N. 258274 (2017-500517) Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.

zaterdag 28 juni 2025
Onderwerp: Service en onderhoud van ziekenhuislinnen en arbeidskledij en aankoop arbeidskledij
  Gelieve hieronder de geselecteerde Belgische overheidsopdracht te vinden.
Beknopte beschrijving : De opdracht is een opdracht in het kader van Fenix, waarbij de aanbestedende overheid ook optreedt in naam van andere aanbestedende Fenixziekenhuizen, zie I.2 Identiteit van de opdrachtgever. De raming van de behoefte is de respectievelijke raming voor elk van de deelnemende Fenixziekenhuizen. De raming houdt geen verbintenis in voor de af te nemen hoeveelheid.Deze opdracht heeft voor percelen 1 tot en met 3 tot doel de service en het onderhoud van het linnen en de arbeidskledij uit te besteden.Dit omvat het aanleveren, ophalen, verdelen, verpakken, wassen en strijken van alle hierna genoemde linnen en arbeidskledij ten behoeve van de goede dagelijkse werking van de ziekenhuizen gedurende een periode van 5 jaar. Het ziekenhuislinnen wordt hierbij gehuurd bij de inschrijvers, de arbeidskledij is in eigendom van de ziekenhuizen. (AZ Jan Portaels : de clean air suits zijn in huur ( groene voor OK en CSA, blauwe voor de kritische diensten)perceel 4 heeft tot doel de aankoop van arbeidskledij.Plaats van dienstverlening: Perceel 1:Regionaal Ziekenhuis Heilig-Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105, B-3000 LeuvenLeverplaats: Consciencestraat, Ingang spoed, B-3000 LeuvenPerceel 2:Algemeen Ziekenhuis Jan Portaels vzw, Gendarmeriestraat 65, B-1800 VilvoordeLeverplaats: Vaartstraat 42 te 1800 VilvoordePerceel 3:Revalidatieziekenhuis Inkendaal, Inkendaalstraat 1, B-1602 VlezenbeekLeverplaats:Inkendaalstraat 1, 1602 VlezenbeekPerceel 4:Revalidatieziekenhuis Inkendaal, Inkendaalstraat 1, B-1602 VlezenbeekLeverplaats:Inkendaalstraat 1, 1602 VlezenbeekDe leverancier levert in elk van de ziekenhuizen op de aangeduide leverplaatsen, zie technische bepalingen (deze kunnen verschillen van de plaats van dienstverlening, hierboven vermeld, met dien verstande dat de leverplaatsen tijdens de loop van het contract kunnen wijzigen.)De opdracht wordt per perceel toegewezen aan de inschrijver die de voordeligste regelmatige offerte indient.
N. 258274 (2017-500517)
Relatie: 2017-000001 
Referentienummer: RZ HH Leuven-PPP0VM-65/019/2016.009-F02_0
Publicatie datum: 09/01/2017
 
Type: Kennisgeving van aanvullende informatie of rectificatie
Versies
Publicatie datum NO_DOC_EXT Relatie Versie
20/01/2017 2017-501911 2017-000002 0_E2
09/01/2017 2017-500517 2017-000001 0_E1
23/12/2016 2016-539930 0

Extracten


AFDELING: AANBESTEDENDE DIENST


Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw
Naamsestraat 105
Leuven
B-3000
Mevrouw Irouchka Moyersoen
Telefoon: +32 16209211
irouchka.moyersoen@hhleuven.be
http://www.hhleuven.be
http://cloud.3p.eu/Downloads/1/65/VM/2016

AFDELING: VOORWERP VAN DE OPDRACHT


Service en onderhoud van ziekenhuislinnen en arbeidskledij en aankoop arbeidskledij

De opdracht is een opdracht in het kader van Fenix, waarbij de aanbestedende overheid ook optreedt in naam van andere aanbestedende Fenixziekenhuizen, zie I.2 Identiteit van de opdrachtgever.

De raming van de behoefte is de respectievelijke raming voor elk van de deelnemende Fenixziekenhuizen. De raming houdt geen verbintenis in voor de af te nemen hoeveelheid.

Deze opdracht heeft voor percelen 1 tot en met 3 tot doel de service en het onderhoud van het linnen en de arbeidskledij uit te besteden.

Dit omvat het aanleveren, ophalen, verdelen, verpakken, wassen en strijken van alle hierna genoemde linnen en arbeidskledij ten behoeve van de goede dagelijkse werking van de ziekenhuizen gedurende een periode van 5 jaar.

Het ziekenhuislinnen wordt hierbij gehuurd bij de inschrijvers, de arbeidskledij is in eigendom van de ziekenhuizen. (AZ Jan Portaels : de clean air suits zijn in huur ( groene voor OK en CSA, blauwe voor de kritische diensten)

perceel 4 heeft tot doel de aankoop van arbeidskledij.

Plaats van dienstverlening:

Perceel 1:

Regionaal Ziekenhuis Heilig-Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105, B-3000 Leuven

Leverplaats:

Consciencestraat, Ingang spoed, B-3000 Leuven

Perceel 2:

Algemeen Ziekenhuis Jan Portaels vzw, Gendarmeriestraat 65, B-1800 Vilvoorde

Leverplaats:

Vaartstraat 42 te 1800 Vilvoorde

Perceel 3:

Revalidatieziekenhuis Inkendaal, Inkendaalstraat 1, B-1602 Vlezenbeek

Leverplaats:

Inkendaalstraat 1, 1602 Vlezenbeek

Perceel 4:

Revalidatieziekenhuis Inkendaal, Inkendaalstraat 1, B-1602 Vlezenbeek

Leverplaats:

Inkendaalstraat 1, 1602 Vlezenbeek

De leverancier levert in elk van de ziekenhuizen op de aangeduide leverplaatsen, zie technische bepalingen (deze kunnen verschillen van de plaats van dienstverlening, hierboven vermeld, met dien verstande dat de leverplaatsen tijdens de loop van het contract kunnen wijzigen.)

De opdracht wordt per perceel toegewezen aan de inschrijver die de voordeligste regelmatige offerte indient.


AFDELING: PROCEDURE


PPP0VM-65/019/2016.009
PPP0VM
Referentie van de aankondiging: 2017-000001
23/12/2016

AFDELING: AANVULLENDE INLICHTINGEN


Het lastenboek is nu ter beschikking gesteld via de cloud.

Wijziging in I.6 Vorm en inhoud van de offerte:

I.6 Vorm en inhoud van de offerte:

Plaatsbezoek

Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.

De inschrijver dient per perceel waarop hij inschrijft (ook als hij de huidige dienstverlener is) een ondertekend

attest van het plaatsbezoek toe te voegen aan zijn offerte (zie bijlage B). Een inschrijving voor een perceel

waarvan het ondertekende attest van het plaatsbezoek ontbreekt, zal geweerd worden.

Het plaatsbezoek is NIET verplicht voor inschrijvers die enkel inschrijven op perceel 4.


9/1/2017