N. 5725 Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
donderdag 17 juli 2025
Onderwerp: Algemene offerteaanvraag voor het leveren van schoonmaakdiensten
Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
N. 5725 | |
Referentienummer: | AAL - Aankoop-2009-0013-F02_0 |
Publicatie datum: | 06/04/2009 |
Type: | Enuntiatieve aankondiging |
Extracten
N. 5725
Aankondiging van een opdracht
Diensten
Afdeling I. Aanbestedende dienst
I.1) Naam, adressen en contactpunt(en) : Afdeling administratie en logistiek - aankoopdienst, Daalbroekstraat 106, 3621 Lanaken, België
Contactpunt(en) : Peters Urbanus
Tel. 089847162, fax 089847169
E-mail : _hidden_@opzcrekem.be
Internetadres(sen) :
Adres van de aanbestedende dienst : www.opzcrekem.be
Adres van het kopersprofiel : https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=15801
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op het volgende adres : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan : zelfde adres als voor het(de) hierboven vermelde contactpunt(en).
I.2) Type aanbestedende dienst en hoofdactiviteit of -activiteiten :
Regionaal of plaatselijk agentschap/bureau.
- Gezondheid.
De aanbestedende dienst koopt namens andere aanbestedende diensten : neen.
Afdeling II. Voorwerp van de opdracht
II.1) Beschrijving.
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming : Algemene offerteaanvraag voor het leveren van schoonmaakdiensten
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten :
Diensten. Categorie diensten : 14
Belangrijkste plaats van dienstverlening : Lanaken
NUTS-code : BE223
II.1.3) De aankondiging betreft : Een overheidsopdracht.
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop(aankopen) : Algemene offerteaanvraag voor het leveren van schoonmaakdiensten
II.1.6) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 90911200 - Reiniging van gebouwen
Bijkomende opdracht : 90911300 - Wassen van ramen
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA) : ja.
II.1.8) Verdeling in percelen : ja. Inschrijvingen moeten ingediend worden voor één of meer percelen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd : ja.
II.2) Hoeveelheden of omvang van de opdracht.
II.2.1) Totale hoeveelheid of omvang :
Schonmaak van een ziekenhuis en een verzorgingstehuis van circa 500 bedden volgens de schoonmaakprogramma's opgenomen in het lastenboek
Geraamde waarde zonder BTW : tussen 1400000,00 en 1600000,00 EUR
II.2.2) Opties : neen.
II.3) Looptijd of uitvoeringstermijn van de opdracht : 60 maanden (vanaf de gunning van de opdracht).
Inlichtingen over percelen
Perceel nr. : 1
Titel : Dagelijkse en jaarlijkse schoonmaak
1) Korte beschrijving : Schhoonmaak van een ziekenhuis en verzorgingstehuis met circa 500 bedden volgens de schoonmaakprogramma's opgenomen in het bestek.
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 90911200 - Reiniging van gebouwen
3) Hoeveelheid of omvang :
Geraamde waarde zonder BTW : tussen 1400000,00 en 1600000,00 EUR
5) Aanvullende inlichtingen over percelen : Er wordt een bezoekdag met infosessie georganiseerd op donderdag 09 april om 13:00 campus Rekem-Lanalen, Daalbroekstraat 106
Perceel nr. : 2
Titel : Glazenwas
1) Korte beschrijving : Binnen- en buitenwas van de ramen van de gebouwen en serres
2) CPV-classificatie (gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten) :
Hoofdopdracht : 90911300 - Wassen van ramen
3) Hoeveelheid of omvang :
Schoonmaakprogramma is opgenomen in het lastenboek
4) Afwijkende duur van de opdracht : 60 maanden (vanaf de gunning van de opdracht).
5) Aanvullende inlichtingen over percelen : Er wordt een bezoekdag met infosessie georganiseerd op donderdag 09 april om 13:00 campus Rekem-Lanalen, Daalbroekstraat 106
Afdeling III. Juridische, economische,\E financiële en technische inlichtingen
III.1) Voorwaarden met betrekking tot de opdracht.
