mogen worden ingediend voor meerdere percelen, maximumaantal: 4 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 4

Inschrijvers die een inschrijving indienen voor perceel 1 mogen als hoofdinschrijver, lid van een gezamenlijke inschrijving of onderaannemer niet deelnemen aan andere percelen.

Ontwerp en follow-up van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 1

Perceel 1 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• ontwerp en ontwikkeling van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;

• opstelling van technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie voor de tenuitvoerlegging van de technische oplossingen;

• toezicht op en/of coördinatie van projecten die verband houden met de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;

• beheer van de conformiteit van de technische tekeningen (plattegronden), specificaties en documentatie van technische oplossingen;

• organisatie van specifieke opleidingssessies;

• het testen van de technische oplossingen na uitvoeringswerkzaamheden of onderhoudstaken;

• audit van technische oplossingen om na te gaan of zij voldoen aan de toepasselijke regelgeving en/of normen.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 9000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

De looptijd van de opdracht bedraagt één jaar en kan maximaal driemaal stilzwijgend worden verlengd, met de mogelijkheid om de opdracht voor een specifieke overeenkomst met een vijfde jaar te verlengen. De uitvoering van de opdracht mag niet beginnen vóór de raamovereenkomst is ondertekend. Eventuele verlengingen van de opdracht vinden plaats in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in de overeenkomst.

Levering en installatie van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 2

Perceel 2 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• levering van audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-uitrusting, alsook de software, verbruiksartikelen, toebehoren en/of tools die nodig zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen;

• diensten die vereist zijn voor de tenuitvoerlegging van technische oplossingen voor audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties, met inbegrip van diensten met betrekking tot de ontwikkeling, upgrade en ondersteuning van software voor het kantoorautomatiseringssysteem;

• verlening van een verlenging van de basisgarantie voor uitrusting, eventueel met inbegrip van vervanging ter plaatse, een jaarlijkse controle van de uitrusting, tenuitvoerlegging van upgrades enz.

• reparatie van (al dan niet onder garantie) defecte toestellen en beheer van goedkeuringsprocedures voor terugzending van materiaal in nauwe samenwerking met het personeel van het EP en/of andere contractanten;

• wederverkoop van gebruikte uitrusting van het Europees Parlement.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 70000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

De looptijd van de opdracht bedraagt één jaar en kan maximaal driemaal stilzwijgend worden verlengd, met de mogelijkheid om de opdracht voor een specifieke overeenkomst met een vijfde jaar te verlengen. De uitvoering van de opdracht mag niet beginnen vóór de raamovereenkomst is ondertekend. Eventuele verlengingen van de opdracht vinden plaats in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in de overeenkomst.

Ondersteuning en onderhoud van audio-, multimedia-, IT- en/of conferentieoplossingen

Perceel nr.: 3

België, Frankrijk, Luxemburg.

Perceel 3 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• diensten met betrekking tot de ondersteuning en het onderhoud van technische audiovisuele, multimedia-, IT- en/of conferentie-installaties;

• diensten met betrekking tot het ontwerp, het beheer en de ondersteuning van de audiovisuele IP-gebaseerde netwerken van het EP.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 25000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

De looptijd van de opdracht bedraagt één jaar en kan maximaal driemaal stilzwijgend worden verlengd, met de mogelijkheid om de opdracht voor een specifieke overeenkomst met een vijfde jaar te verlengen. De uitvoering van de opdracht mag niet beginnen vóór de raamovereenkomst is ondertekend. Eventuele verlengingen van de opdracht vinden plaats in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in de overeenkomst.

Verlening van ondersteuningsdiensten voor bijeenkomsten, evenementen en conferenties

Perceel nr.: 4

Perceel 4 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• technische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;

• organisatorische ondersteuningsdiensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties;

• andere ondersteunende diensten voor vergaderingen, evenementen en conferenties.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 17500000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

De looptijd van de opdracht bedraagt één jaar en kan maximaal driemaal stilzwijgend worden verlengd, met de mogelijkheid om de opdracht voor een specifieke overeenkomst met een vijfde jaar te verlengen. De uitvoering van de opdracht mag niet beginnen vóór de raamovereenkomst is ondertekend. Eventuele verlengingen van de opdracht vinden plaats in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in de overeenkomst.

Verlening van ondersteuningsdiensten voor deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen

Perceel nr.: 5

Perceel 5 van deze oproep tot inschrijving heeft betrekking op de volgende diensten:

• technische ondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;

• coördinatieondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken;

• back-officeondersteuningsdiensten om deelname op afstand in meerdere talen en/of simultaanvertolking op afstand tijdens vergaderingen mogelijk te maken.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 10000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

De looptijd van de opdracht bedraagt één jaar en kan maximaal driemaal stilzwijgend worden verlengd, met de mogelijkheid om de opdracht voor een specifieke overeenkomst met een vijfde jaar te verlengen. De uitvoering van de opdracht mag niet beginnen vóór de raamovereenkomst is ondertekend. Eventuele verlengingen van de opdracht vinden plaats in overeenstemming met de voorwaarden die zijn vastgelegd in de overeenkomst.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Raadpleeg punt 16 van het bestek.

