N. 5725 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
woensdag 16 juli 2025
Onderwerp: Aankopen van uniformstukken
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 5725 | |
Referentienummer: | DVZ/PS/2008/AO/CENTRA/UNIFORMEN |
Publicatie datum: | 25/04/2008 |
Type: | Aankondiging van opdracht |
Extracten
N. 5725
Aankondiging van een opdracht
Leveringen
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : FOD Binnenlandse Zaken - Dienst Vreemdelingenzaken, Antwerpsesteenweg 59b, 1000 Brussel, België, t.a.v. Pieter Lievens
Tel. (32-2) 205 57 36
E-mail : _hidden_@dofi.fgov.be
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
Ministerie of andere nationale of federale instantie, met de regionale of plaatselijke onderverdeling ervan.
- Algemene overheidsdiensten.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Aankopen van uniformstukken
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Leveringen. Aankoop.
Belangrijkste plaats van :
Repatriëringscentrum 127bis te Steenokkerzeel; Tervuursesteenweg 300 (contactpersoon: Dhr. Dirk Lagast, tel 02/755.00.00)/Centrum voor Illegalen te Brugge, Zandstraat 150, 8200 Brugge (contactpersoon: Dhr. Yves Rahier tel:050/451041)/Centrum voor Illegalen te Merksplas, Steenweg op Wortel 1A, 2330 Merksplas (contactpersoon: Dhr. Kris Spysschaert, tel: 014/63.91.33)/Centrum voor Illegalen te Vottem, Rue Visé Voie 1, 4041 Herstal (contactpersoon: Mevr. Leroy Christine, tel: 04/228.89.10)/Bureau Transfert, Dienst Vreemdelingenzaken, WTC II, Antwerpsesteenweg 59B, 1000 Brussel (contactpersoon: Mevr. De Swaef Ann, tel: 02/206.17.81)/Dienst Veiligheid, Dienst Vreemdelingenzaken, WTC II, Antwerpsesteenweg 59B, 1000 Brussel (contactpersoon: Dhr. Ronny Geeraerts, tel: 02/20.57.61)
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) :
De onderhavige opdracht betreft het leveren van uniformstukken aan het RC 127bis te Steenokkerzeel, de Centra voor Illegalen te Brugge, Merksplas, Vottem, Bureau T en de dienst Veiligheid te Brussel voor rekening van de FOD Binnenlandse Zaken - Algemene Directie van de Dienst Vreemdelingenzaken.
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 18000000
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : ja.
II.1.8) Verdeling in percelen : ja. Inschrijvingen moeten ingediend worden voor één of meer percelen.Inlichtingen over percelen
Perceel nr. : 1
Titel : Zomer-en winterbroeken
1) Korte beschrijving :
Zie lastenboek.
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 18000000
3) Hoeveelheid of omvang :
Zie lastenboek.
5) Aanvullende inlichtingen over percelen :
Piet Sengeleng, tel. 02/793.85.03, _hidden_@dofi.fgov.be
Perceel nr. : 2
Titel : Hemden
1) Korte beschrijving :
Zie lastenboek.
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 18000000
3) Hoeveelheid of omvang :
Zie lastenboek
5) Aanvullende inlichtingen over percelen :
Piet Sengeleng, tel. 02/793.85.03, _hidden_@dofi.fgov.be
Perceel nr. : 3
Titel : Commando pull
1) Korte beschrijving :
Zie lastenboek
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 18000000
3) Hoeveelheid of omvang :
Zie lastenboek
5) Aanvullende inlichtingen over percelen :
Piet Sengeleng, tel. 02/793.85.03, _hidden_@dofi.fgov.be
Perceel nr. : 4
Titel : Parka
1) Korte beschrijving :
Zie lastenboek
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 18000000
3) Hoeveelheid of omvang :
Zie lastenboek
5) Aanvullende inlichtingen over percelen :
Piet Sengeleng, tel. 02/793.85.03, _hidden_@dofi.fgov.be
(vervolg Afdeling II. Voorwerp van de opdracht)
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 60 maanden (vanaf de gunning van de opdracht).
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen :
De borgtocht bedraagt 5 % van het totaal bedrag, excl. BTW, van de opdracht. Het aldus bekomen bedrag wordt afgerond naar het hogergelegen tiental EURO.
III.1.2) Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande :
De betaling gebeurt binnen een termijn van 50 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag van keuring van de schuldvordering, voor zover de aanbestedende overheid binnen de vastgelegde termijn over de andere, eventueel vereiste documenten beschikt.
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Zie lastenboek.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Zie lastenboek.
Eventueel vereiste minimumeisen :
Zie lastenboek.
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan :
Zie lastenboek.
Eventueel vereiste minimumeisen :
Zie lastenboek.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst :
DVZ/PS/2008/AO/CENTRA/UNIFORMEN
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 02/07/2008; tijdstip : 10:00
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Frans, Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 120 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 02/07/2008; tijdstip : 10:00
Plaats :
Koning Albert II laan, 8
Local 405
1000 Brussel
Aanmelden aan het onthaal
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen :
@Ref:00721495/2008040867
Lastenboek(en)/document(en) beschikbaar op dit internet adress:
http://www.publicationsonline.be/cscDownload.aspx?ViewID= 1E010E000814
- Cahier des charges Uniforme_1.7_FR.doc
- BESTEK Uniformen_1.7.DOC
- bijlage a - technische fiches_v1.4.doc
- bijlage a - technische fiches_v1.4_FR.doc
- bijlage b - inschrijvingsbiljet_uniformen1.doc
- bijlage b - inschrijvingsbiljet_uniformen1_FR.doc
- bijlage c - ramingen.xls
VI.4) Beroepsprocedures.
VI.4.1) Voor beroepsprocedures bevoegde instantie : Zie lastenboek, Zie lastenboek, Zie lastenboek Zie lastenboek, België
E-mail : zie lastenboek
Internetadres : http://Zie lastenboek
VI.4.2) Instellen van beroep :
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor het instellen van een beroep :
Zie lastenboek.
VI.4.3) Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen : Zie lastenboek, Zie lastenboek, Zie lastenboek Zie lastenboek, België
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 23/4/2008(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)