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen : De borgsom bedraagt 5% van het totale aannemingsbedrag excl BTW
III.1.2) Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande : De dagelijkse schoonmaak wordt in maandelijkse schijven gefactureerd à rato van 1/12de van het totale jaarbedrag. Kosten VSR keuringen worden gefactureerd à rato van 1/3de van het jaarbedrag. Prestaties in regie worden gefactureerd einde maand. Alle andere voorwaarden zijn vermeld in het lastenboek.
III.1.4) Andere bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht : neen.
III.2) Voorwaarden voor deelneming.
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister. Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan : Juridische voorwaarden zijn vermeld in het lastenboek met vermelding van de mogelijke uitsluitingen.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan : Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: Balansen en resultaatrekeningen voor te leggen voor de periode 2006-2007-2008
Eventueel vereiste minimumeisen : Minimale omzet van 4 000 000 EUR excl. BTW in de referteperiode (zie lastenboek)
III.2.3) Vakbekwaamheid :
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan : Voorlegging van minimaal twee referenties van schoonmaakovereenkomsten door de inschrijver geleverd aan enn publiek- of privaatrechterlijke instelling.
Eventueel vereiste minimumeisen : De referentie dient betrekking te hebben op opdrachten van tenminste 350 000EUR (excl. BTW en contracten beëindigd voor 30-06-2008 komen niet in aanmerking.
III.2.4) Voorbehouden opdrachten : neen.
III.3) Voorwaarden betreffende een opdracht voor dienstverlening.
III.3.1) Het verrichten van de dienst is aan een bepaalde beroepsgroep voorbehouden : neen.
III.3.2) Rechtspersonen moeten de namen en beroepskwalificaties opgeven van het personeel dat met de uitvoering van de dienstverleningsopdracht wordt belast : neen.
Afdeling IV. Procedure
IV.1) Type procedure.
IV.1.1) Type procedure : Openbaar.
IV.2) Gunningscriteria.
IV.2.1) Gunningscriteria : Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op onderstaande criteria :
1 - totale jaarprijs - Weging : 40
2 - aantal aangeboden prestatieuren - Weging : 20
3 - kwaliteitscontrole systeem - Weging : 20
4 - analyse schoonmaakhandelingen - Weging : 10
5 - opleiding schoonmaakpersoneel - Weging : 10
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling : neen.
IV.3) Administratieve inlichtingen.
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst : AAL - Aankoop-2009-0013-F02_0
IV.3.2) Eerdere aankondigingen betreffende dezelfde opdracht : ja.
Vooraankondiging :
Nummer van de aankondiging in het Publicatieblad van de Europese Unie : 2008/S 248-330840 van 20/12/2008
Andere eerdere aankondigingen :
Nummer van de aankondiging in het Publicatieblad van de Europese Unie : 2009/S 042-061479 van 03/03/2009
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document :
Tegen betaling verkrijgbare documenten : ja, prijs : 100,00 EUR
Betalingstermijnen en -methode : Te storten op rekeningnummer 435-4510131-02 met vermelding 'lastenboek schoonmaak' + adres waaraan het lastenboek mag verzonden worden.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen : 07/05/2009; tijdstip : 14:00
IV.3.6) Taal of talen die mogen gebruikt worden bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming : Nederlands
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : Periode : 180 dagen.
IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend : datum : 07/05/2009; tijdstip : 14:00
Plaats : OPZC Rekem-Lanaken, Daalbroekstraat 106
Personen die de opening van de inschrijvingen mogen bijwonen : neen.
Afdeling VI. Aanvullende inlichtingen
VI.1) Periodieke opdracht : neen.
VI.2) houdt verband met een project en/of een programma dat met middelen van de Europese Gemeenschap wordt gefinancierd : neen.
VI.3) Nadere inlichtingen : Niet van toepassing
VI.5) Datum van verzending van deze aankondiging : 02/04/2009(Gratis publicatie in uitvoering van artikel 15 van het KB van 12 januari 2006)