AFDELING: PROCEDURE

Nummer van de aankondiging in het PB S: 2023/S 043-127289 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-09-20 Plaatselijke tijd: 11:00

Online sessie; zie de details in het document “Voorwaarden”.

Inschrijvers die de opening van de inschrijvingen willen bijwonen, wordt verzocht zich in te schrijven voor de online sessie. De vertegenwoordigers moeten het door de Commissie gegenereerde indieningsbewijs vóór de opening van de inschrijvingen versturen naar _hidden_@europarl.europa.eu. Toegang tot de opening wordt alleen verleend als het EP het ontvangstbewijs heeft ontvangen.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

Raadpleeg de aanbestedingsstukken, beschikbaar op het adres vermeld in sectie I.3). In geval van onbeschikbaarheid of storingen in de werking van de elektronische communicatiemiddelen vermeld in sectie I.3) tijdens de laatste vijf kalenderdagen vóór de in sectie IV.2.2) genoemde ontvangsttermijn, behoudt de aanbestedende dienst zich het recht voor deze termijn te verlengen en de verlenging bekend te maken op het internetadres vermeld in sectie I.3) zonder voorafgaande bekendmaking van een rectificatie van deze aankondiging. Ondernemers met belangstelling voor deze aanbesteding worden verzocht zich in te schrijven voor deze oproep tot inschrijving op het adres in sectie I.3) om op de hoogte te worden gebracht wanneer nieuwe informatie of documenten worden bekendgemaakt;

- Het Europees Parlement behoudt zich het recht voor om gebruik te maken van een onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking van een aankondiging van opdracht krachtens punt 11.1 e) en onder de voorwaarden van punt 11.4 van bijlage I bij het Financieel Reglement, voor nieuwe diensten bestaande uit de herhaling van soortgelijke diensten die worden toevertrouwd aan de ondernemer waaraan dezelfde aanbestedende dienst een oorspronkelijke opdracht heeft gegund, mits deze diensten of werkzaamheden in overeenstemming zijn met een basisproject waarvoor de oorspronkelijke opdracht werd gegund na de bekendmaking van een aankondiging van opdracht.

Gerecht Rue du Fort Niedergrunewald Luxembourg L-2925 Telefoon: +352 4303-1 _hidden_@curia.europa.eu Fax: +352 4303-2100 http://curia.europa.eu Europese Ombudsman 1 avenue du Président Robert Schuman Strasbourg 67000 Telefoon: +33 388172313 _hidden_@ombudsman.europa.eu http://www.ombudsman.europa.eu Europees Parlement, Directorate-General for Logistics and Interpretation for Conferences (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-06-19


Tekst in originele taal
 

AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST

European Parliament, Directorate-General for Logistics and Interpretation for Conferences (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 _hidden_@ep.europa.eu www.europarl.europa.eu https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=13313 https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=13313

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT

Framework Contract for Audiovisual Equipment and Support Services for Conferences and Events

LINC/AXESS23

Framework contract for:

- lot 1: design and follow-up of audio-visual, multimedia, IT and/or conference solution;

- lot 2: supply and Installation of audio-visual, multimedia, IT and/or conference solutions;

- lot 3: support and maintenance of audio-visual, multimedia, IT and/or conference solutions;

- lot 4: provision of support services for meetings, events and conferences;

- lot 5: provision of support services to enable multilingual remote participation and/or remote simultaneous interpretation in meetings.

Geraamde totale waarde: 131500000.00 Inschrijvingen mogen worden ingediend voor meerdere percelen, maximumaantal: 4 Maximumaantal percelen dat aan één inschrijver mag worden gegund: 4

Tenderers submitting a tender for lot 1 may not participate in any other lots as main tenderer, member of a joint tender or subcontractor.

Design and Follow-up of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 1

Lot 1 of this call for tenders covers the following services:

• design and development of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations;

• production of technical drawings (plans), specifications and documentation for the implementation of the technical solutions;

• supervision and/or coordination of projects related to the implementation of technical solutions;

• management of the conformity of the technical drawings (plans), specifications and documentation of technical solutions;

• organisation of specific training sessions;

• testing of the technical solutions following implementation works or maintenance tasks;

• auditing of technical solutions to verify their compliance with applicable regulations and/or standards.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 9000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

The duration of the contract is 1 year, tacitly renewed up to three times, with the possibility of extending it for a fifth year by specific agreement. Performance of the contract shall not begin until the framework contract is signed. Any renewal of the contract shall take place in accordance with the terms laid down in the contract.

Supply and Installation of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 2

Lot 2 of this call for tenders covers the following services:

• supply of audio-visual, multimedia, IT and/or conference equipment as well as the software, consumables, accessories and/or tooling which are necessary for the implementation of technical solutions;

• services required for the implementation of technical solutions for audio-visual, multimedia, IT and/or conference installations, including services related to the development, the upgrade and the support of software for the room automation system;

• delivery of an extension of the basic equipment warranty, which may include on-site replacement, an annual check of the equipment, implementation of upgrades, etc.

• repair of defective devices (whether under warranty or not) and management of return material authorisation procedures in close cooperation with EP and/or other contractors’ staff;

• resale of used equipment of the European Parliament.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 70000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

The duration of the contract is 1 year, tacitly renewed up to three times, with the possibility of extending it for a fifth year by specific agreement. Performance of the contract shall not begin until the framework contract is signed. Any renewal of the contract shall take place in accordance with the terms laid down in the contract.

Support and Maintenance of Audio-visual, Multimedia, IT and/or Conference Solutions

Perceel nr.: 3

Belgium, France, Luxembourg.

Lot 3 of this call for tenders covers the following services:

• services related to the support and maintenance of technical audio-visual, multimedia, IT and/or conferencing installations;

• services related to the design, management and support the EP’s audio-visual IP-Based networks.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 25000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

The duration of the contract is 1 year, tacitly renewed up to three times, with the possibility of extending it for a fifth year by specific agreement. Performance of the contract shall not begin until the framework contract is signed. Any renewal of the contract shall take place in accordance with the terms laid down in the contract.

Provision of Support Services for Meetings, Events and Conferences

Perceel nr.: 4

The lot 4 of this call for tenders cover the following services:

• technical support services for meetings, events and conferences;

• organisational support services for meetings, events and conferences;

• other support services for meetings, events and conferences.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 17500000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

The duration of the contract is 1 year, tacitly renewed up to three times, with the possibility of extending it for a fifth year by specific agreement. Performance of the contract shall not begin until the framework contract is signed. Any renewal of the contract shall take place in accordance with the terms laid down in the contract.

Provision of Support Services to Enable Multilingual Remote Participation and/or Remote Simultaneous Interpretation in Meetings

Perceel nr.: 5

The lot 5 of this call for tenders cover the following services:

• technical support services to enable MRP and/or RSI in meetings;

• coordination support services to enable MRP and/or RSI in meetings;

• back-office support services to enable MRP and/or RSI in meetings.

Gunningscriteria Waarde zonder btw 10000000.00 Looptijd in maanden 60 Beschrijving van verlengingen:

The duration of the contract is 1 year, tacitly renewed up to three times, with the possibility of extending it for a fifth year by specific agreement. Performance of the contract shall not begin until the framework contract is signed. Any renewal of the contract shall take place in accordance with the terms laid down in the contract.

AFDELING: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

Please refer to point 16 of Specifications.

AFDELING: PROCEDURE

Nummer van de aankondiging in het PB S: 2023/S 043-127289 Termijn voor ontvangst van projecten of deelnemingsaanvragen: 2023-09-18 Plaatselijke tijd: 12:00 Looptijd in maanden vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving 6 Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend: Datum: 2023-09-20 Plaatselijke tijd: 11:00

Online session, please find the details in the ‘Conditions’ document.

Tenderers wishing to attend the opening of the tenders are asked to register to the online session. The representatives will be required to send the submission receipt generated by eSubmission to _hidden_@europarl.europa.eu before the opening session. Access to the opening will be only granted if the EP has received the receipt.

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN

- Please consult the procurement documents available at the address indicated in Section I.3. In case of unavailability or disruptions in the functioning of the electronic means of communication provided in Section I.3) in the last five calendar days before the time limit for receipt indicated in Section IV.2.2), the contracting authority reserves the right to extend this time limit and publish the extension at the internet address provided in Section I.3), without a preceding publication of a corrigendum to this notice. Economic operators interested in this procurement are invited to subscribe to the call for tenders at the address in Section I.3) in order to get notified when new information or documents are published;

- The European Parliament reserves the right to use a negotiated procedure without prior publication of a contract notice under point 11.1 e) and subject to the conditions set out in point 11.4 of Annex I of the Financial regulation, for new services consisting in the repetition of similar services entrusted to the economic operator to which the same contracting authority awarded an original contract, provided that those services or works are in conformity with a basic project for which the original contract was awarded after publication of a contract notice.

General Court of the European Union Rue du Fort Niedergrunewald Luxembourg L-2925 Telefoon: +352 4303-1 _hidden_@curia.europa.eu Fax: +352 4303-2100 http://curia.europa.eu European Ombudsman 1 avenue du Président Robert Schuman Strasbourg 67000 Telefoon: +33 388172313 _hidden_@ombudsman.europa.eu http://www.ombudsman.europa.eu European Parliament, Directorate-General for Logistics and Interpretation for Conferences (LINC) Rue Wiertz 60 Brussels 1047 Datum van verzending van deze aankondiging: 2023-06-19